![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Kramnik op Evony server 73.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() -Man. Geboren in 1874.
-West Vlaming -Ongetrouwd -Dichter Rara, wie ben ik?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 oktober 2009 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Youp van 't Hek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Jazeker uwen avatar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een geprezen man die van het leven geniet.
Ik geniet van simpele dingen en smijt zeker niet (meer) met geld. Pieken met de kosmos doe ik op nuchter vlak hedendaags, het zit hem in de kleinste dingen. Geprezen en geaard uw handen in de lucht smijten op een vette trancesong, vibes van liefde de kosmos in sturen... jup jup it's me baby. Ik had zelfs op mijn vorige woonlocatie een "eigen" boom. Ik had daar na een avond in een ruimer perspectief een enorme band met gecreëerd. Die boom straalde zo'n rust uit. Waar onrust heerste, was dadelijk rust bij één oogopslag te werpen op een boom. Ik prijs het universum en dank haar dagelijks om mij de levenservaring te gunnen. Ik kan niet tegen stilte, geluid moet vibreren rond mij. Ik word dus zeker niet zenuwachtig als mijn dochter even "roepkeel" speelt. Voor haar, pak ik elken interim job aan dat ze mij toesmijten, tot het smerigste toe. Ik werk nu op een goei bedrijf, maar ongezond werken. Betaalt toch goed voor mijn doen met mooie voorwaarden. Tussendoors probeer ik iedereen te verheerlijken en mezelf. Alhoewel dat grotendeels naar mijn dochter gaat, maar combineer dat heel goed met de hond. Den hond is mijn trouwste gezel, en omdat die altijd zo trouw tot mij keert... heeft dat beest het leven van pure zaligheid dat een hond verdient. Hoewel een uitstapke in het bos haar nog is goed zal doen. OF mss een strandwandelingske onder den sterrenhemel, we shall see. Ik leef ook op nostalgie, soms kan ik mij onder den bloten sterrenhemel een moment helemaal opnieuw innerlijk beleven. Het leven is een zaligheid... Ik, ik teer op liefdevol bewustzijn. Just Be
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gij zijt een gelukkig man. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je verteld een beetje té veel over jezelf. ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge het hier beu zijt zou ik gewoon de stap zetten en het afbollen. Ge weet niet hoe heerlijk het is om een nieuw leven te kunnen beginnen. Clean slate. En ge hebt een goeie portie geld op overschot, dus het is alleen maar makkellijker voor u.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hoewel ik uw kijk op relaties wel deel ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die het dichtst tegen mijn ideeën leunen?
![]() en bespaar me nu al dat homo- en allochtonengedoe aub eh ![]() Ze hebben nog andere indeeën ook, en een partijslaaf dat voor 100% achter de partij staat, ben ik ook nie ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 5 oktober 2009 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() this is your wake up call lalalalalalalalala
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij doet het bij sommigen pijn om te horen dat er ook 'normale' mensen op die partij stemmen
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez, mensen die niks tegen homo's hebben en criminaliteit niet op huidskleur afgaan
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een pint krijgt ge nie, maar een degustatiebier kunt ge altijd krijgen ![]()
![]() |
![]() |