![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie opmerking.
Verbieden dus. Enkel nog in privé!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens moslims waren vragende partij om de kruisen en religieuze voorwerpen uit klassen en gebouwen te halen...wegens aanstootgevend voor hun. Nu claimen ze dat hun hoofddoek niet af mag vanwege..hun religie. Enfin dat een belg niet te slim is geweten, maar dat hij nu zo stom is om het tegenovergestelde toe te laten...dat is recent.
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Die vrije keuze moeten we respecteren behalve in overheidsbedrijven. Waar ik me enorm aan stoor, hoewel, zijn scholen waar buikpiercings voor meisjes verboden zijn maar waar bourka's mogen worden gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag de moskee in willen gaan, maar ik mag niet , of ik moet mijn schoenen uit doen.
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt "de achterlijken" zouden nog liever de wereld laten vergaan dan hun hoofddoeken af te laten? Tja, indien die bevolkingsgroep het overal op de wereld voor het zeggen zou hebben zou het er niet mooi uitzien voor de wereld, dat wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook hoor, maar ik had er toch een dubbel gevoel bij: er zijn zeker lieden die dat nog als ernstig argument op tafel gooien in een discussie... "Want ooit hebben wij dit en dat en wat anders gedaan... en dus moeten we nu zwijgen en slikken!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die vodden afzetten of terug naar land van herkomst! Duidelijke grenzen trekken zodat er structuur komt in dit apenland.. Aanpassen of buiten.. Die allochtonen willen wel allemaal van onze welvaart profiteren, maar hun iets of wat aanpassen aan onze cultuur daar moeten ze niet van weten. Wij stellen ons veel te laks en te braaf op tegen dit volkje en daar kunnen zij maar de vruchten van plukken.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dat oa nog toegelaten was!
Maar men moet dan direkt weer oppassen: een hoofddoek op straat is niet een burka op straat! Is niet langzaam eisen dat alle vrouwen, ook de onze (hoeren, volgens hen) dat ook moeten! In het spelletje "geef me een vinger en ik eis een hand, geef me een hand en ik eis een arm enz enz tot ik alles verkrijg wat ik eis", daar weten ze van geen ophouden! Men is al vééél te ver gegaan in hun eisen, straks valt er niets meer aan hen te verbieden of ze snijden je nog liever de keel over... En ja, laat ik sommigen de moeite besparen om het hier weer te herhalen: ze zijn niet allemaal zo...we scheren niet een ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam... maar ze zijn met genoeg en zelfs teveel! Alle Duitsers waren ook geen nazi's. Laatst gewijzigd door andev : 6 september 2009 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() ongeloofelijk toch!
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Idd, zo simpel is dat!
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar je vergeet (moedwillig) te vermelden dat vele jaren kruisbeelden aan de muren hingen bij mensen die daar verder zich niets van aantrokken, voor wie dat geen enkele betekenis meer had in hun leven...wat we van hun symbolen niet kunnen zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt ook, en zelfs nog meer denk ik, om dat ze niet de punten van het VB kunnen/willen volgen omdat ze ze dan niet langer kunnen afschilderen als de boosdoener, de rotte appel, het racistische crapuul en zo meer, juist zoals Patje Janssens ook plat op zijne buik is gaan liggen om maar niet de indruk te verwekken dat het VB het bij het rechte eind heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En omdat ze in de jaren dertig hier nog met de paardentram reden moeten we dat nu ook nog doen dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En idd, 't VB wordt vaak afgeschilderd als de rotte appel en 't racistisch crapuul, maar het is wel de enigste partij met ballen en die 't lef hebben om te zeggen waarop het staat.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vlamingen het land uit..." zoals die achterlijke gekken scandeerden aan de poort van het Antwerpse atheneum... Neen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Over mijn pet doen ze ook vaak lastig. Het "hoort" niet om tijdens bepaalde gelegenheden een pet te dragen.
|
![]() |
![]() |