![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook wel mee gelachen. Als ik door A'pen wandel, rijdt, dan zie ik toch hier en daar van die Zonder Haat bordjes opduiken. Ik denk niet dat dit slecht is. Dan ben je tenminste zeker dat ze geen graffiti op je muren spuiten en je ruiten ingooien.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 15 september 2009 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is simpel, gaan stemmen.
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel goed dat je me er even op attent maakt... dat eerste heb ik al eens ergens gezien dat tweede nog niet maar is dan weer perfect rijmbaar in het geheel. ps; Ziet dat er zo uit ? Verbodsteken op witte achtergrond en blauw kader met speelstraat eronder of is dat slechts de afbeelding en in werkelijkheid bestaande uit de twee normale borden ? ppfff Ik heb het ergens gezien richting Lint/Hove tijdens dat ik m'n 'stiefdochter' heb leren rijden...'k peins dat ik er eens een fottotje moet van maken ![]() Laatst gewijzigd door praha : 15 september 2009 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar, die'n bak tegen mijn geven is geen flitspaal, maar een nestkastje.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is gvdm hypocriet van die persoon die die flitspaal heeft gemaakt en er heeft gezet en waarom is simpel;meneer zegt wel bij;ik rij soms zelf te snel of heb al te snel gereden(tot meermaals toe),dus met andere woorden;meneer de hypocriet vind het wel vervelend er mensen te snel rijden in zijn straat maar vind het precies zelf geen probleem deze zelf elders wel te snel rijd,manman. Zoiets kan dus absoluut niet als iedereen daarmee zomaar mag mee beginnen en de man er dan nog veel geld wil achter verdienen. Ik zou hem ook graag eens de vraag stellen hoe zijn nepflitspaal een dronkaard zal flitsen? ![]() Ook niet vergeten;wat als er iemand afkomt en die daardoor(door bv die strobo ofzo) in de zijkant vliegt en het leven laat of heel zijn leven in een rolstoel moet gaan zitten? Inderdaad;degene die die nepflitspaal en die strobo heeft laten gaan is al ferm in de fout en zal ook ferm mogen dokken + het niet wettelijk is + die persoon niet bevoegd is en daarbovenop ook niet kan aantonen hoe snel die persoon effectief heeft gereden. Dus mensen die dit toejuichen,eerst 2 keer nadenken vooraleer domme zever alweer te gaan verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan op een baan waar je bv 90 mag snel 70 gaan maken en waar staan ze dan te flitsen denk je? Net zoals op vele banen waar je maar 50 mag,waar je in feite 70 zou mogen zonder probleem zelfs maar neen,ze gaan 50 gaan zetten en waar staan ze dan te flisten,juist ![]() ![]() Ik ben voor veiligheid op alle vlakken maar nog meer voor realiteit.Hetgeen men hier nu doet is puur en alleen om de kas te spijzen. Men gaat hier nog wat flitspalen bij plaatsen,alsof dit het probleem zal oplossen. Ik zie de laatste weken of maandenlang al iedere keer opnieuw;persoon doodgereden door dronken bestuurder,oeps,een probleem natuurlijk,ne flitspaal weet dit niet en tja,als ze controles moeten doen kruipt er veel werk en tijd in en er gaan ook minder boetes zijn ondanks al dat vele werk natuurlijk. Een flitspaal of mee de wagen er paar uren staan is makkelijker incasseren en daar draait het hem om. Ik ben ook al geflitst geweest,soms wist ik het niet,welnu,wat heeft dit nu geholpen?Achja,woehoe,ik heb een boete moeten betalen,niet leuk maar ik heb altijd genoeg geld opzij liggen voor probleem gevallen als deze ![]() De keren ik al geflitst ben geweest is nu net telkens op banen waar je meer zou mogen rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat een flitspaal ongewild communiceert van "hier moet je afremmen", maar als je je aan de regels houdt, hoeft dat niet. Zoals Gerdy Vandevyvere, de maker van de flitspaal, vertelde in de Laatste Show wat de flikken ervan dachten: als ze remmen en er wordt gebotst, is dat de verantwoordelijkheid van degenen die erbij betrokken zijn. Of het verstandig is, weet ik niet, want ik denk dat sommigen wel eens agressief kunnen reageren. Dan zou ik liefst niet hebben dat de kabel van die flitspaal richting mijn huis loopt.
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Dat vind ik anders wel een leuk idee voor een nestkastje.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Schitterend idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|