![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haalt die doos koeken uit uwe mond en probeer het nog eens
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als de ene onthaalmoeder gebashed wordt, mag je er nog verwachten.
Je oogst immers altijd wat je zaait.
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Als er maar geen portret van Ernst Röhm hangt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik concludeer dat uit je post. Heb ik gelijk of niet? Indien niet, wat is je argument dan in feite?
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() :LOL
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Je hebt geen gelijk. Ik denk dat het latere wereldbeeld van een kind ten dele bepaald wordt door de onthaalouders. En eerlijk gezegd zou ik liever hebben dat mijn kind een wereldbeeld heeft waar hetero de norm is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Wat voor wereldbeeld heeft een homo tov een hetero?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou mijn kinderen eerder bij een homoseksueel koppel van normale intelligentie achterlaten dan bij clowns die luidkeels verkondigen dat Hitler fenomenale ideeën had en dat we zijn ideeën nu moeten toepassen op Marokkanen en Turken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik ook, als ik echt zou moeten kiezen tussen de twee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat spreekt voor zıch.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fingerspitzengefühl.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar die 'hoeksteen van de samenleving', dat is wel interessant. Laten we daar eens over doorbomen. In hoeverre was onze samenleving anders/beter toen het traditionele gezin nog de enige vorm was? Wat heeft de toegenomen openbaarheid van homoseksualiteit in onze samenleving al veroorzaakt? Wereldoorlogen? Honger? Massale kindersterfte? Een economische crisis? Toegenomen criminaliteit? Migrantenproblemen? ... Als je je kind wil afschermen tegen dat vermaledijde wereldbeeld dat het traditionele gezin niet meer de absolute norm is, dat sluit je best ook je TV af. Meer nog, hou het kind binnen, geef het thuisonderricht.
![]() |