Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2009, 08:37   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En de openbare weg dan ???
Goeie opmerking.
Verbieden dus.

Enkel nog in privé!
Oud 5 september 2009, 08:40   #22
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Pffft, nog geen tien jaar terug hingen overal kruisen aan de muren, nog geen twee jaar terug heb ik er nog ergens eentje de vuilbak in gekeild.
Toen was er nog geen onenigheid over meerdere religies ook.
Trouwens moslims waren vragende partij om de kruisen en religieuze voorwerpen uit klassen en gebouwen te halen...wegens aanstootgevend voor hun.
Nu claimen ze dat hun hoofddoek niet af mag vanwege..hun religie.

Enfin dat een belg niet te slim is geweten, maar dat hij nu zo stom is om het tegenovergestelde toe te laten...dat is recent.
Oud 5 september 2009, 09:40   #23
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Die vrije keuze moeten we respecteren behalve in overheidsbedrijven. Waar ik me enorm aan stoor, hoewel, zijn scholen waar buikpiercings voor meisjes verboden zijn maar waar bourka's mogen worden gedragen.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2009, 16:54   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik zou graag de moskee in willen gaan, maar ik mag niet , of ik moet mijn schoenen uit doen.
Oud 6 september 2009, 14:36   #25
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Zoals de Germaanse invallers in de 4de en 5de eeuw?
Of zoals de Van Saksen-Coburgskes hier sinds de 19e eeuw hùn willetje willen doordrijven en de Vlaamse taal verdringen?
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 14:58   #26
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahahahahaha, de wereld is aan het vergaan en de achterlijken rellen om een hoofdoek.
Je bedoelt "de achterlijken" zouden nog liever de wereld laten vergaan dan hun hoofddoeken af te laten? Tja, indien die bevolkingsgroep het overal op de wereld voor het zeggen zou hebben zou het er niet mooi uitzien voor de wereld, dat wel...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 15:03   #27
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht

Alle gekheid op een stokje, er zijn inderdaad moslims die (tegen beter weten in) naar katholieke scholen gaan en daar dan van hun neus maken dat het "toch ongehoord is dat ze hun hoofddoek moeten afdoen!"

Ga dan niet naar de nonnekes hé mannen (allez, vrouwen)!!!!
Misschien kun jij eens een paar voorbeelden geven van scholen die nog door de nonnekes worden gerund (dus niet dat er nog een paar rondlopen terwijl het gros van de leerkrachten uit leken bestaat), nog veel?
Oud 6 september 2009, 15:06   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ik vond het gewoon een grappige cartoon
Ik ook hoor, maar ik had er toch een dubbel gevoel bij: er zijn zeker lieden die dat nog als ernstig argument op tafel gooien in een discussie... "Want ooit hebben wij dit en dat en wat anders gedaan... en dus moeten we nu zwijgen en slikken!"
Oud 6 september 2009, 15:13   #29
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als wij zouden met een cowboy hoed naar school gaan zouden we die toch ook binnen moeten afzetten he? Niets ongewoons dus. Af die vod, punt uit.
Volledig mee akkoord!

Die vodden afzetten of terug naar land van herkomst!
Duidelijke grenzen trekken zodat er structuur komt in dit apenland..
Aanpassen of buiten..

Die allochtonen willen wel allemaal van onze welvaart profiteren, maar hun iets of wat aanpassen aan onze cultuur daar moeten ze niet van weten.
Wij stellen ons veel te laks en te braaf op tegen dit volkje en daar kunnen zij maar de vruchten van plukken.
Oud 6 september 2009, 15:14   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En de openbare weg dan ???
Ik dacht dat dat oa nog toegelaten was!
Maar men moet dan direkt weer oppassen: een hoofddoek op straat is niet een burka op straat! Is niet langzaam eisen dat alle vrouwen, ook de onze (hoeren, volgens hen) dat ook moeten!
In het spelletje "geef me een vinger en ik eis een hand, geef me een hand en ik eis een arm enz enz tot ik alles verkrijg wat ik eis", daar weten ze van geen ophouden! Men is al vééél te ver gegaan in hun eisen, straks valt er niets meer aan hen te verbieden of ze snijden je nog liever de keel over...
En ja, laat ik sommigen de moeite besparen om het hier weer te herhalen: ze zijn niet allemaal zo...we scheren niet een ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam... maar ze zijn met genoeg en zelfs teveel!
Alle Duitsers waren ook geen nazi's.

Laatst gewijzigd door andev : 6 september 2009 om 15:16.
Oud 6 september 2009, 15:15   #31
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Waar ik me enorm aan stoor, hoewel, zijn scholen waar buikpiercings voor meisjes verboden zijn maar waar bourka's mogen worden gedragen.
ongeloofelijk toch!
Oud 6 september 2009, 15:17   #32
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Niet akkoord? Daar is 't gat van de timmerman, zei mijn vader zaliger vroeger. En gelijk had hij. Kom je hier, dan aanvaard ge hier de gang van zaken en anders, opkrassen!!!
Idd, zo simpel is dat!
Oud 6 september 2009, 15:19   #33
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Ik vind alleen de realiteit veel minder grappig. Het wordt hoog tijd dat men paal en perk stelt aan een aantal zaken. Dat komt hier en dat komt hier bovendien van zijn klote maken en eisen stellen en voor dat dat hier kwam had dat geen nagel om aan zijn gat te krabben. Van culot gesproken.
Dat komt omdat ze hier te laks en te braaf zijn en schrik hebben van dat gespuis!! Die lopen gewoon over ons..
Oud 6 september 2009, 15:20   #34
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pffft, nog geen tien jaar terug hingen overal kruisen aan de muren, nog geen twee jaar terug heb ik er nog ergens eentje de vuilbak in gekeild.
Ja, maar je vergeet (moedwillig) te vermelden dat vele jaren kruisbeelden aan de muren hingen bij mensen die daar verder zich niets van aantrokken, voor wie dat geen enkele betekenis meer had in hun leven...wat we van hun symbolen niet kunnen zeggen!
Oud 6 september 2009, 17:28   #35
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Dat komt omdat ze hier te laks en te braaf zijn en schrik hebben van dat gespuis!! Die lopen gewoon over ons..
Dat komt ook, en zelfs nog meer denk ik, om dat ze niet de punten van het VB kunnen/willen volgen omdat ze ze dan niet langer kunnen afschilderen als de boosdoener, de rotte appel, het racistische crapuul en zo meer, juist zoals Patje Janssens ook plat op zijne buik is gaan liggen om maar niet de indruk te verwekken dat het VB het bij het rechte eind heeft.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 17:30   #36
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, maar je vergeet (moedwillig) te vermelden dat vele jaren kruisbeelden aan de muren hingen bij mensen die daar verder zich niets van aantrokken, voor wie dat geen enkele betekenis meer had in hun leven...wat we van hun symbolen niet kunnen zeggen!
En omdat ze in de jaren dertig hier nog met de paardentram reden moeten we dat nu ook nog doen dus?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 18:56   #37
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Dat komt ook, en zelfs nog meer denk ik, om dat ze niet de punten van het VB kunnen/willen volgen omdat ze ze dan niet langer kunnen afschilderen als de boosdoener, de rotte appel, het racistische crapuul en zo meer, juist zoals Patje Janssens ook plat op zijne buik is gaan liggen om maar niet de indruk te verwekken dat het VB het bij het rechte eind heeft.
Janssens nog zo'n kwal..

En idd, 't VB wordt vaak afgeschilderd als de rotte appel en 't racistisch crapuul, maar het is wel de enigste partij met ballen en die 't lef hebben om te zeggen waarop het staat.
Oud 6 september 2009, 23:52   #38
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ze hoofddoekjes willen dragen op school, dat ze dan doen zoals de joden en zelf scholen oprichten maar er dan ook zelf voor betalen he. Erkenning van diploma is dan nog een andere zaak. ze zullen dan wel het verplichte lessenpakket moeten geven en zo meer.

Op straat loopt ge zoals je wil, dat is bij de joden met hun hoeden en pijpenkrullen ook maar ook een naturist moet dan mogen lopen zoals hij wil he.
Als de Joden eigen scholen oprichten hebben we daar geen last van en nog minder iets te vrezen... Wanneer de moslims hier scholen gaan beginnen openen zal dat heel andere koek zijn: de islam en niets dan de islam, brainwashing door afdreunen van koranverzen, aanleren dat wij maar ongelovige honden zijn die een lesje moeten krijgen en verder uitzoeken hoe ze onze maatschappij in de hunne kunnen veranderen...
"Vlamingen het land uit..." zoals die achterlijke gekken scandeerden aan de poort van het Antwerpse atheneum...
Neen dus.
Oud 6 september 2009, 23:54   #39
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En omdat ze in de jaren dertig hier nog met de paardentram reden moeten we dat nu ook nog doen dus?
Ik vrees dat je me niet begrepen hebt...
Oud 6 september 2009, 23:58   #40
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Over mijn pet doen ze ook vaak lastig. Het "hoort" niet om tijdens bepaalde gelegenheden een pet te dragen.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be