![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoewel de bans van vele gerechtvaardigd is, vind ik persoonlijk dat de mods eens zouden moeten opzoek gaan naar een andere mogelijke bestraffing van overtreders. Zoals het blokkeren van pb's of het niet kunnen posten van bepaalde uitdrukkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het niet OP het forum was , dan was het achter de schermen of op een ander forum ... Nu ja , ze zullen hun redenen wel hebben en waarschijnlijk was het een hoop privégedoe hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe heb jij trouwens weet van die pb's 'gericht aan anderen'?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2009 om 07:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Forummoeheid? Heb ik trouwens ook meer en meer last van...
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pb-hypothese vind ik in elk geval vreemd.
Ik heb daar ooit een vraag over gesteld, en het antwoord van de mod van dienst was heel duidelijk. Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Het is een publiek geheim dat wij allesbehalve vriendinnen waren : Lijkt me sterk dat zij dan enkel en alleen voor mij een uitzondering zou maken. Bizarre situatie.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2009 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het antwoord van Peter Johan is dus niet volgens het forumreglement. Want om een klacht neer te kunnen leggen tegen een pb, moet je dus via de mods gaan. Die daarna door het gerecht vervolgd worden wegens medewerking aan de fouten door onachtzaamheid. Je mag dus ook via bp's geen fouten maken tegenover het forumreglement zonder de mod's in een lastig parket te brengen als er een klacht wordt tegen ingediend. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra er iemand begint te klagen, moeten de mod's ingrijpen of zij lopen het gevaar zelf vervolgd te worden. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor alles wat er op het forum gebeurd, ook de pb's vallen hier onder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Coördinator
|
![]() Het antwoord van Peter Johan dateert van voor het huidige forumreglement. Als we melding krijgen van strafbare zaken via privébericht grijpen we ook in overeenkomstig het forumreglement (*).
De ban was terecht, wij bieden geen dienst aan om gebruikt te worden voor strafbare en hoogst laakbare praktijken. Daar start je maar zelf een forum voor als dat je beweegreden is om dit forum te gebruiken. (*) "Privé-berichten zijn persoonlijk maar de moderatie behoudt zich het recht voor deze in te zien indien daar een gegronde reden voor is en in te grijpen indien nodig." Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 30 september 2009 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is duidelijk. Bedankt.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ruk naar rechts van "het forum"? Ons "Princessje" heeft het ook al aan haar fuck-me botjes....
dit was een grapje...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privé-berichten via een forum zijn onderworpen aan het toezicht van de moderatie, dit om te verhinderen dat zij kunnen vervolgd worden wegens medewerking aan wetsovertredingen door nalatigheid. De moderatie van elk forum is onderworpen aan deze wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor het antwoord. De vraag die dan uiteraard kan worden gesteld is of een moderatie zich moet bezighouden met aantijgingen (verwijten, ...) die niet voor iedereen leesbaar zijn, laat staan met subjectieve reacties hierop aan het adres van de moderatie. We mogen toch aannemen dat emails en privéberichten, desnoods hoe degoutant ook, tot de privésfeer behoren. Hier klopt iets niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de moderatie zich niet kan moeien met mijn privéberichten hoe kan men ze dan vervolgen voor medewerking aan wetsovertredingen door nalatigheid? Citaat:
En ahja, het staat in de kleine lettertjes, precies met de verzekeringsagent bezig hier. Die beroepsbedriegers kunnen dat ook goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |