Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 september 2009, 18:18   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Zwartengeel...wie is de madam in je avatar ? Lijkt me een toffe meid
Geen flauw idee. Gewoon een meisje met koffie.
Zwartengeel is offline  
Oud 26 september 2009, 18:20   #22
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Geen flauw idee. Gewoon een meisje met koffie.

Mmmm....koffie...lekker
Oud 26 september 2009, 18:36   #23
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is Vorenus nu permanent geband?
Zwartengeel is offline  
Oud 26 september 2009, 21:40   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is Vorenus nu permanent geband?
Waarom ?
Hij kreeg een berisping , geen ban ...
Citaat:
Aangezien ik weer een berisping heb gekregen,ditmaal wegens het aanzetten tot geweld (volgens Rudy_The_Mod toch).
Indien hij wel een ban had met z'n Vorenusaccount zullen de mods wel inzien dat ook hij deze "beu"nick wel moest aanmaken om te kunnen reageren op het gebeuren .
Anders moeten ze mss eens zoeken naar een aanpassing van het forumreglement zodat een banneling toch nog steeds z'n verdediging kan laten horen . 't Is makkelijk om iemand te bannen , een paar keer klikken met je muis , maar heeft niet iedere "beschuldigde" recht op verdediging in dit land ???
manta is offline  
Oud 26 september 2009, 22:23   #25
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Waarom ?
Hij kreeg een berisping , geen ban ...
Er staat nochtans banneling onder zijn naam. En hij heeft een dubbelnick aangemaakt om zijn ban te omzeilen, als de moderatie enige consequentie bezit zal hij permanent verbannen zijn.

Citaat:
Indien hij wel een ban had met z'n Vorenusaccount zullen de mods wel inzien dat ook hij deze "beu"nick wel moest aanmaken om te kunnen reageren op het gebeuren .
Nee, dat zullen zij niet.

Citaat:
Anders moeten ze mss eens zoeken naar een aanpassing van het forumreglement zodat een banneling toch nog steeds z'n verdediging kan laten horen . 't Is makkelijk om iemand te bannen , een paar keer klikken met je muis , maar heeft niet iedere "beschuldigde" recht op verdediging in dit land ???
Dat zal niet gebeuren. Hij is trouwens niet verbannen omdat iemand hem beschuldigde van iets. Hij is verbannen omdat hij de reglementen overtrad. Wat de reden daarvoor was maakt niet uit. Doe je iets wat niet mag, dan krijg je strafpunten. Heb je genoeg strafpunten, dan wordt je verbannen.
Oud 26 september 2009, 22:50   #26
Verbolgen
Banneling

Standaard

Voor alle duidelijkheid.

Ik heb een permanente ban gekregen met 9 banpunten wat volgens de regelmenten niet mogelijk is. (over de berisping zelf heb ik ook men twijfels)

Ik had 1 niet-verlopen banpunt en met de nieuwe berisping kreeg ik er 9 banpunten bij wat het totaal dus 9 banpunten brengt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=84

(Achteraf heb ik nog eentje gekregen dankzij Raf, was echt niet moeilijk om te weten wie weer aan het bleiten was)

Nu deze vrijdag toen ik pas van men ban afwist (ik zit enkel in het weekend op politics) heb ik dit ook gemeld via mail aan politics waarbij er iets misgegaan is. (iets van niet aangekomen).
Daarop heb ik dan een dubbelnick gemaakt zoals nu. Niet om op politics actief te zijn maar om me te verdedigen en men gedacht te zeggen. Daarna heb ik echter met succes een amil kunnen sturen naar de mods maar heb tot heden nog geen reactie gehad.

Ik heb alles gezegd. Ik ben actief op andere fora (zoals men record verbeteren op kif kif) en ipv op politics te zeveren ben ik naar een wedstrijd gaan zien van een eerste provincialer waarbij ik moet zeggen dat het een betere tijdsverdrijf is. (knappe spelersvrouwen)

Dus ik zal hier niet meer actief zijn zolang men hun fout niet erkend en eerlijk gezegd heb ik er ook geen goesting meer in.

Aan de moderatoren die hun functie wel degelijk uitvoeren alle succes gewenst. De andere kunnen hun *** steken in ***'s kont.

Net zoals ik elke lid van de forum ook succes wenst in hun nietsdoenerij hier.

Groetjes

Vorenus

PS: nee, ik ga geen dubbelnick aanmaken om hier actief te zijn, het komt toch uit en het is zielig om zoiets te doen.

Laatst gewijzigd door Verbolgen : 26 september 2009 om 22:51.
Verbolgen is offline  
Oud 26 september 2009, 22:57   #27
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verbolgen Bekijk bericht
PS: nee, ik ga geen dubbelnick aanmaken om hier actief te zijn, het komt toch uit en het is zielig om zoiets te doen.
Ge hebt het nochtans al twee keer gedaan ondertussen.
Oud 26 september 2009, 23:01   #28
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verbolgen Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid.

Ik heb een permanente ban gekregen met 9 banpunten wat volgens de regelmenten niet mogelijk is. (over de berisping zelf heb ik ook men twijfels)

Ik had 1 niet-verlopen banpunt en met de nieuwe berisping kreeg ik er 9 banpunten bij wat het totaal dus 9 banpunten brengt.
U vergist zich. Voor de laatste berisping kreeg u 8 punten en u had nog 16 actieve punten (naast nog 6 verlopen strafpunten en een boel waarschuwingen). Dat brengt het totaal op 24 wat automatisch tot een permanente ban leidt.
Akira is offline  
Oud 27 september 2009, 11:24   #29
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Het is als banneling perfect mogelijk contact op te nemen met ons. We hebben een e-mailadres en er is een link op iedere pagina genaamd 'E-mail ons'. Dat formulier werkt voortreffelijk. Beweren dat je wel een dubbelnick moet aanmaken om verhaal te halen is dus quatsch.
Pieter Vandoorne is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be