![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Format c: ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() het klinkt alsof je er een hele namiddag mee zoet bent. niets voor mij dus.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Be my guest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop gewoon ontluizingsmiddel... jezus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verräter!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestel in het vervolg van de eerste keer een mac , als je dan toch windows zou nodig hebben, koop je voor 80 euro VMware, en zet ge een virutal machine op die mac, dan kan je gelijk welk os je nodig mocht hebben draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon downloaden van internet en klaar is kees... maar ik weet wat je bedoelt in het begin van mijn troubleshoot tijd bestond er nog geen internet, dat was pas grappig ... heb zo ooit eens een kerel heel zijn partitie gewist, hij had al problemen met zijn pc, en ik moest dat proberen oplossen, oei het marsheert niet meer, paniek, angstzweet, geeft goeie stress, een uur of 2 - 3 later was het gefixt. nog straffer die gast heeft zelf met moeite doorgehad dat ik zijn pc kompleet verneukt had, op het einde marcheerde dat ding uiteindelijk beter dan ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al het slechte dat ze uit windows 95 en 98 uitgehaald hebben, hebben ze daar ingestoken, om windows XP te maken hebben ze dan toch maar besloten dat ze nu toch echt wel met iets nieuws moesten afkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij had beter nen asus eee pc met linux op gekocht Dat was nog goedkoper geweest, uit de doos halen en spelen maar. had hij nog geld over voor een deftig scherm en keyboard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() En je bedoelt 4 woorden: "Ik heb een Mac"
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() of "ik kan me een Mac betalen!"
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2009 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ach, iedereen kan een mac betalen. de vraag is: wie wil een mac betalen. ik niet.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou nu wachten tot pc's verkocht worden met een cleane nieuwe Win 7 OEM ipv een upgrade van vista-shista. Dus minstens tot 23.10.2009 ('t vertrouwen in cro$oft is oh zo groot!... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2009 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() awfully sorry to interrupt but ain't a 'mac' just all about the hype and snobby people trying to sell modishness?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
brands like packerd bell, hp, acer, dell etc... what's the best for gaming? cause i'm considering buying a new computer shortly after the release of COD MW 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij HP is er een verschil tussen de professionele gamma-dikwijls verkocht als Compaq, soms ook als HP en de publieksgamma. Ook Dell zit met een dubbel gamma. Packard Bell en Acer zijn twee merken van één fabricant. (ook met bij elk professionele en andere modellen) Bij de goedkope hoorde ik goede echos over de Medion (-Akoya) Gaming? laat je best op maat maken, vertrekkend van een barebone. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2009 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |