![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe ne sweatlodge in goe gezelschap en ge voelt u ook stukken beter ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Very nicely said van Brown
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Download zeker het album.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cra...f_Arthur_Brown De christelijke esotericus Arthur Brown, voornamelijk bekend voor zijn hit Fire lijkt op de eerste hand een theatraal, onserieus figuur die men op dezelfde lijn kan plaatsen als Kiss en consoorten. Niets is echter minder waar: de nochtans zeer bescheiden Brown brengt teksten die qua diepgang en betekenis zwaarder vallen dan bepaalde oeroude religieuze incantaties. You've been living like a little girl In the middle of your little world And your mind, your tiny mind You know you've really been so blind Now 's your time, burn your mind You're falling far too far behind Oh no, Oh no, Oh no You gonna burn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Net zijn nr Fire via youtube gehoord: http://www.youtube.com/watch?v=NOErZuzZpS8
Ver ver voor mijn tijd blijkbaar ![]() Maar m zijn lyrics eens onder de loepe te nemen moet ik toch geslapen hebben eerst lol Merci voor de doorverwijzing, ben ik wel wat mee.
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind van mezelf dat ik best wel erg spiritueel bezig ben als ik een Buddha-Bar album opleg.
http://www.youtube.com/watch?v=yUGwChcuE1s |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() We zijn er volop mee bezig!
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Organika van Peaking Goddess ook zeker niet vergeten
http://www.youtube.com/watch?v=tWpjaLpCot0
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Derk de Tweede;4284387]
http://hetisaltijdlente.punt.nl/upload/Made8.jpg Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 augustus 2009 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Heb die Mindfulness cursus gratis gekregen op school al een 5 tal jaar geleden.
Zowat de grootste, duurste bullcrap die goed boert in het New Age milieu, als je het mij vraagt. Naar het schijnt wordt deze cursus ook in de psychiatrieën ten lande gegeven. Ik vind dat dat al een behoorlijk hoge score waard is op de bullcraplist. Ze proberen u wijs te maken dat je met domme, simplitische ademhalingstechniekjes ervoor kan zorgen dat je hoofd "niet bezig is met het verleden of de toekomst, maar het nu." Wie een beetje elementair psychologisch inzicht heeft, snapt dat de mens NOOIT in het nu leeft. Als je niet aan het mijmeren bent over het verleden, ben je al aan het denken wat je volgende woord, actie, enz. is... Lees Heidegger's Sein und Zeit. Laatst gewijzigd door Starkad : 19 augustus 2009 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het "nu" is dan ook een wijder aspect dan het bekrompen perspectief dat jij er hoogtwss bij haalt. Leven in het "nu" e.d. wil daarom niet zeggen dat alles nu is, hoewel daar ook ver ver ver over uitgebreid kan worden.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() YeahBaby vat het als volgt samen: fuck mindfulness, fuck heidegger, pak een champi en uw existentiële zorgen zijn over... Misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen het kan nog simpeler....
Ieder mens heeft gewoon zijn ding... BV: islam dient mij niet, maar een moslim wel Mind fullness dient mij en u mss niet, maar de topicstarter wel. Ik ken mannen dat een kosmische steen hebben en daar een heel universum in ontleden etc... Alles kan gewoon, er zijn meerdere realiteitsbelevenissen... En als we allemaal op dezelfde zouden zitten, zaten we nu niet in discussie ![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij begrijpen mekaar. 'k Ben zo eens onvoorbereid tien kilometer gaan fietsen, continu vals plat en mijn dochter (=16 kg) op het kinderzitje.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Derk de Tweede;4284500]
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |