![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Daarmee is voor u de kous af... Neuk eens op een ander en betaal later de studies... leuk hé?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke redeneringen maken me misselijk
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt was het een speciale audiëntie: één om vergiffenis voor zijn zonden te vragen. Dat is meteen ook de verklaring waarom ze daar zo lang binnen geweest zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou hij dan precies moeten doen, volgens u?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Kerstmis biedt ieder van ons een goede gelegenheid om even te bezinnen over de eigen familie, zowel over haar gelukkige periodes als over haar moeilijke dagen. De Koningin en ikzelf hebben teruggedacht aan heel gelukkige tijden, maar ook aan de crisis die ons koppel heeft doorstaan, nu 30 jaar geleden. Samen, zijn wij erin geslaagd die moeilijkheden te boven te komen en hebben wij sedert lang een diepe liefde en eendracht kunnen herwinnen. Die crisisperiode werd ons onlangs in herinnering gebracht. Daar wensen wij niet verder op in te gaan ; zij behoort tot ons privé-leven. Mocht onze eigen levenservaring echter hoopgevend zijn voor hen die vandaag gelijkaardige moeilijkheden beleven, het zou ons heel blij stemmen." Ook hoe hij verder met Delphine Boël wenst om te gaan (of niet) behoort tot de privé-sfeer. Daar heeft niemand zich mee te bemoeien. Dat lijkt me nogal duidelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 oktober 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan me echter wel indenken dat die vrouw graag door haar vader erkend zou willen worden...
Was het een andere vader geweest, dan kon ze een DNA staal eisen. Maar omdat het om de koning gaat, zal dat wrs wel niet mogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft er niks mee te maken. Die vrouw werd al erkend door haar vader, namelijk de man die met haar moeder getrouwd was bij haar verwekking, zwangerschap en bevalling. Een andere man k�*n haar niet erkennen, zelfs als hij dat zou willen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, my bad. Ik dacht even dat u wou discussiëren...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begrijp haar probleem. En wat mij betreft heeft dat niets te maken met wie die vader dan wel is. Wat kan het mij immers schelen dat Albert ooit een scheve schaats reedt. Ik vind het gewoon jammer dat hij zijn dochter niet erkent (en dan niet in de "wettelijke" zin, maar gewoon in de menselijke zin.) Laatst gewijzigd door lomeanor : 11 oktober 2009 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar toch... Toch vind ik het erg als een vader niet naar zijn kind omkijkt. Maar mss ben ik wel te conservatief... Ik weet het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En je zegt het zelf: je zou je niet kunnen ontplooid hebben zoals je dit nu wel hebt kunnen doen. ![]() Ik ben eigenlijk benieuwd wat jou reden mag zijn waarom je liever eerder was geboren. ![]() Ikzelf weet dat er 100 jaren geleden idd ook veel betere dingen waren tov de dag van vandaag: de mensen waren godsvruchtiger, mooier gekleed, alles was meer strikt omlijnt, ieder had zijn plaats, en kende zijn plaats, nu is het meer een smurrie geworden, en het zal nog smeuiger worden. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Had je dan echt liever een wereldoorlogje of twee meegemaakt?
![]() |
![]() |