![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lange afstandsvloot van de Belgische luchtmacht is nu quasi even groot als die van Brussels Airlines en die vliegen een dozijn bestemmingen in Afrika. Als het over het transport van 'vips' gaat is er blijkbaar nooit geld te kort. Want bon moest het alleen maar gaan om het vervoer van militairen dan was dit nooit aan de orde. En bon dan hebben we nog niet over de rest. Embrears a gogo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het NUT van het bijhouden van zo een vliegding in een militaire organisatie,leasing of niet,terwijl honderden verkeersvliegtuigen en dito piloten staan te wachten op werk,en kunnen reageren binnen de paar dagen ,ontgaat me echter wel..... Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2009 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2009 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ja, één vierde is door de Walen betaald!
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dit zijn zo van die dingen die mij spijtig genoeg niet meer verbazen.