![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik dacht dat U intelligent genoeg was om te weten wat ik bedoelde - of dat ook 'automatisch leidt naar een 'verloedering??
. Citaat:
Leidt dat dan 'automatisch' naar 'verloedering? Zoja; overal waar mensen wonen met een ietsje minder inkomen, zijn de buurten 'verloederd'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit doet me denken aan Elias' Winston Parva...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ruw geschat de helft in "mijn" wijk ( "sociale woonblokken ca begin 20° eeuw, 5 verdiepingen) en niets van te merken. J�*, ik zie de mensen, d�*t wél. Stoort mij niet. Ik ken er ook een aantal van.
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2009 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Toch niet, omdat ze verloederd waren, met lage huren, gingen de nieuwkomers daar wonen. Anderlecht en Molenbeek waren al lang verloederd en in Antwerpen 't Kiel ook.
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2009 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer het woningbestand ouder wordt gebeurt het dat de huishuur er daalt en dan komen er armere mensen wonen. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2009 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Filo quote mij graag.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 16 oktober 2009 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een vooroordeel gesproken! Dus wie minder verdient is pleps die je niet in de buurt wil? En wie meer verdient automatisch moreel hoogstaander, en betere buur? Wie heeft jou opgevoed, een gorilla??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een gigantisch vooroordeel waarbij je mensen die minder verdienen gelijkstelt aan pleps, je had het goed gedaan in het tijdperk van Woeste en Daens, toen dacht men ook zo over mensen die de pech hadden uit een arbeidersbroek geschud te zijn! Een economisch betere situatie zegt niets over een moreel peil, integendeel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij je weekend wil vullen met het aanvallen van stromannen, dan doe je dat maar. Ik ga mij daar niet mee bezig houden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag die keuze van onder mekaar willen blijven maar moet dan niet verkocht worden als slachtoffers van wijken die verloederd waren en waar inemand wilde wonen, das regelrechte bullshit en ver beneden de realiteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die wijken 40 jaar geleden gekend: Borgerhout, 't Kiel, 't Zuid, Anderlecht, Molenbeek. In sommige heb ikzelf gewoond. Familie woonde er en ik had ook kennissen die er woonden. Toen waren er nauwelijks moslims. Toen waren die wijken al "goedkope wijken" Néé, niet de Cogels Osylei. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 oktober 2009 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U schrijft zaken op een discussieforum en wanneer daarop gereageerd wordt is het elimentaire beleefdheid minstens te antwoorden, dat doet u niet maar gooit onmiddellijk met termen zoals "hystherisch vrouwmens!" Niet dat ik me beledigd voel, veel mannen moeten onmiddellijk het vrouw zijn erbij sleuren wanneer een vrouw hen bekritiseerd, kwestie van superieur blijven he?? Aanvallen van stromannen, bent u dit dan?? U legt verband tussen marginaliteit en inkomen en ik zeg dat dit zever is, komt er nog een behoorlijke reactie of ben je daar "nog niet klaar" voor? Waaruit bestaat uw waardigheid eigenlijk behalve ver doorgedreven arrogantie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Nee, jij legt dat verband, niet ik.
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Neem je woordenboek en gebruik het, alice.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er vestigden vanaf de jaren zeventig moslims in Borgerhout, vooral in de buurt van de Kwerijstraat, Bijlstraat, Kattenberg en Bothastraat...in leegstaande herenhuizen waar Vlamingen vanwege de dure prijs van stookolie geen belangstelling voor had, het was toen "chic "op een Amelinkxappartement te wonen,en naarmate het aantal migranten toenam veranderde de wijk...de lokale kuidenier trok weg, evenals de frituur en kapper, het nieuwe publiek kwam niet over hun vloer...zo ontstond de lokale economie gericht op migranten, maar das allemaal vooroordeel hoor, uiteraard! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U schreef "wanneer mensen uit een lagere economische klasse in de plaats komen van de hogere economische klasse spreken we van verloedering...waarvoor moet ik dat woordenboek nemen??Juist ja....
![]() Staat daar in waar uw vooroordeel vandaan komt? |
![]() |
![]() |