![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zalmij worst wezen wie hetero , homo , of bi is !!
Wat iseen zieke homo ?? bv Ene met griep , of malaria !! Ene die ookpedo is !! Wat iseen zieke hetero ?? bv Ene met griep , of malaria !! Ene die ookpedo is !! Wat iseen zieke bi ?? bv Ene met griep , of malaria !! Ene die ookpedo is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een abnormaal creatuur met gevoelens van ongemak, angst, minachting, vijandigheid en/of haat... tegen homoseksuelen en homoseksualiteit.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, nogmaals? Heb jij mij die vraag dan al eens gesteld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat een vrouw zich gemakkelijk voelt als ze een lul in haar vagina "geramd" krijgt? Later zal je wel ontdekken dat het alleen pubers zijn die hun lul overal in willen "rammen"...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een homofoob is volgens onze gepluimde vrienden iemand die kritiek heeft of iets negatief durft zeggen over homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna juist. Een homofoob is iemand die zich systematisch negatief uitlaat over homo's uit haat en/of afkeer en die de gelijke rechten van homo's wil tegengaan of zelfs terugschroeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetero's die reizen naar het verre buitenland maken, hetero's die ook veel wisselende seksuele contacten hebben, ... die mogen ook geen bloed geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Is een afwijking of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is die in het midden en die neger langs de zijkant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() De naam van die neger weet ik niet, maar er is een bekende reggae-zanger die nogal ... heu, aangebrande uitspraken heeft gedaan (was twee zomers geleden nog al een rel rond).
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 12 september 2009 om 22:56. Reden: Even een klein woordje vervangen, of ik zou wel es een waarschuwing voor racisme kunnen krijgen. |
|
![]() |
![]() |