Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen?
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! 12 15,00%
De elektriesche stoel. 1 1,25%
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. 41 51,25%
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. 14 17,50%
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! 12 15,00%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2004, 04:16   #21
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

In de Poll ontbreken wel een paar realistische keuzes.

Het moet toch mogelijk zijn iets constructiever te doen zoals verplichte gemeenschapsdienst als straf.
Oud 2 mei 2004, 10:00   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Ik ben een keer in Nederland op de autosnelweg langs tegengehouden met mijn Belgische nummerplaten, ze hebben me afgezocht tot en met en uiteindelijk vonden ze wel iets om mij te kunnen beboeten: één van mijn remlichten was gesprongen, dus boete betaald. Ik heb gezien hoe bruine mensen veel meer tegengehouden en onderzocht werden dan blanken.
Ik heb met mijn vlotte spraakvaardigheid van twee agenten de volgende uitspraak kunnen loskrijgen: "Wij hebben instructies om bruine mensen meer te onderzoeken, want in de misdaadcijfers komen ze meer voor."

Ik ga niet verbaasd zijn als in enkele jaren de misdaadcijfers bij allochtonen nog hoger zal zijn. Als je de blanken zo weinig controleert...
Is toch heel logisch dat wanneer meer criminele feiten gepleegd worden door bruin uitziende mensen dat deze beter worden gecontroleerd. Het lijkt wel of je nu gaat zeggen dat het slecht is dat er meer worden opgepakt nu dat ze meer worden gecontroleerd?

Trouwens de cijfers zijn niet gestegen doordat men op een gegeven moment ze meer is gaan controleren hé, men is ze meer gaan controleren omdat ze meer feiten plegen.

Indien men morgen een explosie krijgt van overvallen gepleegd door blanken of chinesen dan zal men deze mensen meer gaan controleren. Als dat al fout is dan vraag ik mij af waarom wij nog blauw op straat zouden willen?

En ik geloof er niets van dat een agent zegt dat ze meer bruinen moeten controleren. Het kan maar ik geloof er niets van.

Wat ik ook gek vind is dat wanneer mensen klagen dat er te veel criminele feiten worden gepleegd door migranten wat dus ook bewezen is dat men dan eigenlijk niets meer mag doen maar omdat migranten boe f**kin hoe meer controle krijgen (oooo dat is erg hoor als je niets verkeerd hebt gedaan) dan is er wel een probleem.

Kijk als men jou tegenhoud en je reageerd er normaal op ben je binnen de 5 minuten verder, maar als je meteen zoals bekent tegendraads en aggressief gaat doen moet je niet klagen dat men jou daardoor ook anders gaat behandelen é. Voor wat hoort wat.

En altijd dat gezaag over wij worden elke 5 meter tegengehouden, bullshit!! Als dat zo is zullen ze jou wel kennen van t'een of ander feit.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2004, 10:20   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Ik ben een keer in Nederland op de autosnelweg langs tegengehouden met mijn Belgische nummerplaten, ze hebben me afgezocht tot en met en uiteindelijk vonden ze wel iets om mij te kunnen beboeten: één van mijn remlichten was gesprongen, dus boete betaald. Ik heb gezien hoe bruine mensen veel meer tegengehouden en onderzocht werden dan blanken.
Ik heb met mijn vlotte spraakvaardigheid van twee agenten de volgende uitspraak kunnen loskrijgen: "Wij hebben instructies om bruine mensen meer te onderzoeken, want in de misdaadcijfers komen ze meer voor."

Ik ga niet verbaasd zijn als in enkele jaren de misdaadcijfers bij allochtonen nog hoger zal zijn. Als je de blanken zo weinig controleert...
Is toch heel logisch dat wanneer meer criminele feiten gepleegd worden door bruin uitziende mensen dat deze beter worden gecontroleerd. Het lijkt wel of je nu gaat zeggen dat het slecht is dat er meer worden opgepakt nu dat ze meer worden gecontroleerd?
Nee, dat is niet logisch, dat is regelrecht racisme!

Citaat:
Trouwens de cijfers zijn niet gestegen doordat men op een gegeven moment ze meer is gaan controleren hé, men is ze meer gaan controleren omdat ze meer feiten plegen.
Wie zegt dat?

Citaat:
Indien men morgen een explosie krijgt van overvallen gepleegd door blanken of chinesen dan zal men deze mensen meer gaan controleren. Als dat al fout is dan vraag ik mij af waarom wij nog blauw op straat zouden willen?
Om te voorkomen (of tenminste te proberen) dat er überhaupt misdrijven gepleegd worden? In ieder geval niet om at random mensen tegen te houden en te controleren zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe bestaat.

Citaat:
En ik geloof er niets van dat een agent zegt dat ze meer bruinen moeten controleren. Het kan maar ik geloof er niets van.
Ik wel.

Citaat:
Wat ik ook gek vind is dat wanneer mensen klagen dat er te veel criminele feiten worden gepleegd door migranten wat dus ook bewezen is dat men dan eigenlijk niets meer mag doen maar omdat migranten boe f**kin hoe meer controle krijgen (oooo dat is erg hoor als je niets verkeerd hebt gedaan) dan is er wel een probleem.
Dat is helemaal niet bewezen. De bewijzen daarvoor bestaan alleen in jouw fantasie.

Citaat:
Kijk als men jou tegenhoud en je reageerd er normaal op ben je binnen de 5 minuten verder, maar als je meteen zoals bekent tegendraads en aggressief gaat doen moet je niet klagen dat men jou daardoor ook anders gaat behandelen é. Voor wat hoort wat.
Ik zou eens willen zien hoe jij reageert als de politie je voor de elfendertigste keer tegenhoudt om je te "controleren", louter en alleen omwille van je huidskleur...

Citaat:
En altijd dat gezaag over wij worden elke 5 meter tegengehouden, bullshit!! Als dat zo is zullen ze jou wel kennen van t'een of ander feit.
DAT is pas bullshit! En nogal geen klein beetje...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2004, 10:44   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is daar nu rascistisch aan? Preventie kerel niets meer!

Citaat:
Wie zegt dat?
De cijfers zelf natuurlijk Iedereen kent ze tegenwoordig wel hoor of jij ze nu wil geloven of ontkennen of niet.

Citaat:
Om te voorkomen (of tenminste te proberen) dat er überhaupt misdrijven gepleegd worden? In ieder geval niet om at random mensen tegen te houden en te controleren zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe bestaat.
Natuurlijk om te voorkomen, wat anders? Indien men enkel mensen mag tegenhouden omdat er een duidelijke aanleiding voor is...amaj er zal veel veranderen. Het is duidelijk dat jij de criminaliteit niet wil voorkomen of proberen te verminderen.

Citaat:
Ik wel.
Ik niet, enige uitsluitsel een bewijs. Ga met een bandrecorder de straat op en probeer het uit te lokken. Net zoals in alle discotheken enkel de turken en marokanen werden tegengehouden zeker... je ziet nu wel hoeveel klachten er nog over binnenkomen hé sinds de opening van dat speciaal meldings centrum. Pffff overdrijven ja. Bewijs het eerst zoals iedereen dat moet doen.

Citaat:
Dat is helemaal niet bewezen. De bewijzen daarvoor bestaan alleen in jouw fantasie.
Dat migranten meer worden tegengehouden is ook een fantasie in jou hoofdje dan. Wat een discussie zeg.

Citaat:
Ik zou eens willen zien hoe jij reageert als de politie je voor de elfendertigste keer tegenhoudt om je te "controleren", louter en alleen omwille van je huidskleur...
Dan zou ik er ook niet meer tegen kunnen nee, maar dat zijn gewoonweg verhaaltjes! Bewijs het eens dat het zo is. Ik durf ervoor te wedden dat er enkele dit zijn beginnen rondstrooien en dat de meesten die voor de 1st keer worden tegengehouden al meteen beginnen roepen dit is nu al den 30ste keer vandaag é. ER zouden nogal wat rascistische agenten in belgie moeten rondlopen om zoveel migranten te moeten tegnhouden enkel en alleen voor hun huidskleur. Trouwens elke interventie word doorgegeven aan de centrale zodat men weet wat men aan het doen is dus het is heel makelijk te controleren indien dit het geval was.

"centrale, ik ga nog eens een turk tegenhouden é, hij doet niets verkeerd maar hij ziet bruin vandaar"

Citaat:
DAT is pas bullshit! En nogal geen klein beetje..
Tja dat vind jij. Maar natuurlijk alles wat een bruine man zegt is waarheid en alles wat een blanke zegt is bullshit. 8)
Oud 2 mei 2004, 11:15   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat is daar nu rascistisch aan? Preventie kerel niets meer!
Iemand tegenhouden omwille van zijn huidskleur alleen is racisme.

Citaat:
Citaat:
Wie zegt dat?
De cijfers zelf natuurlijk Iedereen kent ze tegenwoordig wel hoor of jij ze nu wil geloven of ontkennen of niet.
Welke cijfers? Van waar komen die cijfers? Wie stelt die cijfers op? Wie is "iedereen"? Veel gratuite beweringen, maar niets dat je hard kan maken... Wat een discussie zeg...

Citaat:
Citaat:
Natuurlijk om te voorkomen, wat anders? Indien men enkel mensen mag tegenhouden omdat er een duidelijke aanleiding voor is...amaj er zal veel veranderen. Het is duidelijk dat jij de criminaliteit niet wil voorkomen of proberen te verminderen.
Natuurlijk mag men alleen maar mensen tegenhouden als daar een duidelijke aanleiding voor is. Dat is de evidentie zelf.

Citaat:
Citaat:
Ik wel.
Ik niet, enige uitsluitsel een bewijs. Ga met een bandrecorder de straat op en probeer het uit te lokken. Net zoals in alle discotheken enkel de turken en marokanen werden tegengehouden zeker... je ziet nu wel hoeveel klachten er nog over binnenkomen hé sinds de opening van dat speciaal meldings centrum. Pffff overdrijven ja. Bewijs het eerst zoals iedereen dat moet doen.
Ik kan niet bewijzen dat het zo is, net zomin als jij kan bewijzen dat het NIET zo is. Het feit dat het één noch het ander kan bewezen worden, is al een bewijs op zich dat je niet zomaar gratuite beweringen in het rond mag strooien, en DAT is nu precies wat JIJ hier doet. Dat wou ik maar even duidelijk maken...

Citaat:
Citaat:
Dat migranten meer worden tegengehouden is ook een fantasie in jou hoofdje dan. Wat een discussie zeg.
Hier geldt hetzelfde: ik kan mijn stelling niet bewijzen en jij de jouwe evenmin. Jij beweert hier nochtans dat "het bewezen is dat..." en dat is natuurlijk een flagrante leugen!

Citaat:
Citaat:
Dan zou ik er ook niet meer tegen kunnen nee, maar dat zijn gewoonweg verhaaltjes! Bewijs het eens dat het zo is. Ik durf ervoor te wedden dat er enkele dit zijn beginnen rondstrooien en dat de meesten die voor de 1st keer worden tegengehouden al meteen beginnen roepen dit is nu al den 30ste keer vandaag é. ER zouden nogal wat rascistische agenten in belgie moeten rondlopen om zoveel migranten te moeten tegnhouden enkel en alleen voor hun huidskleur. Trouwens elke interventie word doorgegeven aan de centrale zodat men weet wat men aan het doen is dus het is heel makelijk te controleren indien dit het geval was.

"centrale, ik ga nog eens een turk tegenhouden é, hij doet niets verkeerd maar hij ziet bruin vandaar"
Bewijs jij maar eens dat het NIET zo is...

Citaat:
Citaat:
DAT is pas bullshit! En nogal geen klein beetje..
Tja dat vind jij. Maar natuurlijk alles wat een bruine man zegt is waarheid en alles wat een blanke zegt is bullshit. 8)
Ook DAT is een vooroordeel...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 2 mei 2004, 11:34   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben met mijn Belgische nummerplaat in Nederland al meer gecontroleerd dan in België niettegenstaande ik maar 5% van mijn verplaatsingen in Nederland maak.
In Nederland worden nu eenmaal meer controles gedaan en dat is maar goed ook.
Wel valt op dat bij grenscontroles inderdaad vlugger gecontroleerd wordt op buitenlandse nummerplaten, vooral dan de Franse wanneer daar een bende jonge gasten inzitten.
De verklaring lijkt mij duidelijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2004, 11:42   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Daar is niets racistisch aan, net zomin als het discriminatie is dat Franse nummerplaten bij grenscontroles vlugger gecontroleerd worden dan Nederlandse.
Dat noem ik kansberekening.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2004, 12:14   #28
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Bakkebaard is het duidelijkste voorbeeld van een lid van Groen! iemand die niet luistert naar wat andere zeggen, maar er enkel zijn eigen interpretatie aangeeft. Weer een aanwinst voor het forum...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2004, 15:47   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand tegenhouden omwille van zijn huidskleur alleen is racisme.
Dat is rascisme ja maar men houd niemand tegen omdat hij een andere huidskleur heeft é.

Citaat:
Welke cijfers? Van waar komen die cijfers? Wie stelt die cijfers op? Wie is "iedereen"? Veel gratuite beweringen, maar niets dat je hard kan maken... Wat een discussie zeg...
Omg, ooit van criminaliteits cijfers gehoord misschien, in Nederland en in Belgie heeft men deze vrijgegeven. Wie ze opmaakt? Interresseert mij geen biet. Al is het Harry van om de hoek, als de cijfers er zijn is het zo é.
Men heeft bv enkele maanden geleden cijfers vrijgegeven dat 80% van criminele feiten in rotterdam gepleegd waren door marokanen. Tja daar kan ik dan niets aan doen é. Ben ik de rascist omdat de marokanen deze feiten plegen?

Citaat:
Natuurlijk mag men alleen maar mensen tegenhouden als daar een duidelijke aanleiding voor is. Dat is de evidentie zelf.
Och kerel doe effe normaal wil je. Hoe wil je dan ooit kunnen weten of iemand zijn auto papieren in orde zijn, ofdat hij dronken achter het stuur zit,.... noem maar op. Use the force?

Citaat:
Ik kan niet bewijzen dat het zo is, net zomin als jij kan bewijzen dat het NIET zo is. Het feit dat het één noch het ander kan bewezen worden, is al een bewijs op zich dat je niet zomaar gratuite beweringen in het rond mag strooien, en DAT is nu precies wat JIJ hier doet. Dat wou ik maar even duidelijk maken...
haha, jij komt af met het verhaal en ik ben degene die de bewering rondstrooit. Lol!!!!!!!!!! Ik zeg dat teveel migranten criminele feiten plegen, het bewijs zijn de cijfers. Jij komt met het verhaal af over de agenten, geen bewijs maar ik ben de onnozele bewering strooier. Tjonge jonge.

Citaat:
Hier geldt hetzelfde: ik kan mijn stelling niet bewijzen en jij de jouwe evenmin. Jij beweert hier nochtans dat "het bewezen is dat..." en dat is natuurlijk een flagrante leugen!
Ik beweer nergens dat het bewezen is dat migranten niet elke 5 minuten worden tegengehouden. Maar jij bent degene die ermee afkomt dat het wel zo is dus jij bent degene die dit dan ook moet bewijzen é. Of is het zo dat iedereen in Belgie elke 5 minuten word gestopt voor controle tenzij men kan bewijzen dat het niet zo is? Awel ok dan, ik word ook elke 500 meter aangehouden.
Oud 2 mei 2004, 15:59   #30
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik word dagelijks gekontroleerd door mijn uitrlijk blank maar veel tatoo s in het aangezicht en wat ringen in het aangezicht.Ik heb daar geen problemen mee zellf drie maal per dag.Het is hun werk en ik, heb daar niks op tegen
Oud 3 mei 2004, 08:05   #31
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
ja ik zien ik ook belgen iets anders doen dat totaal nie past in het plaatje van een perfecte maatschappij, maar daarom verdoordeel ik niet elke belg e.
Ma owee, as 1 vreemdeling iets verkeerd doet. Dan zijn alle vreemdelingen slecht.
Maar bakkebaard, die belgen zijn alleen maar gedesoriënteerd, ze doen foute dingen omdat ze zichzelf niet meer thuis voelen in eigen land. Ze zijn gefrustreerd. Het is niet hun fout, maar de fout van de vreemdelingen...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2004, 08:10   #32
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Lol, ten eerste heeft er nooit iemand gezegt dat alle vreemdelingen slecht zijn maar zoals je zelf al aantoont moet je het er tegenwoordig overal maar bijzetten anders krijg je mensen zoals jij die proberen de woorden van andere te verdraaien door te doen alsof men dus zegt dat ze allemaal slecht zijn.
Vrij zwakke argumentatie, illwill. Beetje vergezogd, vind je niet?

Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat ik uit jou posting nu ook kan zeggen dat jij doet alsof alle belgen slecht zijn en nooit iemand helpt. Is dit wat jij wou zeggen? Ik dacht het niet é, awel wanneer men zegt er is een vreemdelingen probleem en er zijn te veel migranten die criminele feiten plegen wil dit dus ook niet zeggen allemaal ok?!
Maar wat wil je dan zeggen, illwill? "Niet alle vreemdelingen zijn crimineel, maar de meesten toch wel." ????
Oud 3 mei 2004, 15:38   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Lol, ten eerste heeft er nooit iemand gezegt dat alle vreemdelingen slecht zijn maar zoals je zelf al aantoont moet je het er tegenwoordig overal maar bijzetten anders krijg je mensen zoals jij die proberen de woorden van andere te verdraaien door te doen alsof men dus zegt dat ze allemaal slecht zijn.
Vrij zwakke argumentatie, illwill. Beetje vergezogd, vind je niet?

Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat ik uit jou posting nu ook kan zeggen dat jij doet alsof alle belgen slecht zijn en nooit iemand helpt. Is dit wat jij wou zeggen? Ik dacht het niet é, awel wanneer men zegt er is een vreemdelingen probleem en er zijn te veel migranten die criminele feiten plegen wil dit dus ook niet zeggen allemaal ok?!
Maar wat wil je dan zeggen, illwill? "Niet alle vreemdelingen zijn crimineel, maar de meesten toch wel." ????
Helemaal geen zwakke argumentatie, als je dat vind dan vind je je eigen manier van argumenteren slecht, het nm net hetzelfde van wat jij zegt maar dan omgekeerd. Maar goed jij vind alle argumenten van iemand die jou mening niet deelt slecht waarschijnlijk dus...

Wat ik wil zeggen en wat gewoon zo is is dat de meeste van de criminele feiten gepleegd worden door migranten. Dit is onaanvaardbaar omdat ze juist in de kleinste aantallen aanwezig zijn in ons land. Het eerste stukje over alle of niet alle vreemdelingen hoef ik er niet bij te zetten want dat hebben mensen zoals jij ervan gemaakt wanneer ik dit zeg.
Oud 3 mei 2004, 16:31   #34
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
ja ik zien ik ook belgen iets anders doen dat totaal nie past in het plaatje van een perfecte maatschappij, maar daarom verdoordeel ik niet elke belg e.
Ma owee, as 1 vreemdeling iets verkeerd doet. Dan zijn alle vreemdelingen slecht.
Maar bakkebaard, die belgen zijn alleen maar gedesoriënteerd, ze doen foute dingen omdat ze zichzelf niet meer thuis voelen in eigen land. Ze zijn gefrustreerd. Het is niet hun fout, maar de fout van de vreemdelingen...
Ge moet niet zo lachen, want ge lacht uw eigen uit. Dat is nu juist het verhaal dat jullie altijd ophangen over
criminele allochtonen, zeker als het Marokkanen zijn...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 07:56   #35
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal geen zwakke argumentatie, als je dat vind dan vind je je eigen manier van argumenteren slecht, het nm net hetzelfde van wat jij zegt maar dan omgekeerd. Maar goed jij vind alle argumenten van iemand die jou mening niet deelt slecht waarschijnlijk dus...
Vertaling van illwill's wazige argumentatie : "Al wa ge zegt zedde zellef njei njei njenjeinjei!!!"

Citaat:
Wat ik wil zeggen en wat gewoon zo is is dat de meeste van de criminele feiten gepleegd worden door migranten. Dit is onaanvaardbaar omdat ze juist in de kleinste aantallen aanwezig zijn in ons land.
Je hebt het VB-propaganda wel zeer goed ingestudeerd, precies.

Citaat:
Het eerste stukje over alle of niet alle vreemdelingen hoef ik er niet bij te zetten want dat hebben mensen zoals jij ervan gemaakt wanneer ik dit zeg.
Oud 4 mei 2004, 09:01   #36
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Dik 70 jaar geleden hebben onze oosterburen een vreemdeling omarmd.

Een Oostenrijker!

L'étranger c''est mon ami!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 12:54   #37
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vertaling van illwill's wazige argumentatie : "Al wa ge zegt zedde zellef njei njei njenjeinjei!!!"
Lol, wat heb je zelf nu al als argument om jouw standpunt te verdedigen hier neergezet? Trouwens wat voor een klein kind ben jij?

Citaat:
Je hebt het VB-propaganda wel zeer goed ingestudeerd, precies.
Wat heeft vb propaganda nu met feiten te maken?

Citaat:
Tja wat een argument. En jij klaagt over mijn argumentatie. Bekijk nu zelf jou posting eens een keertje kerel.
Oud 5 mei 2004, 10:24   #38
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Lol, wat heb je zelf nu al als argument om jouw standpunt te verdedigen hier neergezet? Trouwens wat voor een klein kind ben jij?
pfff, jij snapt toch ook nie veel hoor. Moet ik er nog een tekeninsken bijmaken? Ik schreef gewoon de kinderachtige essentie van jouw kronkelingen neer.

Citaat:
Wat heeft vb propaganda nu met feiten te maken?
Het inkleuren en overdrijven van allochtone criminaliteit is puur VB-propaganda.

Citaat:
Tja wat een argument. En jij klaagt over mijn argumentatie. Bekijk nu zelf jou posting eens een keertje kerel.
Oud 5 mei 2004, 11:41   #39
Attiladehun
Banneling

Standaard

Het Vlaams Blok overdrijft geenszins de criminaliteit, noch in het algemeen, noch die van allochtonen. Het is het huidige regime dat dit fenomeen probeert te verdoezelen of minimaliseren.
En sinds wanneer is het vertellen van de waarheid 'propaganda'?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 11:43   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Sinds wanneer vertelt het Racistisch Blok de waarheid?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be