![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's lang geleden dat alle medeforummers en ikzelve mijn eigen mochten genieten van het kompliment dat we toch redeneren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon zich herorganiseren, en gewend worden aan minder drukte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een black out is al genoeg om grootschalige plunderingen teweeg te brengen. Laat staan dat er nog maar 1 agent op de 6 overblijft in combinatie met die grootschalige black out.
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Zeer juist maddox, als de politie van de straten is geveegd, dan is het feest voor ons
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dan hoeft ge der eindelijk niet meer voor te betalen? Is het dat?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg en, zullen de stoute mensen ook niet doodgaan aan de griep? Blijven er dan niet relatief gezien evenveel flikken, dokters, kassiersters enz. over ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik denk het slechtste van de mensheid in zo'n geval, en dat die eenzame,eerlijke en zorgzame agent die in wil grijpen.... En die andere agent gaat niet ingrijpen, integendeel, rustig gaat meedoen. Als je ziet wat onze dappere agenten in volle bezetting durven/kunnen in het geval van RamadamRellen. Langs de andere kant, we houden in België nog genoeg politiekers over om Europa te gaan besturen in dit rampscenario.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu haal je pas een rampenscenario boven!
|
![]() |
![]() |