Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2009, 22:18   #21
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Ik heb ze geteld : 10 topics over homo's ? Wat heeft dit met politieke te maken ? Verdient deze geaardheid, tenslotte enkel door een minderheid gekoesterd zoveel aandacht ? Wat kan het ons tenslotte schelen wat een paar zonderlingen onder de lakens uitsteken ?

Nu nog maar 8 op de eerste pagina, waaronder de jouwe
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 22:50   #22
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat men veel kan discussiëren over homofilie en dergelijke.

Ik ben van mening dat dingen zoals de "gay parade" veel kwaad doen aan het imago van homo's. Spijtig dat ze dat niet beseffen. Het heeft natuurlijk ook geen enkel nut om een rol aan te nemen of dingen te faken om een goed imago te krijgen. De aard van het beestje noemen ze dat.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 23:39   #23
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Maar dat is juist het punt dat hij wil maken he. Ik bedoel, waarom moeten wij bestookt worden met het feit dat soortgelijke venten een beetje teveel op elkaar willen zitten ? Ik wil u niet beledigen he maar voor mij komt u een beetje over als een stalker (zie het als positieve en opbouwende kritiek).
Niet alleen hij is een stalker, de overheid doet daar aan mee , en de modewereld . Kijk naar de nieuwe mode van mannen die zich schminken, parfumeren , zich gaan laten epileren enz enz. Wat voor een enorme markt dat dat is, hoeveel geld dat opbrengt, en dus belastingen doet binnenkomen.
Anderzijds promoot men abortus, en loodst men miljoenen allochtonen binnen, die veel kinderen maken.
Om het kort te houden, alles word er voor gedaan dat onze vrouwen geen kinderen meer maken, onze mannen homo worden, en dat het autochtone volk dus vervangen word door een ander, slechter opgeleid, gewend onder dictatuur te leven, voor weinig centen te werken, in een almachtige god te geloven, en veel kinderen te maken.
En dit laat zich zien tot op dit forum, waar agenten van deze zelfvernietiging 10 tallen homotopics opstarten. Publicitaire matraquage is dat . Zwaar overdreven prohomo propaganda .

Laatst gewijzigd door zondebok : 30 juli 2009 om 23:42.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 23:59   #24
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik denk dat men veel kan discussiëren over homofilie en dergelijke.

Ik ben van mening dat dingen zoals de "gay parade" veel kwaad doen aan het imago van homo's. Spijtig dat ze dat niet beseffen. Het heeft natuurlijk ook geen enkel nut om een rol aan te nemen of dingen te faken om een goed imago te krijgen. De aard van het beestje noemen ze dat.
En de bijeenkomsten van VB, Voorpost, Stormfront, wereldjongerendagen, Blood & Honour,... met de daarbijhorende speeches zijn niet belachelijk zeker?
(Extreem) Rechts gaat toch dringend iets moeten doen aan hun imago, willen ze nieuwe mensen aantrekken... een dode mus.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 juli 2009 om 00:00.
Oud 31 juli 2009, 00:39   #25
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
En de bijeenkomsten van VB, Voorpost, Stormfront, wereldjongerendagen, Blood & Honour,... met de daarbijhorende speeches zijn niet belachelijk zeker?
(Extreem) Rechts gaat toch dringend iets moeten doen aan hun imago, willen ze nieuwe mensen aantrekken... een dode mus.
Ik zie niet direct de link tussen rechtse groeperingen en de wereldjongerendagen hun speeches en homofilie.

Op de gay parade gaat het net om wat men niet zegt en wel vertoont.
Dingen als de gay parade (en pikante schermafbeeldingen) zijn een poging om een minderheid te blijven, omdat je dan meer mag en kan. Dit forum is daar een leuk voorbeeld van. Provocatie is natuurlijk ook een factor.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2009, 00:59   #26
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik heb ze geteld : 10 topics over homo's ? Wat heeft dit met politieke te maken ? Verdient deze geaardheid, tenslotte enkel door een minderheid gekoesterd zoveel aandacht ? Wat kan het ons tenslotte schelen wat een paar zonderlingen onder de lakens uitsteken ?
Heb je wat affectie nodig, schat?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2009, 01:13   #27
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Take me
Oud 31 juli 2009, 01:14   #28
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik zie niet direct de link tussen rechtse groeperingen en de wereldjongerendagen hun speeches en homofilie.
Dat ze ook niet bepaald reclame zijn voor hun organisaties.
Oud 31 juli 2009, 01:15   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Take me
Whahaha gekke
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2009, 07:48   #30
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is mij ook opgevallen, al die homodraden. Maarja zondebok, je weet goed genoeg dat deze opgestart zijn in een tijdspanne van 6 jaar, maar ze zijn nu allen opgerakeld.
Oud 31 juli 2009, 07:52   #31
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alleen hij is een stalker, de overheid doet daar aan mee , en de modewereld . Kijk naar de nieuwe mode van mannen die zich schminken, parfumeren , zich gaan laten epileren enz enz. Wat voor een enorme markt dat dat is, hoeveel geld dat opbrengt, en dus belastingen doet binnenkomen.
Anderzijds promoot men abortus, en loodst men miljoenen allochtonen binnen, die veel kinderen maken.
Om het kort te houden, alles word er voor gedaan dat onze vrouwen geen kinderen meer maken, onze mannen homo worden, en dat het autochtone volk dus vervangen word door een ander, slechter opgeleid, gewend onder dictatuur te leven, voor weinig centen te werken, in een almachtige god te geloven, en veel kinderen te maken.
En dit laat zich zien tot op dit forum, waar agenten van deze zelfvernietiging 10 tallen homotopics opstarten. Publicitaire matraquage is dat . Zwaar overdreven prohomo propaganda .
Ik denk dat je teveel op stormfront hebt gezeten.

Ik dacht werkelijk dat je er echt op vooruit was gegaan, vergelijking met bv CG, maar blijkbaar niet.
Oud 31 juli 2009, 08:24   #32
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat komen al die groepjes hier doen in de discussie ? Met die jongens heb ik even weinig uitstaans als met homo's . Ik heb het over gewone mensen . Die met zomin relnichten als fascisten gediend zijn.
Oud 31 juli 2009, 08:25   #33
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Griezel !
Oud 31 juli 2009, 08:26   #34
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Take me
Try a banana.
Oud 31 juli 2009, 08:28   #35
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Is mij ook opgevallen, al die homodraden. Maarja zondebok, je weet goed genoeg dat deze opgestart zijn in een tijdspanne van 6 jaar, maar ze zijn nu allen opgerakeld.
Ik heb ook gemerkt dat het om oude draden ging, allen tegelijk uit hun duistere grafkelders opgegraven...Maar met welk doel ? De reden van dit roze bombardement ?
Oud 31 juli 2009, 08:31   #36
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik denk dat je teveel op stormfront hebt gezeten.

Ik dacht werkelijk dat je er echt op vooruit was gegaan, vergelijking met bv CG, maar blijkbaar niet.
Ik ga zelden of nooit op stormfront, en voor de rest heb ik de indruk dat je je van persoon vergist, maar ter zake : wat , en hoe, kan je weerleggen in mijn redenering ?
Oud 31 juli 2009, 10:03   #37
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn er dan zo veel ? Heb je daar cijfers van , bewijzen anders gezegd ? Ik had eerder de indruk dat die mode zo wat aan het afnemen was.
het is niet zozeer het grote aantal homotopics dat mij opvalt, wel de onafzichtelijke duizenden postings in die topics.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2009, 10:39   #38
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Uit verveling, tenminste daar beschuldigt men mij van, terwijl ik het alleen doe uit amusement.
amusement = verveling verdrijven
Oud 31 juli 2009, 10:41   #39
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Bij ons in t straat zitten er ook 2. En ja het zijn wel vervelende mensen, je wil ze niet in je buurt, maar zeggen dat alle homoseksuelen zo zijn .... Ik weet het feitelijk niet zo. Die van tv, Koen Krukke, dat lijkt mij toch ne sympathieke. Of dat allemaal wel zo normaal is, dat is natuurlijk een andere vraag. Ik vind van niet zelle. En eerlijk gezegd, om u daar eerlijk en oprecht mijn gedacht over te geven, denk ik dat de verborgen machthebbers homoseksualiteit 'promoten' om de uitroeiing van ons ras te bevorderen. Maar ja ik zal wel weer spoken zien zeker ? Ik moet zelfs bekennen dat ik zelf ook symptomen van verwijfdheid heb, dus zou het best kunnen dat het in de lucht zit of in ons voedsel want ja .....
Gij zijt dus écht grappig, hé.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be