![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Mmmm....koffie...lekker ![]()
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Vorenus nu permanent geband?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?
Hij kreeg een berisping , geen ban ... ![]() Citaat:
Anders moeten ze mss eens zoeken naar een aanpassing van het forumreglement zodat een banneling toch nog steeds z'n verdediging kan laten horen . 't Is makkelijk om iemand te bannen , een paar keer klikken met je muis , maar heeft niet iedere "beschuldigde" recht op verdediging in dit land ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Er staat nochtans banneling onder zijn naam. En hij heeft een dubbelnick aangemaakt om zijn ban te omzeilen, als de moderatie enige consequentie bezit zal hij permanent verbannen zijn.
Citaat:
Citaat:
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijkheid.
Ik heb een permanente ban gekregen met 9 banpunten wat volgens de regelmenten niet mogelijk is. (over de berisping zelf heb ik ook men twijfels) Ik had 1 niet-verlopen banpunt en met de nieuwe berisping kreeg ik er 9 banpunten bij wat het totaal dus 9 banpunten brengt. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=84 (Achteraf heb ik nog eentje gekregen dankzij Raf, was echt niet moeilijk om te weten wie weer aan het bleiten was) Nu deze vrijdag toen ik pas van men ban afwist (ik zit enkel in het weekend op politics) heb ik dit ook gemeld via mail aan politics waarbij er iets misgegaan is. (iets van niet aangekomen). Daarop heb ik dan een dubbelnick gemaakt zoals nu. Niet om op politics actief te zijn maar om me te verdedigen en men gedacht te zeggen. Daarna heb ik echter met succes een amil kunnen sturen naar de mods maar heb tot heden nog geen reactie gehad. Ik heb alles gezegd. Ik ben actief op andere fora (zoals men record verbeteren op kif kif) en ipv op politics te zeveren ben ik naar een wedstrijd gaan zien van een eerste provincialer waarbij ik moet zeggen dat het een betere tijdsverdrijf is. (knappe spelersvrouwen) Dus ik zal hier niet meer actief zijn zolang men hun fout niet erkend en eerlijk gezegd heb ik er ook geen goesting meer in. Aan de moderatoren die hun functie wel degelijk uitvoeren alle succes gewenst. De andere kunnen hun *** steken in ***'s kont. Net zoals ik elke lid van de forum ook succes wenst in hun nietsdoenerij hier. Groetjes Vorenus PS: nee, ik ga geen dubbelnick aanmaken om hier actief te zijn, het komt toch uit en het is zielig om zoiets te doen. Laatst gewijzigd door Verbolgen : 26 september 2009 om 22:51. |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ge hebt het nochtans al twee keer gedaan ondertussen.
#28 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Coördinator
|
![]() Het is als banneling perfect mogelijk contact op te nemen met ons. We hebben een e-mailadres en er is een link op iedere pagina genaamd 'E-mail ons'. Dat formulier werkt voortreffelijk. Beweren dat je wel een dubbelnick moet aanmaken om verhaal te halen is dus quatsch.
|
![]() |