Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 26 april 2004, 23:28   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rode krijger
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Daddy Antwerp
Het wordt eens tijd dat ze de Blokpunten gaan serieus nemen, en nie aleen toilet-discussies!
Dan raad ik de Vlaams blokmensen aan om deftige standpunten te formuleren die de maatschappij daadwerkelijk veranderen en het leven van de gewone verbeteren in plaats van op een economisch congres op te komen voor de grote bedrijven.

Daarnaast denk ik niet dat het Vlaams blok voor gratis toiletten is. Volgens de meeste Vlaams Blokmandatarissen moet het immers eens gedaan zijn met de gratispolitiek.
Niets is gratis.
Moet de gemeenschap opdraaien voor het opkuisen van ons kwakje of doen we dat zelf door de vrouw die het voor ons doet te vergoeden.
Bobke is offline  
Oud 26 april 2004, 23:58   #22
Hans Verreyt

Hans Verreyt's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hans Verreyt
Standaard

Spijtig genoeg is het gratisverhaal van SS uit Hasselt een luchtbel, gratis bestaat niet, ook niet voor diensten. Volgens mij moet je ook betalen om de Ster te betreden. En eerlijk, ik betaal liever 30 eurocent (12 Bfr.) voor een toilet dat een beetje onderhouden wordt, dan een gratis toilet (zonder onderhoud) waar je je in alle mogelijke posities moet wringen om toch maar niet op die smerige bril te moeten gaan zitten. Betalen doen we toch is het niet rechtstreeks aan de toiletdame dan is het wel via de al maar stijgende belastingen.
De vergelijking met het Zilvermeer is mooi, maar gaat niet op, een simpele oplossing is hetzelfde inkomgeld vragen als het Zilvermeer, uw kinderen zullen dan meer inkom betalen en krijgen er dan een gratis abonnement op het toilet bij... Misschien kan je dan ook een vraag stellen aan de provincie Oost-Vlaanderen om ook de Ster zo zwaar te subsidieren als het Zilvermeer.

Maar ik stuur uw vraag door aan enkele leden van de Vlaams Blokfractie om bij de volgende begroting van De Ster eens te bekijken op welke manier ze meer kunnen bieden voor de 30 eurocent die men moet betalen voor het toilet.

Aan Patriot wil ik even kort zeggen, als u enkel iets kan doen wanneer u gemeenteraadsleden hebt, bent u mis. Als u ergens niet mee akkoord bent kan u meer doen dan u denkt. U hoeft niet in de gemeenteraad te zitten om een brief te sturen naar Stadsbestuur, de vzw van de Ster, het bekend te maken aan pers en gebruikers van de Ster, u hoeft ook niet in de gemeenteraad te zitten om er actie tegen alle 'mistoestanden'. Misschien heeft u gebrek aan gemeenteraadsleden ook wel te maken met de standpunten die u inneemt. Misschien is die Belgische eenheidsgedachte wel totaal achterhaald, het enige wat ik weet is dat ze maar goed is voor 0,03 % van de stemmen. Leve de Vlaamse onafhankelijkheidsgedachte... goed voor bijna 1 miljoen van de Vlaamse stemmen.
Bekijk ook de nieuwe site van de Vlaams Belang Jongeren
Hans Verreyt is offline  
Oud 27 april 2004, 00:13   #23
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf

GRATIS bestaat niet, ik vind 30 cent goedkoop om mijn drol kwijt te raken , als ik dat teveel vind hou ik hem wel in mijn kont tot ik thuis ben
Ik betaal om iets te krijgen, niet om iets achter te laten!
t'zal maar eens dringend zijn,zo van met de billen dicht,ge zult u 30centjes vlug neertellen
doornroosje is offline  
Oud 27 april 2004, 20:18   #24
Big Daddy Antwerp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_w
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Daddy Antwerp

Al wat het Blok aankaart wordt weggelachen door het cordon... vergeten zekers... al de amendementen die ze indienen... pfffff.. verloren tijd zekers..

Het wordt eens tijd dat ze de Blokpunten gaan serieus nemen, en nie aleen toilet-discussies!
Dat kleine kinderen het in hun broek doen kan u blijkbaar niet schelen.
Eigenlijk wel, want ik heb zelf 6 kleine gasten waaronder 1 tiener..
maar we wijken af..
Big Daddy Antwerp is offline  
Oud 27 april 2004, 21:06   #25
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Het Vlaams Blok had inderdaad al véél eerder iets kunnen doen.
Hoeveel wetsvoorstellen en andere hebben we van die kant gezien ?
Dat was nochtans een serieuze mogelijkheid geweest om duidelijk te maken dat het cordon hypocriet was.
Oud 27 april 2004, 22:05   #26
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje19
Belgium is serieus aant sucken als ge het mij vraagt stomme duffe onozele mensen in de politiek dat zeg ik U dikke schande is belgium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Dat is was ik denk over het klote systeem in belgië

met dat heel gezever en gepraat wat geen klote helpt het zijn allemaal dezelfde beloven en beloven en niks doen niks zolang ze er zelf niks kunnen aan verdiennen is niks met ze dikke schelmen zijn het!!!!!!!!!!
Waarom komt het Vlaams blok logo dan voor in uw avatar?
Als enige opposietiepartij die nog nooit verantwoordelijkheid heeft moeten nemen keren ze zich nu al met de wind mee en geven aan dat ze net als de rest zijn.

Ik begrijp dat wel hoor, ik vergelijk het met de verontwaardiging over het gerecht bij de start van "media-Dutroux" plots besefte iedereen dat politie en justitie niet naar behoren werkte. Ik dacht bij mezelf "my god, is dat nodig voor ze het doorhebben?" en te zeggen dat ik niet gelovig ben. Wellicht denk ik er ook zo over als het Vlaams blok ooit meeregeerd en hun kiezers tot de vaststelling dat er niets veranderd. Indien uw favoriete partij echter snel genoeg de media kunnen doen zwijgen kunnen ze wel een tijdje hun zakken vullen vooraleer jan met de pet en partijkaart van het blok dat doorheeft. Hoedanook m'n beste Groentje19, ik hoop dat je dicht bij de bron zit zodat je een graantje kunt meepikken zoniet, pech gehad, volgende partij beter.

Lamzakl
George is offline  
Oud 27 april 2004, 22:25   #27
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

[quote="doornroosje"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus

Ik betaal om iets te krijgen, niet om iets achter te laten!
Je krijgt een propere wc als het goed is. Persoonlijk vind ik dat al wel 30 cent waard en dan zeg ik dat nog als man!

Natuurlijk zou deze dienstverlening "inbegrepen" moeten zijn.
Ik kan nog ergens begrijpen dat men in de openbare sector wc-madammen plaatst maar wat mij meer stoort is de wc-madammen in prive zaken. De zaakvoerder van een taverne, dancing, pretpark, restaurant of wat dan ook heeft er zelf toch alle belang bij dat zijn sanitaire voorzieningen netjes blijven . In dergelijke zaken kan men de winst aan klanten gemakkelijk verzilveren EN de wc-madam goed betalen zodat ze die fooien niet nodig heeft en zich kan concentreren op het rein houden van het sanitair i.p.v. naast het schoteltje post te vatten om de ontvangsten te verzekeren.

Lamzakl
George is offline  
Oud 7 mei 2004, 14:25   #28
leentje20
Vreemdeling

leentje20's schermafbeelding

Standaard

Waarom het Vlaams Blok niets doet is eigenlijk vrij simpel... het Vlaams Blok doet niets liever dan kritiek leveren aan het adres van andere partijen. Helaas hebben ze zelf geen degelijk voorstellen of standpunten. Op die manier is het makkelijk om kiezers te lokken, een regering afbreken is niet moeilijk, er zelf in zetelen en degelijke voorstellen formuleren is iets anders. Laten we hopen dat een racisistische partij zoals het blok nooit in ons parlement raakt... want wat zijn we met een partij die in de regering zetelt maar geen programma heeft ( tenzij het smijten met slijk naar anderen..)

spaar ons aub daar van, een onverdraagzame wereld hebben we niet nodig
leentje20 is offline  
Oud 7 mei 2004, 14:33   #29
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Die onverdraagzame wereld hebben we al.

Jij bent daar het levende voorbeeld van.
De Knut is offline  
Oud 7 mei 2004, 14:53   #30
leentje20
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Die onverdraagzame wereld hebben we al.

Jij bent daar het levende voorbeeld van.
Hoe contradictorisch kan iemand zijn? Waarom ben ik het levende voorbeeld van onverdraagzaamheid ( heb de gedachtengang van Blokkers nooit gesnapt maar kom) ? Als er iemand het levende voorbeeld is dan zijn jullie het wel ( zie uitspraak hof van beroep Gent)
leentje20 is offline  
Oud 7 mei 2004, 14:58   #31
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Waarom ben ik het levende voorbeeld van onverdraagzaamheid
Omdat je HAAT tegenover een partij die bijna een miljoen mensen vertegenwoordigt boekdelen spreekt.
Ik ken jouw soort tolerantie. Het is de tolerantie die enkel zichzelf dult!!
De Knut is offline  
Oud 7 mei 2004, 15:13   #32
leentje20
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom ben ik het levende voorbeeld van onverdraagzaamheid
Omdat je HAAT tegenover een partij die bijna een miljoen mensen vertegenwoordigt boekdelen spreekt.
Ik ken jouw soort tolerantie. Het is de tolerantie die enkel zichzelf dult!!
Ik haat niet ( daarom ben ik ook tegen het blok) ik zeg niet dat iedereen die op het blok stemt racistisch is..gelukkig. Ik zeg dat de stanpunten van de partij en uitspraken van onze goede vriend Filip De winter racisitisch zijn. Ik sta open voor iedereen die wil streven naar een tolerante samenleving helaas staan jullie daar niet voor open daarom moet je zoveel mogelijk met mensen praten om aan te tonen dat een keuze voor het blok geen goede keuze is en geen oplossing biedt. Beleid stippel je niet uit in 2 jaar, dat gaat met kleine stappen vooruit,... maar de realisaties zijn er wat van u partij niet kan gezegd worden
leentje20 is offline  
Oud 7 mei 2004, 15:35   #33
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Ik sta open voor iedereen die wil streven naar een tolerante samenleving helaas staan jullie daar niet voor open
de tolerantie die dus enkel zichzelf dult.

Ondanks je mooie uitleg blijf je dus in feite een onverdraagzaam iemand.
De Knut is offline  
Oud 7 mei 2004, 15:53   #34
leentje20
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik sta open voor iedereen die wil streven naar een tolerante samenleving helaas staan jullie daar niet voor open

tuurlijk....hmhm....... de tolerantie die enkel zichzelf dult, waar haal je het allemaal? Best wel grappig eigenlijk... het vlaams blok die andere mensen verwijt dat ze niet tolerant zijn.. en het feit dat ik zeg dat ik niet open sta voor racistische tja als je dat ziet als niet tolerant zijn dan is dat maar zo mijn geweten is tenminste zuiver...
leentje20 is offline  
Oud 7 mei 2004, 19:12   #35
athena
Parlementslid

Standaard

zuiver geweten? wanneer begin je ons met zonden en de hel rond de oren te slaan, zoekt maar algauw ne kansel om te preken je hebt er preciës talent voor.
athena is offline  
Oud 10 mei 2004, 12:25   #36
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

tuurlijk....hmhm....... de tolerantie die enkel zichzelf dult, waar haal je het allemaal? Best wel grappig eigenlijk... het vlaams blok die andere mensen verwijt dat ze niet tolerant zijn.. en het feit dat ik zeg dat ik niet open sta voor racistische tja als je dat ziet als niet tolerant zijn dan is dat maar zo mijn geweten is tenminste zuiver...
Tja, het Vlaams Blok vindt dat je de intolleranten moet tollereren, want anders ben je zogezegd zelf ook intollerant...
Die VB-ers passen eigenlijk goed thuis in een Monty Python scetch.
headinajar is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be