![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz0PCiBaw92 " http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-set-fire.html Wél weer alice die haar haat er bij sleurt. "two young boys, believed to be only 10 and seven." wordt hier Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 augustus 2009 om 15:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor Imanence³: veel.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Een kind met kanker dat al haar speelgoed verkoopt om toch nog eens samen met haar familie op vakantie te gaan alvorens ze blind wordt, IS geloofwaardig genoeg voor mij.
Wat in godsnaam kan het gedrag van de 2 daders nog goed praten?
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 25 augustus 2009 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, de volgende "moraalridder"!
trouwens, waar is mijn stelling fout heren? Gebeuren die dingen niet in sommige landen, kan het niet dat een kind op een of andere manier zijn daden daarop inspireert? Dat zegt niets over origine maar over invloed, waar dan ook vandaan, ongelovelijk hoe dit direct in de kiem wordt gesmoord op beschuldigingen van discriminatie en racisme! Die zelfopgelegde sensuur lijkt mooi maar is langzamerhand precies wat fout gaat, ik zie niet in waarom je niet kunt overwegen dat die kinderen inspiratie opdeden over verminkingen die in bijvoorbeeld Indie en Pakistan voorkomen! We leven in een wereld waar ook kinderne toegang hebben tot veel voorbeelden en informatie, internet bijvoorbeeld, weten jullie wel? ![]() Of vriendjes met sterke verhalen op school , deze laffe daad lijkt me het werk van redelijk jonge kinderen, en indien niet, van psychopaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat niet als "denken" willen omschrijven. Een omschrijving die me spontaan te binnen schiet, is "herkauwen". Figuurlijk bedoeld dan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() alice
Stop toch eens met je continu haat spuien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelooft u werkelijk alles wat de media u voorschotelt?
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of klopt juist wat ik zeg, erg jonge kinderen die volgens mij er niet vanzelf opkomen dat je iemand in het gezicht kunt spuiten om vervolgens aan te steken, dus waarom zou het niet kunnen dat ze ergens een voorbeeld hadden, nooit op tv een docu hierover gezien? Dus dat ook kinderen ergens dit zien kan volgens jou niet, omdat je dan bij deze overweging" haat" laat zien? Ik zie niet in waarom je die overweging niet zou mogen maken, vooral omdat ik nergens naar origine van darders verwijs, toon even aan dat ik dit deed, ok? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
2. Zij en haar broers en zus hebben online hun speelgoed verkocht. Ik moet niets online kopen om dit als waarheid aan te nemen. 3. Omstaanders hebben de 2 kleine daders weggejaagd. Ik ken de omstaanders niet, maar mensen hebben de neiging graag te getuigen in de media. 4. Ze wil nog eens met haar familie op vakanie voor ze helemaal blind wordt (nu al aan 1 oog naar het schijnt) en niets meer kan zien. Ik hoef de reistickets niet te zien om dit te geloven, of de oogarts. De snuggere man weet wanneer hij iets als twijfelachtig te klasseren. De dwaze man wilt van nature niets geloven omdat hij: 1. paranoia is. 2. steeds weer veralgemeent. 3. de verkeerde gazet leest
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 25 augustus 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De snuggere man moet eerst beiden kanten van 't verhaal kennen voor hij een oordeel velt en een naiëve dwaas neemt alles aan wat ze hem voorschotelen.
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 25 augustus 2009 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[edit]Oke, tien dus, en zijn kleine broertje. En zelfs al zou het geval fake zijn, waarom zou je haar dan in de fik moeten steken?[/edit]
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 augustus 2009 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En misschien 3. Te veel Bill Hicks geluisterd en alles wat te letterlijk genomen.
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 26 augustus 2009 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |