![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als je een egeltje op de baan tegenkomt, is het beste wat je kan doen, hem met je voeten (ervan uitgaande dat je schoenen aanhebt uiteraard!) voorzichtig naar de straatkant "schoppen"
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontken ik niet, maar ik vind het toch frapant dat hyperhygiënische mensen sneller ziek worden.
Citaat:
Citaat:
Ik kom wel eens in de vrije natuur, en dan kom je wel eens een teek tegen. Lastige, lelijke insekten, die zo snel mogelijk verwijderd en gedood worden. Maar om dan als een Howard Huges te regeren omdat iemand een zacht hart toont aan een nuttig zoogdiertje, dan ben je ver heen. Ik heb al dikwijls aangegeven dat ik zeker niet menslievend ben(integendeel), en ook niet empathie kan tonen met voedseldieren. (alle Gods beestjes hebben een plekje; Goed klaargemaakt, naast de kroketjes, op mijn bord) Maar dat maakt niet dat ik geen begrip kan tonen voor een egel.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het beestje was wellicht wat bang. Heb het stuk bos waar ik het gisteren heb gelaten vanochtend afgezocht, en vond hem niet. Daar geen roofdier in de buurt dat daar kan komen een egel kan meepakken, neem ik aan dat het diertje in orde is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Egels zijn lieve dieren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn hond had er een gevonden tijdens de avondwandeling. Komt ze daar gans tevreden met dat stekelding in haar bek naar mij.
Toen ik zei: AF! Liet ze dat beest vallen dus: BOEF! Verder heb ik dat beest met mijn voet wat richting gracht getikt en mijn wandeling verder gezet.
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt. Alleen, bij mij was het geen egeltje, maar een stok die op de weg lag. Ik heb hem ook maar in de berm gegooid. Toen ik er terug langs passeerde lag hij nog steeds op dezelfde plaats.
Ik hoop dat het goed gaat met hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is hetzelfde als met ontwortelde, kasteloze plebejers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Het zijn sowieso zeer schuchtere beestjes...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik heb ooit ook eens een egeltje langs de weg gevonden, mijn zoontje stak hem in zijn muts en we namen hem mee naar huis, plaatsten hem/haar in onze tuin en hielden hem als 'tuin'dier, elke avond kwam hij (luidruchtig) knabbelen aan de kattenbrokjes die ik steeds buiten had staan (voor wilde katten e.d.), in de winter hield hij zijn winterslaap onder het tuinhuis, na 2 jaar had hij ineens een egelvriendje(of dinnetje), ze zijn nog 3 jaar levend en wel bij ons gebleven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA, zo was het bij mij ook.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger op de dag ben ik nog een speciale egel tegengekomen. Binnen, in het huis nog wel. Ik was me aan het wassen en zag hem staan: een douchegel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() dit toch nog meegeven. Katten- en hondevoer zijn perfect voor egeltjes maar ABSOLUUT GEEN MELK aub....en wie er net voor de winter nog eentje zou vinden, ze moet +600gram wegen om hun winterslaap door te kunnen komen. tud Lantjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |