![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen? | |||
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
De elektriesche stoel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 51,25% |
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,50% |
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() In de Poll ontbreken wel een paar realistische keuzes.
Het moet toch mogelijk zijn iets constructiever te doen zoals verplichte gemeenschapsdienst als straf.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de cijfers zijn niet gestegen doordat men op een gegeven moment ze meer is gaan controleren hé, men is ze meer gaan controleren omdat ze meer feiten plegen. Indien men morgen een explosie krijgt van overvallen gepleegd door blanken of chinesen dan zal men deze mensen meer gaan controleren. Als dat al fout is dan vraag ik mij af waarom wij nog blauw op straat zouden willen? En ik geloof er niets van dat een agent zegt dat ze meer bruinen moeten controleren. Het kan maar ik geloof er niets van. Wat ik ook gek vind is dat wanneer mensen klagen dat er te veel criminele feiten worden gepleegd door migranten wat dus ook bewezen is dat men dan eigenlijk niets meer mag doen maar omdat migranten boe f**kin hoe meer controle krijgen (oooo dat is erg hoor als je niets verkeerd hebt gedaan) dan is er wel een probleem. Kijk als men jou tegenhoud en je reageerd er normaal op ben je binnen de 5 minuten verder, maar als je meteen zoals bekent tegendraads en aggressief gaat doen moet je niet klagen dat men jou daardoor ook anders gaat behandelen é. Voor wat hoort wat. En altijd dat gezaag over wij worden elke 5 meter tegengehouden, bullshit!! Als dat zo is zullen ze jou wel kennen van t'een of ander feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
"centrale, ik ga nog eens een turk tegenhouden é, hij doet niets verkeerd maar hij ziet bruin vandaar" ![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland worden nu eenmaal meer controles gedaan en dat is maar goed ook. Wel valt op dat bij grenscontroles inderdaad vlugger gecontroleerd wordt op buitenlandse nummerplaten, vooral dan de Franse wanneer daar een bende jonge gasten inzitten. De verklaring lijkt mij duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noem ik kansberekening. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Bakkebaard is het duidelijkste voorbeeld van een lid van Groen! iemand die niet luistert naar wat andere zeggen, maar er enkel zijn eigen interpretatie aangeeft. Weer een aanwinst voor het forum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men heeft bv enkele maanden geleden cijfers vrijgegeven dat 80% van criminele feiten in rotterdam gepleegd waren door marokanen. Tja daar kan ik dan niets aan doen é. Ben ik de rascist omdat de marokanen deze feiten plegen? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik word dagelijks gekontroleerd door mijn uitrlijk blank maar veel tatoo s in het aangezicht en wat ringen in het aangezicht.Ik heb daar geen problemen mee zellf drie maal per dag.Het is hun werk en ik, heb daar niks op tegen
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wil zeggen en wat gewoon zo is is dat de meeste van de criminele feiten gepleegd worden door migranten. Dit is onaanvaardbaar omdat ze juist in de kleinste aantallen aanwezig zijn in ons land. Het eerste stukje over alle of niet alle vreemdelingen hoef ik er niet bij te zetten want dat hebben mensen zoals jij ervan gemaakt wanneer ik dit zeg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
criminele allochtonen, zeker als het Marokkanen zijn... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dik 70 jaar geleden hebben onze oosterburen een vreemdeling omarmd.
Een Oostenrijker! L'étranger c''est mon ami! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok overdrijft geenszins de criminaliteit, noch in het algemeen, noch die van allochtonen. Het is het huidige regime dat dit fenomeen probeert te verdoezelen of minimaliseren.
En sinds wanneer is het vertellen van de waarheid 'propaganda'? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer vertelt het Racistisch Blok de waarheid?
![]() |
![]() |