![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() de wereld is groot genoeg voor jou.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Leg me eens uit waarom wij precies een stap opzij zouden moeten zetten? Kan je mij daar redelijke argumenten voor geven ipv wat oeverloos gezever?
Laatst gewijzigd door bloedluiskieken : 25 augustus 2009 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaak is hier op het forum al gezegd dat "naar het schijnt" niet telt ?
Waarom in hemelsnaam zet ge daar nu geen link of iets dergelijks bij ? Moet ik daar nu telkens om smeken ? Jouw verhaaltje is namelijk dermate ongeloofwaardig, dat de voorlopige konkluzie moet zijn: ofwel ben jij wel heel naïef, ofwel heel dom, ofwel iemand met kriminele bedoelingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Om onze toekomstige meesters te behagen.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Donderdag : 25 augustus 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Positieve discriminatie is nog belachelijker als negatieve discriminatie.
De regering moet dringend stoppen met het uitdelen van premies. Da's meteen ook de enige reden waarom De Lijn rapper een 25-jarige turk aan neemt die niets kan dan een 40-jarige Vlaming die al 20 jaar in de privé met een bus rijd. Iedereen gelijke kansen aub. Die turken moeten niet extra geholpen worden. Wie wil werken vind wel werk. Ik vroeg het onlangs nog aan iemand die ik ken die op den bureau werkte in Gentbrugge (directiegebouw DL O-Vl); wat ik moest doen wil ik meer kans make om aangenomen te worden bij De Lijn. "Uwen naam wijzigen in Mohammed" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjas!
Dat zou je wel willen he? Vergeet die woestijndromen maar....de "glorietijd "van islam, in de zin van ideologie die een samenleving bepaalt in het Westen komt nooit meer terug, leer er maar mee leven? Eenmaal de mens bevrijdt, kluister je niet meer met praatjes over God! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Doe open, bange blanke man. Laatst gewijzigd door verdraagzaamheid : 25 augustus 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Weet je zelf al niet meer wat je schrijft?
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De meest comptente moet winnen. De minder competente moet een stap opzij zetten!
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 25 augustus 2009 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aan wie of aan wat?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() -ik zal niet stelen
-ik zal niet slaan -ik zal niet moorden -ik zal niet rellen -ik zal niet profiteren -ik zal geen schijnhuwelijken aangaan ... Kom jongen. Mijn enumeratie is al even belachelijk als uw vragen. Als ik naar de Hopi-indianen trek, mag ik dan ook mijn aars vegen aan hun tradities, waarden en normen? U moet mij niet wijsmaken dat hun cultureel/maatschappelijk niveau het onze haalt. Ceramiek, dat flutboek, kamelen en couscous wegen voor mij niet op tegen bv. "De Verlichting" of "De Franse Revolutie" of "de Evolutietheorie". Het idee alleen al is een aanfluiting van de rede. 't Is niks, Djimi. Gij moogt daar blijven wonen, in Wallobrutopia. Ben is benieuwd hoe graag ze u daar nog gaan zien binnenkort. 't Is niks, menne lieve jongen, da komt allemaal inorde! Laatst gewijzigd door Immanence³ : 25 augustus 2009 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor de Hopi-indianen dat u de weg niet vindt. Ze hebben het al moeilijk genoeg zo.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2009 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |