Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2009, 07:15   #21
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Misschien stralen de dokters of de security-mannen niet genoeg gezag uit?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 08:43   #22
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Het gaat steeds erger en erger worden met die allochtonen en dan vooral de moslims.
Met oost europeanen en afrikanen heb je ook wel een pak last maar niet zoals met de moslim groep van allochtonen.

Na het hoofddoek debacle zie ik ze binnenkort een eigen school opendoen,

en zo gaat het verder en verder,

ik zie ze al op spoed eisen dat er een afzonderlijke spoedafdeling komt waar enkel moslims geholpen worden en voorrang moeten krijgen op de niet-gelovigen

Voor het werk eisen ze al dat ze hun hoofdoek mogen ophouden om te werken en voor paspoorten enz...

nog even en er komt voor alles aparte ingangen en mogelijkheden voor moslims

van zwembaden tot banken

Ik zeg: "stop ermee met het multi cul gezeik, zolang moslims zich niet wensen te integreren moeten we een hard maar eerlijk en rechtvaardig beleid voeren"

Het laatste wat ik wil is een genocide of holocaust promoten want ook al haat ik de islam zo hard en vind ik het hatelijk die agressie en arrogantie van moslims toch zal ik nooit mensen met een andere huidskleur of religie kunnen neerschieten zoals dit in ex joegoslavie is gebeurt indertijd

maar we kunnen wel stoppen met deze religie te erkennen en te financieren.
stoppen met bouwvergunningen te geven voor moskeeen die de integratie niet bevorden maar juist de drang naar hun eigen landje in een landje versterken

voor de rest gewoon alles toepassen wat er in de wet staat. wat geld voor mij moet ook gelden voor hun en dit moeten we afdwingen en bestraffen indien het niet gebeurt

maar ja, hier verwacht ik niet veel van want onze justitie kan amper echte moordenaars en verkrachters rechtvaardig bestraffen
En net daar zit het grootste probleem van de huidige agressie in onze samenleving en dan vooral bij jongeren, moslims en andere moeilijke groepen

Er is geen rechtvaardigheid meer door een lachwekkende justitie met lachwekkende straffen.
En komaan waar zijn we mee bezig als een moordenaar rond mag vrijlopen als er procedure fouten zijn gemaakt? of hoe kan een moord nu verjaren?
dat is geen rechtvaardigheid meer of dit is geen justitie maar dit is een beleid waar rechtvaardigheid net zoals alles te koop is en als je advocaat maar de vele achterpoortjes weet te vinden dan kun je ongestraft u vrouw vermoorden en de dag erna vrij rondlopen

maar ook al krijg je een straf, verkrachting is max 7 jaar als je als effectief beschuldigd kan worden van dit feit, hoeveel verkrachtingen worden jaarlijks niet aangegeven of worden afgedaan als feiten het is zijn woord tegenover het jouwe? hoe kun je jongeren duidelijk maken dat een meisje verkrachten zware feiten zijn als je de meisjes amper wilt geloven en als de straffen lachwekkend laag zijn, de kans is zelfs groot als minderjarige verkrachten dat ze maar een werkstraf krijgen , is toch wraakroepend

maar ook moord, en ik heb het dan over duidelijke moord met voorbedachten rade, wat levert dit op als straf met die wet lejeune en de mogelijkheden van criminelen verlof te geven en door goed gedrag ook vroeger vrij te laten, ge ziet wat er van komt overlaatst, ene crimineel krijgt door goed gedrag verlof en gaat zijn kindje, zijn vrouw en haar moeder vermoorden.

of criminelen die ontsnappen met ene helicopter, allez komt precies uit een aflevering van prison break, zorg dat dat cipiers op de muren en torens voldoende gewapend zijn om zelfs een helicopter uit te lucht te knallen

en dan de gevangenissen zelf, sommige zijn ware luxe paradijzen andere dan weer niet maar dit is nu eenmaal je eigen schuld

ik pleit er wel voor om onderscheid te maken tussen moordenaars, verkrachters,mishandelaars en dieven, vandalen oplichter enz...

laat ik het zo zeggen van zodra je iemand fysiek aanraakt en of pijn doet moet je hard aangepakt worden dus ook jongeren of mannen die graag vechten, hard aanpakken dat soort volk
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 09:19   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 09:51   #24
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik zou in elk ziekenhuis een flink korps gewapende veiligheidsagenten plaatsen, met opdracht relschoppers kordaat met de matrak inéén te timmeren. Doppers genoeg voor zulke jobs in te vullen. Mischien iets voor jou, zo een jobke ? Kun je daar lekker cynisch staan grijnslachen !
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be