![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister
|
Citaat:
Die godsdiensten houden juist de mensen onwetend door hun te hersenspoelen en te conditioneren met verhaaltjes die ooit door de mens zelf zijn verzonnen geweest.
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Iraniërs strijden trouwens op ditzelfde moment voor meer 'rechten' en 'vrijheden'! Circe is niet verbannen omwille van haar zogezegde 'moslimhaat', maar andere redenen! Neemt niet weg dat ze beschikte over een enorme kennis wat betreft islam!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dát was mijn punt alice.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Gazet Van Antwerpen ? Leugenaars ? Of liegt de directrice van het atheneum mischien ? Waar moeten we de mosterd gaan halen ? In een moslim-gazet, op een moslim-website ? Die zullen wel objectiever zijn neem ik aan ?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|