![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik post niet veel op dit subforum maar n.a.v. een thread in een van de ander fora realiseerde ik me dat ik hier wel veel avatars ken maar geen flauw benul heb van wie de mensen achter die avatar zijn.
Mogelijk bestaan hier al threads over maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om wat meer te weten over anderen op dit forum en dan zal ik zelf maar de spits afbijten zeker? ![]() Geslacht: Man Leeftijd: 34 Burgerlijke staat: ongehuwd Studies: TEW Job: consultancy business intelligence Inkomen: 4600 eur bruto per maand + wagen (nog een tweetal weken), daarna zelfstandige waarbij ik een omzet verwacht van tussen de 100000 en 150000 eur/jaar Zaken die een essentiële rol hebben gespeeld in wie ik ben: - mijn ouders hadden een erg dysfunctioneel huwelijk. Ze zijn nooit gescheiden maar hadden het mi beter wel gedaan. Van mijn ouders hun huwelijk herinner ik me in de eerste plaats hun ruzies en in de 2e plaats het hysterische gedrag van mijn moeder. Ik heb bij mij thuis ook nooit tekenen van affectie tussen mijn ouders gezien. Ik weet van mezelf dat dat mijn kijk op relaties in het algemeen en vrouwen in het bijzonder erg bepaald heeft. - ik ben altijd 'slim' geweest. I.e. ivgm mijn vrienden en klasgenoten bereikte ik betere resultaten met minder moeite. - Nadeel van bovenstaande was dat ik tot mijn 27e eigenlijk professioneel ook nooit 'moeite' deed. Niemand had klachten maar ik kon veel beter dan ik deed. Van mijn 27 tot 29 heb ik professioneel zwarte jaren gekend, i.e. werkgever ging failliet en in die tijd was het binnen ICT erg moeilijk om een nieuwe job te vinden. Dat bezie ik zelf als de slechtste jaren uit mijn leven tot nu toe. Het goeie eraan was dat ik daarna wel een mentaliteitswijziging heb meegemaakt. Ipv me af te vragen wat de minimale effort was die ik moest leveren om niet in problemen te komen, ben ik echt mijn best gaan doen. Professioneel heb ik sindsdien enorme stappen vooruit gezet. - privé: ik hecht erg aan een kleine groep mensen. I.e. mijn beste vrienden zijn voor mij enkel als 'extra broers en zussen' te beschrijven. In die zin ben ik erg loyaal en aan mensen gehecht. Mijn beste vrienden ken ik ook al heel erg lang, dat gaat terug tot de prille puberteit en we onderhouden een voor onze leeftijd blijkbaar vrij ongebruikelijk intensief contact. - financieel: ik moet mij eigenlijk weinig zorgen maken. Mijn ouders zijn spijtig genoeg al overleden wat er voor gezorgd heeft dat ik in een voor mijn leeftijd vrij riante positie zit. Het is niet dat ik kan gaan rentenieren, maar ik heb een serieus buffer. - toekomst: veel vragen en conflicterende gevoelens. Ik speel al een hele tijd met de gedachte te emigreren naar de VS of Australië enerzijds / begin serieus te verlangen naar een gezinsleven anderzijds. Als ik hier iemand vind waarmee ik het zie zitten en die dat ook ziet zitten zit ik bijwijze van spreken morgen op het vliegtuig. - politiek: mijn vader was altijd vlaamsgezind. Eerst VU daarna VB. Mijn moeder was veel minder geinteresseerd in politiek, voor zover ik me herinner schipperde zij vnl tussen CVP en VLD. Zelf was ik in mijn jonge jeugd (ie tot 14 jaar of zo) erg wat we nu als PoCo zouden omschrijven. Daarna ben ik vlaamsgezinder en liberaler geworden. In '99 heb ik - nav de burgermanifesten - op VLD gestemd. In 2003 gesplitst NVA en VB. Sindsdien altijd VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben iemand anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Verdient niet veel.
-Weet niet veel. -Heeft toch iemand gevonden die het met zo'n klootzak kan keren. -Geniet. -Subliem -Cheert
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Wie ik ben is wel duidelijk : iemand die twee woorden chinees geleerd heeft.
![]()
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() alleszins niet floppy
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En je bent nu al verbannen: DUS:.........................jij bent wèl floppy............................. ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Idd, de hele reeks nicks met bijhorende avatarafbeeldingen. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben een lieve jongen met een liefde voor dikke tieten.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez dan. Overbodig, maar soit. Ik moet weinig schrijven.
![]() Geslacht: Man Leeftijd: 23 Burgerlijke staat: ongehuwd Studies: geschiedenis & archiefwetenschappen Job: archivaris a.i. Inkomen: iets in de orde van 2000 euro netto per maand (waarom moest dit erbij staan?) - gescheiden ouders - 'slim' - niemand heeft klachten (buiten mijn vriendin) maar ik kan veel beter dan ik doe -mijn beste vrienden zijn voor mij enkel als 'extra broers en zussen' te beschrijven, ik ben erg loyaal en aan mensen gehecht - financieel: ik moet mij eigenlijk weinig zorgen maken - politiek: vlaamsgezind en links maar met een absurd tintje
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Hoe komt het?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 5 oktober 2009 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() - Man
- 22 jaar - Vrijgezel en op zoek - Geen fouten - Zeer romantisch - Goed verdienend met Mercedes - Liegt nooit
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Man in de kracht van zijn leven.
- Gehuwd, vader van een Goth-dochter, baas van boerenfox Arthur. - Werkzaam in de muziekindustrie vlakbij Studio 100. - In bezit van Huis, Opel Corsa, een Puch brommer, een snorfiets en ruim 8000 CD's. - Groot K3-fan. - Noch extreem-links of -rechts. - Jokt weleens voor een goed doel. - Zwak voor mooie vrouwen, liefst brunettes, of donkerharigen, maar zeker niet blond (sorry Josje). - Schoenmaat 42 - Lengte 1.89 - Gewicht 73-75 kg. - Blond, groen-grijze ogen, maar geen volbloed ariër. - Fransen- en Amsterdamhater. |
![]() |
![]() |