![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens mensen en groepen tegen elkaar proberen uit te spelen? Ik heb niks tegen solidariteit, wees gerust, en als het van mij afhangt, is een bevrijd Vlaanderen super-solidair met diegenen die het het meeste nodig hebben: Congolezen, Haïtianen, Somaliërs, Iraniërs, de vervolgden/onderdrukten in Darfur, Tibet, Noord-Korea, ... Overigens merk ik noch binnen Belgique, noch binnen Europa veel gezamenlijkheid/solidariteit. Wat ik - zeker in Belgique - wel merk, is precies het tegenovergestelde: Belgique kan slechts voortbestaan net omd�*t het mensen en groepen tegen elkaar weet uit te spelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 juli 2009 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig hou ik het op 'Lijst Lumumba'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een met de hand geschreven sollicitatiebrief met CV, waarna u eventueel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek krijgt
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Voor een partij die tot het einde harer dagen in een cordon opgesloten zit, die liever de bazen poept en die vreemdelingen hier wil houden als ze Nederlands brabbelen en een jeansbroek dragen? Neen dank u! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |