![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Dat meneer Van Tiggelen gegriefd is, kan ik absoluut inkomen. Maar meer dan wat aandacht zie ik hier echt niet uitkomen. Tenzij dit slechts een ouverture is om bij het VB te worden opgenomen.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zou ik toch opletten voor Jozef De Witte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, Gazet-van-Antwerpen-lezers zijn niet 'de' Vlamingen, maar volgens mij zijn ze wel representatiever dan de lezers van Solidair.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |