![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zo eens voorvallen dat een bedrijf, dat moet spelen op twee verschillende markten (of whatever ..) zich eens moet reorganizeren. Zo moet ge ook geen schrik hebben om uw eigen politieke overheid eens te reorganizeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een land als bedrijf?
en de inwoners als bandwerkers ter meerdere eer en glorie van de aandeelhouders.... goe bezig
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem komst pas, als de aandeelhouders het in dat land niet meer zien zitten, en elders gaan investeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() De schoofzak, dan geef je toe dat het probleem ligt in omhooggevallen Vlaams&Waals Nationalisten die geen poot uitsteken ter verbetering van het bestuur, niet landelijk, niet in de gewesten.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorts doe ik mijn werk helemaal niet om alleen maar meer belastingen te betalen en voel ik mij ook helemaal niet verplicht door andere aandeelhouders om alleen maar mijn best te doen, niet om meer inkomsten te hebben, maar alleen maar om meer belastingen te betalen .... afijn, dit maar om te zeggen dat ik jouw stellingname zeer eigenaardig vind.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook in deze draad of in mijn reaksie iets van "omhooggevallenen". Ik zie wel mensen die poten uitsteken; alleen steken ze die uit in verschillende richtingen en op verschillende ogenblikken. Mag ik je dus voorstellen dat je voortaan best je eigen konkluzies trekt, in plaats van voor te stellen met holle frazes als "dan geef je toe ..." probeert de mijne te trekken. Tenzij natuurlijk dat je alleen kollektivistische logika's volgt, je goed recht, maar dan moet ik je telkens wel van antwoord dienen dat je dwaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omhooggevallen of ben je door de mand aan het vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Jazeker, waar heeft u het over?
De schoofzak, het was blijkbaar de juiste snaar. Noem eens een Vlaams Nationalistisch (of zo u wil een Waals) politicus die over meer thema's kan meepraten dan het voor de hand liggende nationalisme ?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muyters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Was geen kandidaat op een Vlaamse kieslijst. Is niet verkozen. Is enkel met veel fantasie een politicus te noemen. Wat niet wegneemt dat ik zijn deelname aan de Vlaamse Regering toe juich. De Wever steekt daarmee tenminste de handen uit te mouwen. En doorbreekt het voorspelbare omhoogvallen van onkundige Vlaams Nationalisten.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Ziekte ? Spreek eens duidelijk.
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Zolang de oudjes,die toch automatisch voor de katholieken stemmen,leven,zal het een paradijs zijn hier voor hem/En het resultaat zie je wel.Schulden,schulden stapelen zich op!
Eigenlijk wie in de politiek zit is het rijk verdienen en als de verkiezingen afkomen zich even buiten het parlement even bewegen.Ze weten toch dat oudjes katholiek stemmen zonder weten waarom. Je weet toch dat in het rusthuis ook gestemd mag worden. Tachtigers,negentigers,die niet weten wat ze moeten doen,en begeleid worden door wie? Laatst gewijzigd door fabianen : 2 augustus 2009 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Zowat dezelfden die vroeger er niets van hebben afgebracht?
Ja,we verdienen niet meer dat we zelf verdienen. Er zit gewoon geen halve procent krijgs cultuur in de politiekers. Geen cloten aan hun lijf.Veel bla,bla met hun universitaire mond ja! De croo heeft een kankerprobleem nu/Altijd geen bestraling in het weekend;maar menneer heeft het en nu gaat alles veranderen sé!Nu gaat ook in het weekend bestraling zijn,omdat decrootje het heeft.Als ik het had,dan zou er geen sprake geweest zijn,van bestraling in het weekend,dan zou decroo er zelf niet in het minst aandacht hebben om het toe te laten.Hypocriet! Die kerel is met 1000000..... percent in minachting gezakt nu voor mij. Laatst gewijzigd door fabianen : 2 augustus 2009 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je zult snel terug hier zijn, geloof me!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar swat. Ik zal beginnen met de allerdomste, tegelijk de minst bekende, van alle flaminganten die over bijna alle tema's kan meepraten: .... mezelf. Maar zeg nu zelf eens, wat voor een soort vraag is dat nu: eens een naam noemen van een politieker die over tema's kan meepraten .... (seffens gaat ge nog de slimste mens ter wereld als de norm aangeven .... lol !!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij kan toch zinnige dingen zeggen... ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere reaal-beroepen zijn bijgevolg nauwelijks of niet vertegenwoordigd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |