![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sterker nog, jullie profeet Mohammed is er zelfs een fan van
![]() De Marokkaanse overheid heeft een religieuze leider de mond gesnoerd die betoogde dat meisjes vanaf hun negende huwbaar zijn. Tientallen scholen en een website die werden gerund door de geestelijke, sjeik Mohammed Ben Abderahman al-Maghraopui, zullen worden gesloten. Zoals Mohammed De sjeik had op zijn website de fatwa (religieus edict) uitgevaardigd dat een man met een meisje van negen kan trouwen omdat de profeet Mohammed dat ook gedaan heeft. Maar volgens de Marokkaanse wet moet een vrouw minstens 18 zijn om te mogen trouwen. De Raad van Oulema's - de hoogste religieuze instantie - noemde al-Maghraoui een 'agitator'. Niet voor gewone moslims "Wat de profeet kan doen is niet weggelegd voor gewone moslims", zei advocaat Mourad El Bekkouri. Hij heeft justitie gevraagd al-Maghraoui te vervolgen voor het 'aanprijzen van pedofilie en verkrachting'. (novum/edp) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben echt geen Moslima hoor... ![]() Dat is blijkbaar jullieprobleem hé..... diabolisering van der Islam... Laatst gewijzigd door Princessje : 28 oktober 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is 'propageert'
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat me toe te twijfelen dat je ... één ... zwart bent ... en twee moslim bent Prinsesje (met een c en twee essen). Ik denk zelfs niet dat je vrouwelijk bent.
Laatst gewijzigd door Karma : 29 oktober 2009 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Sorry voor de schrijffout...
Ik hoop dat jij nooit zo'n fout in het Frans zult maken!! Verder prima 'point' hoor!!! ![]() En je antwoord.... aleens over nagedacht?? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 29 oktober 2009 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() jaja...je hebt gelijk...
![]() De Strangers zijn smaalvolle, keurige en bovenal.... mooie mannen!! Zou er ZO verliefd op worden!! En natuurlijk het feit dat ze VLAAMS zijn doet me zo al een orgasme krijgen!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 29 oktober 2009 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 16+ is sexueel volwassen en dus niets mis mee
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. En jij? Weet jij eigenlijk wel wat pedofilie precies betekent?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een veertiger die seks propageert met een 16-jarige is nog altijd geen pedofiel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |