![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog maar 8 op de eerste pagina, waaronder de jouwe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat men veel kan discussiëren over homofilie en dergelijke.
Ik ben van mening dat dingen zoals de "gay parade" veel kwaad doen aan het imago van homo's. Spijtig dat ze dat niet beseffen. Het heeft natuurlijk ook geen enkel nut om een rol aan te nemen of dingen te faken om een goed imago te krijgen. De aard van het beestje noemen ze dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds promoot men abortus, en loodst men miljoenen allochtonen binnen, die veel kinderen maken. Om het kort te houden, alles word er voor gedaan dat onze vrouwen geen kinderen meer maken, onze mannen homo worden, en dat het autochtone volk dus vervangen word door een ander, slechter opgeleid, gewend onder dictatuur te leven, voor weinig centen te werken, in een almachtige god te geloven, en veel kinderen te maken. En dit laat zich zien tot op dit forum, waar agenten van deze zelfvernietiging 10 tallen homotopics opstarten. Publicitaire matraquage is dat . Zwaar overdreven prohomo propaganda . Laatst gewijzigd door zondebok : 30 juli 2009 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Extreem) Rechts gaat toch dringend iets moeten doen aan hun imago, willen ze nieuwe mensen aantrekken... een dode mus. Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 juli 2009 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de gay parade gaat het net om wat men niet zegt en wel vertoont. Dingen als de gay parade (en pikante schermafbeeldingen) zijn een poging om een minderheid te blijven, omdat je dan meer mag en kan. Dit forum is daar een leuk voorbeeld van. Provocatie is natuurlijk ook een factor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht werkelijk dat je er echt op vooruit was gegaan, vergelijking met bv CG, maar blijkbaar niet. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook gemerkt dat het om oude draden ging, allen tegelijk uit hun duistere grafkelders opgegraven...Maar met welk doel ? De reden van dit roze bombardement ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik ga zelden of nooit op stormfront, en voor de rest heb ik de indruk dat je je van persoon vergist, maar ter zake : wat , en hoe, kan je weerleggen in mijn redenering ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() het is niet zozeer het grote aantal homotopics dat mij opvalt, wel de onafzichtelijke duizenden postings in die topics.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() amusement = verveling verdrijven
![]() |
#39 | |
Minister-President
|