Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2009, 14:54   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

De lange afstandsvloot van de Belgische luchtmacht is nu quasi even groot als die van Brussels Airlines en die vliegen een dozijn bestemmingen in Afrika. Als het over het transport van 'vips' gaat is er blijkbaar nooit geld te kort. Want bon moest het alleen maar gaan om het vervoer van militairen dan was dit nooit aan de orde. En bon dan hebben we nog niet over de rest. Embrears a gogo.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2009, 19:05   #22
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
't ging zogezegd onder De Crem allemaal beter gaan dan onder Flahaut nietwaar? De Crem Airlines is nie beter dan Air Flahaut...
Het verrast mij enigszins dat een Minister van Defensie met een lintmeter (of desnoods een ultrasone afstandsmeter...) ,persoonlijk,het werk zou moeten doen van de technische diensten van onze Luchtcomponent.... Mogelijk kan hij dan met zijn collega van Justitie een spoedcursus DHZ-bouwtechnieken gaan volgen....

Het NUT van het bijhouden van zo een vliegding in een militaire organisatie,leasing of niet,terwijl honderden verkeersvliegtuigen en dito piloten staan te wachten op werk,en kunnen reageren binnen de paar dagen ,ontgaat me echter wel.....

Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2009 om 19:13.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2009, 19:11   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
De A-310's (vorige vliegtuigen) pasten al niet. Ze stonden met bijna een kwart van de romp buiten de hangar. Dat Crembo niet in de gaten had dat de A-330 nog een stuk groter was zegt veel over zijn ego.
Zal blij zijn als ik die zever niet meer moet meemaken. Spijtig dat steeds de burger moet opdraaien voor die ego tripperijen.
Hij had beter de werk paarden, onze C 130 's laten op graderen. Die staan nu al jaren meer in de steigers dan ze vliegen. Ze moeten steeds één of twee kannibaliseren om de rest nog omhoog te krijgen. Gelukkig zijn onze piloten echte kunstenaars met die bakken.
Maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat onze edele leiders in een C 130 aankomen hé.
Tja...de goeie ouwe C 130.....Probleem is dat het niet de schuld is van onze Luchtcomponent dat het A400-project een paar jaar vertraging opgelopen heeft,waardoor de Herculessen nu nog een paar jaar langer zullen moeten draaien....Menige Luchtmacht zit met hetzelfde probleem.....Ik voorzie nog enkele jaren een "goeie business" voor de uitbaters van die vliegtuigparken in de woestijn van Nieuw-Mexico......voor wisselstukken van oudere C130-modellen.....

Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2009 om 19:12.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2009, 21:36   #24
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Zit er dan een franstalig gedeelte aan??
Ja, één vierde is door de Walen betaald!
Oud 2 oktober 2009, 22:06   #25
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Dit zijn zo van die dingen die mij spijtig genoeg niet meer verbazen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be