![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zie hoe roodharige zonnebrand smeren, omdat ze anders verbranden vind ik zo'n wet goed. Wie wil trouwens een bruine roodharige ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar vinden sommige het nu wel geen probleem olm te discrimineren op huidskleur (type)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.wellness-insight.be/libra...pdf?1210074734 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ja ja... een citaat uit de Bijbel... een eenvoudig en bescheiden forumlid zoals ik kan uiteraard niet op tegen het Woord van de Almachtige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan niet eens tegen de zon!! de natuur wil ze zo snel mogelijk weg...... ga lekker zonnebanken jong..... leve het sterke zwarte ras!!! (wij kunnen tenminste tegen de zon en andere natuurlijke fenomenen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan een overheid die ervan uitgaat dat zij de "domme" bevolking tegen zichzelf moeten beschermen. Ge kunt nu eenmaal geen zaken verbieden louter en alleen omdat ze ongezond zijn voor de verbruiker op voorwaarde dat deze zich 100% bewust is van het risico. Informeren okè, verbieden niet oké. Uiteindelijk gaat het hier om een kleinigheid maar ik vind dit een uiterst gevaarlijk precedent en een aanfluiting op het recht tot zelfbeschikking. Als iemand zichzelf kapot wil roken, laat die zichzelf kapot roken. Als iemand zichzelf kapot wil drinken, laat die zichzelf kapot drinken. Als iemand zijn eigen huid wil verbranden, laat die zijn eigen huid verbranden. Ik heb liever dat de samenleving in vrijheid ten onder gaat dan dat ze onderdrukt in stand wordt gehouden.
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Sommige reacties zijn zo van de pot gerukt, dat het geen slechte zaak zou zijn om te vermelden of ze al dan niet ernstig bedoeld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij de zoveelste come-back van Marlientje. Princessje is helemaal geen negerin maar gewoon ne bleke vent die graag de forumtroll uithangt.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maar jonge mensen het grote risico laten lopen op een vorm van dodelijke en pijnlijke huidkanker omdat ze menen onkwetsbaar te zijn en omdat ze menen te moeten voldoen aan een idioot schoonheidsideaal, is ook niet te verantwoorden. Zelfbeschikking is een prachtig iets, maar je moet ook erkennen dat er heel wat domme mensen rondlopen, mensen die niet beter weten. Moeten zij met een pijnlijke en dodelijke huidkanker bestraft worden omdat ze goeie raad in de wind geslaan hebben, met alle lichamelijke, emotionele en zelfs financiële schade tot gevolg ? Niet vergeten dat die mensen ook familie hebben. Het kan zelfs jouw moeder, dochter of zuster zijn die een flink verhoogd risico heeft wat betreft huidkanker door zonnebanken. Stilletjes zul je toch wel blij zijn dat ze niet meer onder de zonnebank mogen. |
|
![]() |
![]() |