![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Voeder je vogels ? | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
Klassieke vet-mezenbollen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
Pindanoten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
Zonnebloempitten |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Brood |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Zangvogelzaad |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
10 | 38,46% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hang zeker geen voederbol ofzo in de tuin, ik vind het namelijk niet leuk dat onze katten weer eens met een arme vogel binnenkomen.
Maar ik jubel wel als er weer een vliegende rat om zeep is geholpen, pokkedingen, duiven.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze andere kat had wel 1 grote frustratie en dat was - hoewel ie een fantastisch jager was - dat hij nooit eentje van die duiven heeft kunnen vangen. Die duiven zaten liever op ons dak en dat was voor een begenadigd klimmer als een kat zelfs ietsje te veel. Die kat kon uren in het gazon zitten kijken naar die duiven op het dak, gespannen over het hele lijf - echt trillend - terwijl z'n mondhoeken vertrokken van stress en spanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zit hier vol vogelhaters op mijn draad .
Maar mijn mezen gaan een zorgeloze winter tegemoet .
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuurt U ze dan maar na de winter per expresse terug... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 oktober 2009 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Vorig jaar heeft een oude man uit de buurt last gehad met de flikken omdat hij de eendjes brood aan het voeren was, iets wat hij al heel zijn leven deed.
Zelf let ik dus op en geef ik enkel in mijn tuin de vogels eten, ik wiisel al tussen graanbollen en brood (met zaadjes). Alhoewel de duiven hier al zo vet zijn dat de katten uit de buurt er een feestelijk hapje zullen aan over houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Katten en vogels.
Terwijl er tientallen vogels in de tuin zitten, hebben onze drie mini-tijgers dit jaar NOG GEEN ENKELE VOGEL te pakken hebben gekregen dankzij het Oostenrijks miniatuur-koeienbelletje dat ze rond hun nek hangen hebben als ze buitengaan. Muizen, en iets groter, daarentegen.....die zijn niet veilig op onze weide. een kat met de "kattenbel" waarvan sprake: Laatst gewijzigd door lantjes : 14 oktober 2009 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn kat is simpelweg te lui om vogels te pakken .
Een paar maanden geleden zat ze te slapen in het duivenhok van een oude buurman . Ze heeft wat van haar baasje ![]()
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De sperwer uit de buurt komt zich echter wel regelmatig een turkse tortel vangen....waarvan enkel wat pluimen als morbide bewijs achterblijven. Laatst gewijzigd door lantjes : 14 oktober 2009 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel het vannacht licht gevroren heeft, is het nog wat te vroeg om al met mezenbollen uit te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Denk je dat ik een woning heb , het ocmw alhier is echt niet vrijgevig
![]() En dat met de vrieskou voor de deur , ik zal weer tevreden moeten zijn met een mezenbol als ontbijt , vandaar mijn oproep alhier ![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hang ze op op plaatsen waar veel katten komen , dan kom ik als een dief in de nacht
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondankbare mensen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |