![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() weer datzelfde links en rechts gelul
![]() ![]()
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe hij 't formuleerde maar: -elke beschuldigde heeft recht op een advocaat -een advocaat heeft niet de plicht iedereen te verdedigen. - 't is niet omdat een advocaat iemand verdedigd heeft dat hij er sympathie voor heeft. - een advocaat verdedigt de misdaad niet maar de rechten van de beschuldigde. (de onderzoeksrechter zou dat ook al moeten doen in een eerste fase maar in de practijk komt daar weinig van in huis) Laatst gewijzigd door filosoof : 14 augustus 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een klinklare en pretentieuse nonsens formuleert u me daar, Carnivoor. De heer Mary trek zijn grenzen waar hij die wil trekken. Geen mens die daar uitstaans mee heeft.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 augustus 2009 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 14 augustus 2009 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen die op hem beroep doen doen dat volgens mij niet omwille van zijn capaciteiten maar wel omwille van zijn connecties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, welke connecties zijn dat dan ??
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Drie uur is wel lang uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het feit blijft dat hij gebruik maakt van ofwel kleine lacunes in de wet, ofwel menselijke vergissingen, om het grootste krapuul terug op straat te zetten, en hij er nog fier op is ook. Walgelijke kerel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gaat vast nog in de politiek, let op mijn woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
die doen dat niet voor mij, want ik ben rechts. Da's net 1v/d punten van deze topic;
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De loge/politiek. Denk je dat papa Mary zonder zo'n connecties ooit directeur van de VRT kon worden? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 augustus 2009 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik kan die advocaat volledig begrijpen. Gezien de corrupte toestand in de magistratuur die we heden ten dage weer mogen aanschouwen, gezien al die witte boord criminelen die steeds weer verjaard vrijuit gaan, vermits hij als advocaat aan de balie goed uitzicht heeft op dat hele rotte boeltje, zou ik zelf ook sympathie gaan opvatten voor mensen die vermits ze het intellect en doorzicht niet hebben om daar aan mee te doen het dan maar op hun gewelddadige manier doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Bankmanagers en toplui betalen zichzelf riante bonussen uit en doen niets anders dan zonder na denken de rest volgen. Dat is evengoed crimineel. Ik kan dus sympathie opbrengen voor mensen die aan dat soort criminaliteit niet kunnen meedoen omdat ze niet in dat wereldje raken en dan maar crimineel zijn op hun manier. En sympathie opbrengen is nog niet goedkeuren uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Walgelijk creatuur. Ik zou er niet van verschieten dat op een dag een van de slachtoffers van een stuk crapuul dat net vrijgesproken is door een detail uitgespeeld door dit zelig ventje het voornoemde stuk crapuul en de advocaat omver legt.
Ik vraag me af wat hij zou denken van een van zijn collega's die bijvoorbeeld de verkrachter van zijn dochter vrij krijgt. Zou hij er dan nog veel sympathie voor hebben ? Makkelijk om sympathie voor krapuul te hebben als je in een ivoren toren woont.
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
daarmee dat hij nu ineens niks meer van pedo's moet hebben, nu hijzelf kinderen heeft. Vroeger; allemaal geen probleem en de onderste steen boven proberen te krijgen om die gasten toch maar vrij te krijgen. en terug op onze/anderen hun kinderen los te laten. Dat is volgens mij hypocrisie van de bovenste plank, maar tja, mijnheer is dan ook advocaat voor iets he.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |