![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trek het u niet aan, da's mijn "stijl", afin, moet een beetje aan 'anger management' werken denk ik ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Het feit dat veel flikken achter een bureautje zitten of de misdaad niet aanpakken omdat ze hun werk niet mogen doen heeft niks te maken met het feit dat er gewoon véél te veel van die soort zijn. Nederland heeft 1 flik op 450 inwoners, hier in dit apenland is het 1 op 256!
Flikken zijn de knechten van de machthebbers die hun macht moeten helpen verzekeren en behouden. De machthebbers zijn mondialistisch gezinde Belgische kapitalisten, zij zijn de vijanden van de Vlaamse werkmens. Flikken zijn de vijanden van de gewone man in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om de bazen hun uitbuitingseconomie te vrijwaren? Om de Belgische machthebbers toe te laten de gewone Vlamingen verder onder de knoet te houden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bottomline is, soms moet je zaken NIET privatiseren, dus politie is daar eentje van ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Best dat uw verstand niet kan geprivatiseerd worden, het zou niet veel opbrengen vrees ik. Geprivatiseerde politie zou immers betekenen dat niet langer de overheid over het wettelijk geweldsmonopolie beschikt. De flikken nog eens privatiseren zou die ploerten nog een stuk erger en vooral crimineler maken dan nu het geval is. Ze zouden vooral die problemen aanpakken die het meeste geld opleveren en diegene die het meeste kosten links laten liggen. Vriendjespolitiek zou exponentieel toenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan beseft dat feitelijk veiligheid geen enkele toegevoegde waarde heeft in de economie... zie je van hier welk voor overhead we hebben in onze maatschappij... 0.5% van ons inkomen voor security... is dit fair of niet ?
0.5% van uw inkomen afdokken om boetes te krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen het daar tout court met de helft ambtetaren minder dan hier. De ontvetting van de Belgische staat is urgent. Wie gaat dit alles anders blijven betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
nederland doet het beter, zij hebben gans die handel gesaneerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst de almacht van de overheid betreffende de politiemachten bekritiseren, en vervolgens dit:Wat is het nu? Eieren of joeng?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Welke bestaande orde? Is er een orde? Ik dacht eerder aan wanorde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb niet de almacht van de overheid bekritiseert maar wel dat er véél te veel flikken zijn. Wat ik verdedig is een véél kleinere politiemacht in dienst van de overheid. Snappie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() méér blauw op straat en toch minder flikken in dienst ?????
het kan ! t'is te zeggen...... het zou kunnen........... gewoon de flikken die er nu zijn de baan opsturen en ervoor zorgen dat ze niet gans de tijd op café zitten ! ![]()
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze een degelijke opleiding laten volgen zou misschien ook al wat helpen.
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() MINDER blauw op straat aub, er lopen er al veel te veel rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel dat we het geweldsmonopolie van de overheid doorbreken. Je krijgt dan een geprivatiseerde politiedienst, geprivatiseerde bewakingsdiensten en gelegitimeerde bendes. De boete die een agent mij uitschrijft omdat ik mijn wagen foutief parkeerde, kan ik dan niet meer steken op de staat maar wel op diegene die die agent betaalt. Als dat dezelfde is als de eigenaar van het lapje grond waarop mijn wagen staat, dan wordt het conflict tussen mij en de agent (en vooral de eigenaar) persoonlijker itt de eerder abstracte kritiek op de politie vandaag. De orde wordt dan erg zichtbaar: de eigenaar gebruikt financiële en/of morele dwang om het uitzicht vanuit zijn woonst te garanderen, omdat hij graag zijn macht laat zien of omdat hij gelooft dat een autovrij uitzicht de waarde van zijn vastgoed doet stijgen... Kort samengevat: mensen zouden beter inzien hoe de huidige machtsverhoudingen gehandhaafd worden, en zouden ze dan ook makkelijker in vraag stellen. Een eikel kan je immers makkelijker op zijn gezicht slaan dan een minister of 'de politici' die je toch nooit te zien krijgt.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 9 augustus 2009 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Neen. Die moorddadige gangsters zitten daar absoluut niet op te wachten. Moorddadige gangsters, of ze nu behoren tot de ordediensten of het leger, zijn als de dood voor het doorbreken van het geweldsmonopolie. Zo mag je wanneer je betoogt blijkbaar wel met kasseien gooien, maar geen vuurwapens, traangas, matrakken en gevechtsuitrusting bijhebben. What's the point? Zo is het ook toegestaan om een wereldeconomie in stand te houden die meer doden maakt dan de doorsnee oorlog, of om wapens te verkopen aan staten die ze uittesten tegen een burgerbevolking, maar het verhandelen van datzelfde oorlogstuig aan diezelfde burgers is niet toegestaan.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 9 augustus 2009 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Politiehaat is een kenmerk van revolutionair ingestelde stoottroepen. Wat ook logisch is: men gaat geen vijand bestrijden die men niet haat.
Respect voor politie impliceert soms wel eens ook respect voor de wet. En dat willen de subversieve denkers absoluut niet. Daarom wordt politiehaat zo hoog gehouden bij de stoottroepen. |
![]() |
![]() |