![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
De afrekening komt.
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus jij bent zo een sukkeltje wat hier komt vanwege de bling bling, ik wil niet weten wat je "zonder te werken" daarvoor moet doen! Ik heb namelijk een goede opleiding, een toffe baan en koop de "bling bling" die ik wil zonder daarvoor ergens pootjes te moeten geven. Dat stadium waar jij in zit, daar zijn de meeste vrouwen hier al uit En weet je als de boel hier in mekaar zakt, er nog amper sociale zekerheid bestaat, dan zit jij dik in de miserie , ik hoop dat je er een beetje "cute" uitziet want daar ga je het echt mee moeten doen, zoals veel vrouwen overal ter wereld die van "bling bling " houden maar te lui zijn om daar zelf voor te "werken". Of jij beter leeft durf ik te betwijfelen, het ligt er maar aan wat je ambitie in het leven is, de jouwe heb je wel omschreven. Dus " zuster", bonne chance! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
kijk maar eens naar moneygram/moneytrans en western uniun wat er per dag verstuurd word........ die versturen meer dan uw loontje per week hoor!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
nu den tram pakken jongen en het ff gaan uitleggen in de dambruggestraat ofz....
ACTIE NU! Vlamingen op! Ga het bruin/geel/zwart crapuul even een lesje leren.... Je bent het superras niks voor niks hé.... (vergeet geen pamper aan te doen hé) |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 2 augustus 2009 om 13:10. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
wees gerust: het blijft niet duren. Hoe meer autochtone mensen in de verdrukking komen, des te vlugger zal er een vrees ik, gewelddadige reactie komen!! Je moet het er echt vingerdik opleggen dat de brave huisvader die netjes zijn belastingen betaalt, niet zal kunnen geholpen worden als hij in de miserie zit, omwille van het feit dat de kassa leeg is door de hebzucht van die mensen die nooit hebben geholpen om die kassa te vullen!!! Ik vrees voor onze toekomst en ik vrees voor een meer dan gerechtvaardige opstand!! |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien denk ik dat jij gewoon een vette Willy bent, een of andere frustré die graag provoceert. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister-President
|
Humor in de vuilbak van politics
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of je het wil of niet, " prinses " , je zit nog steeds in het verliezende kamp. En als ik zo zie wat ze er er in Afrika van bakken, is dat nog niet voor morgen dat het zal veranderen. Niet dat ik me d�*�*r vrolijk over maak, want gelukkig zijn alle zwarten niet zoals jij. Jij bent de zwarte tegenhanger van de blanke nazi. En dat soort mensen maakt niet de meerderheid uit. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar wat doe jij als ons geld op is? Tegen dan ben je misschien ook niet meer zo'n mooi zwartje dat je zonder echt te werken de eindjes aan elkaar kunt knopen. Niet dat het nog lang duurt voordat België aan de grond zit, maar de schoonheid van vrouwen vervliegt sneller als ze niet werken. Misschien zoek je dan oorden op waar je je 's winters niet hoeft te verwarmen, en eigenlijk is dat wel een beetje jammer, want zo'n brutale bek heeft wel zijn charme. Dus blijf dan maar vanuit Kinshasa forummen, als het internet betaalbaar blijft, of doe je het alleen maar als we ervoor dokken?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hoezo?? jullie pompen toch massa's geld in 'de Congo'? hier betalen jullie je toch blauw aan dop en ocmw? dat snap ik nu weer ff niet..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dus als ik het goed begrijp komt princesje hier tussen de "vuile zwijnen" zitten om in onze samenleving wat geld te komen verdienen/krijgen.
Je kan evengoed in je bek laten schijten Laatst gewijzigd door Mcnab : 10 augustus 2009 om 16:03. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister-President
|
neen,om reacties zoals de jouwe uit te lokken
|