![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n monster kan niet zwaar genoeg gestraft worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had - zoals de schoofzak zeer terecht opmerkte - het gratis noodnummer kunnen bellen. Hij kon zelf al zien dat die vrouw hulp nodig had, anders had hij niet voorgesteld om haar naar het ziekenhuis te brengen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan heb ik hier nog niks gelogen over mijn seks-leven ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de prijs van de patatten weer gestegen is.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je idiote vragen stelt, moet je ook geen serieus antwoord verwachten.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke aanval gerapporteerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amusant om de goede Samaritanen hier het hoge woord te zien voeren.
Op basis van de gegevens omtrent deze zaak - heel weinig eigenlijk - kan de taxichauffeur niets verweten worden. Hij is medisch niet bevoegd om zomaar eventjes de conditie van zijn passagiers vast te stellen, en hij stelde zelf voor om naar het ziekenhuis te rijden. Zijn voorstel werd echter resoluut afgewimpeld door de drie drugsvriendjes van het slachtoffer, en ik kan me goed inbeelden dat een taxichauffeur weinig voelt om in discussie te treden met een aantal opgefokte junkies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De taxichaffeur treft geen schuld naar mijn bescheiden mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Slachtofferrechtspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs taksi-sjoffeurs staan niet boven de wet.
Ik heb het eens opgezocht, hoe dat juist ineen zit. Enkele woorden in het rood gezet. De rechter in dit geval moet dus overtuigd geweest zijn dan de taksisjoffeur wist dat het slachtoffer 'in groot gevaar" verkeerde. Daarbij vind ik dat er nog wat forummers hier licht overgaan. Er is begot toch een mens gestorven ... Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De taxichauffeur komt maar pas volledig op het einde. Vermoedelijk heeft die taxichauffeur een blik geworpen op het slachtoffer en gedacht: "die ziet er niet al te goed uit", waarna hij voorstelde om naar het ziekenhuis te rijden. Dit mocht echter niet. En nogmaals, moet een taxichauffeur al medisch bevoegd zijn om uit te maken in hoeverre een klant willens nillens naar een ziekenhuis moet ? Het is niet dat hij iemand vervoerde met drie kogelgaten erin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vent daar dan nog eens voor straffen terwijl hij dagelijks zulke menselijke wrakken moet vervoeren, is er ver over wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |