Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2009, 19:54   #21
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Zij was er ten minste wel om steun te geven... En wat deed u ?

Blazen dat zij wél geld heeft en geld krijgt is wel heel makkelijk. Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen. De Koninklijke familie is daar noch verantwoordelijk voor, noch schuldig aan. Met haar aanwezigheid bewijst Prinses Astrid dat het haar wel wat kan schelen. En zij maar gerust, dat dat voor veel mensen een hart onder de riem is, zelfs al hebben ze 's avonds evengoed niets te eten. Ze had waarschijnlijk ook gewoon op haar gemak kunnen gaan shoppen.

Maar wat doen al die o zo democratisch verkozen politici ? Zij kunnen beslissingen nemen, en dat doen ze niet, dus reageert u af op hen !
De enigste zinnige post in deze thread.

Overigens, Astrid is de enigste royal die ik effectief een goed staatshoofd zie worden. Voor al de rest heb ik schrik.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 20:09   #22
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De enigste zinnige post in deze thread.

Overigens, Astrid is de enigste royal die ik effectief een goed staatshoofd zie worden. Voor al de rest heb ik schrik.
De mensen van het Rode Kruis durven daar door ondervinding anders over denken.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 20:13   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Alé, allemaal bleiten, daarmee is het probleem opgelost... Hoe zei Urbanus dat ook weer over die boterham op een wereldbol?
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 20:16   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Zij was er ten minste wel om steun te geven... En wat deed u ?

Blazen dat zij wél geld heeft en geld krijgt is wel heel makkelijk. Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen. De Koninklijke familie is daar noch verantwoordelijk voor, noch schuldig aan. Met haar aanwezigheid bewijst Prinses Astrid dat het haar wel wat kan schelen. En zij maar gerust, dat dat voor veel mensen een hart onder de riem is, zelfs al hebben ze 's avonds evengoed niets te eten. Ze had waarschijnlijk ook gewoon op haar gemak kunnen gaan shoppen.

Maar wat doen al die o zo democratisch verkozen politici ? Zij kunnen beslissingen nemen, en dat doen ze niet, dus reageert u af op hen !
Armoede is functioneel in deze maatschappij, wist je dat nog niet? Voor sommigen betekent dat af en toe op bezoek zoals ze gaan kijken naar de dieren in de zoo, ze een beetje nootjes toestoppen en alé hop, naar huis. Anderen geloven dan weer in sprookjes. Alice in Wonderland wordt dan Stridje in Armoeland...
Oud 19 oktober 2009, 20:23   #25
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
zoals ze gaan kijken naar de dieren in de zoo
Daar waar het het meest van zijn, zijn dat niet de bezoekers? En de zeldzame examplaren de bezienswaardigheid?
Oud 19 oktober 2009, 20:28   #26
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Daar waar het het meest van zijn, zijn dat niet de bezoekers? En de zeldzame examplaren de bezienswaardigheid?
Hangt er van af door wiens bril je per se wil kijken. Als er vijf mensen naar twintig pinguins staan te kijken, wie is dan wat?
Oud 19 oktober 2009, 20:32   #27
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Hangt er van af door wiens bril je per se wil kijken. Als er vijf mensen naar twintig pinguins staan te kijken, wie is dan wat?
De bezoekers herken je meestal aan het feit dat ze niet in hun gewone truitje rondlopen.
Oud 19 oktober 2009, 20:33   #28
Depth of Field
Banneling

Standaard

Of anders, degene die zich verplaatst is de toerist.
Oud 19 oktober 2009, 20:35   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Of anders, degene die zich verplaatst is de toerist.
En als de pinguins dichter bij de afsluiting komen, zijn dat dan toeristen?
Oud 19 oktober 2009, 20:35   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
De bezoekers herken je meestal aan het feit dat ze niet in hun gewone truitje rondlopen.
scherpzinnig!
Oud 19 oktober 2009, 22:49   #31
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Fabiola geeft bijna alles weg...

Geef mij 30000 euro per week!! en ik geef graag de helft of zelfs iets meer weg.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 22:51   #32
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Wij moeten werken voor ons geld...

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 09:18   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha, dat is het eerste dat ik daar van lees.

Zoudt ge willen aannemen dat ik er niet veel van geloof, en dat ik dat wel eens zou willen tjsekken.

Dat is van mijnentwege eigenlijk vragen aan jou om een link. Ge weet wel ...
Zoiets waarvan de forumetikette eigenlijk eist dat je die spontaan geeft, als je iets poneert dat niet algemeen bekend is of aanvaard wordt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 09:21   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Geef mij 30000 euro per week!! en ik geef graag de helft of zelfs iets meer weg.
Moet daar dan ook gratis woonst met serre-kompleks, gratis maandelijks vervoer per vliegtuig naar Spanje, gratis een paar rijkswachters voor 'bescherming', gratis een militair sjoffeur ... bij zijn ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 20 oktober 2009, 09:24   #35
BlueThunder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ha, dat is het eerste dat ik daar van lees.

Zoudt ge willen aannemen dat ik er niet veel van geloof, en dat ik dat wel eens zou willen tjsekken.

Dat is van mijnentwege eigenlijk vragen aan jou om een link. Ge weet wel ...
Zoiets waarvan de forumetikette eigenlijk eist dat je die spontaan geeft, als je iets poneert dat niet algemeen bekend is of aanvaard wordt.
Ik persoonlijk mensen die om hulp hebben gevraagd ( schriftelijk ) en effectief zijn geholpen, soms via verwijzingen, soms financieel en Boudewijn deed veel meer voor de mensen. In onze vroegere buurt hebben die rotzakken van de PVV eens geprobeerd om tientallen oudjes uit hun woning te laten zetten ( bouwprojecten... ) en heel de circus is afgbelazen dankzij Boudewijn en Fabiola die daar persoonlijk om bezoek is gekomen. Er is nog zoiets als google...
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 10:21   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik persoonlijk mensen die om hulp hebben gevraagd ( schriftelijk ) en effectief zijn geholpen, soms via verwijzingen, soms financieel en Boudewijn deed veel meer voor de mensen. In onze vroegere buurt hebben die rotzakken van de PVV eens geprobeerd om tientallen oudjes uit hun woning te laten zetten ( bouwprojecten... ) en heel de circus is afgbelazen dankzij Boudewijn en Fabiola die daar persoonlijk om bezoek is gekomen. Er is nog zoiets als google...

Wat een wollig en ondemokratisch geblaat.

Ik dacht dat je geschreven had:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder

Er van uitgaande dat Fabiolleke inderdaad en onbetwistbaar een pensioen heeft van 30.000 € (niet per jaar, niet per maand, maar inderdaad per week !!!!) vond ik jouw uitspraak nogal straf, pardon, gewoonweg ongeloofwaardig.

Terugkomend op jouw repliek:
sommige mensen worden onteigend voor een verbreding van een treinspoor: dat is terecht, dat moet kunnen, het is de wet en het is al heel lang de wet dat zoiets mogelijk is;
En daar hoort een niet verkozene zich niet in te mengen.
En naar mijn ervaring, doen zij dat ook niet zo vaak, daar in Laeken.
(ze doen het alleen maar in hun eigen klein belang, en soms eens in hun godsdienstige overtuiging, gelijk den Bouden die vond dat hij het parlement mocht schofferen door de abortuswet niet te tekenen ...)

Het enige wat die frankofwiete vetzakken in Laeken doen, als zij zo'n smeekbrief krijgen, is vragen aan de burgemeester en/of het ocmw om de zaak welwillend te onderzoeken ....

Oud 20 oktober 2009, 10:58   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je iets concreter zijn, Google?
Oud 20 oktober 2009, 13:49   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het is niet omdat iemand een in jouw ogen nutteloze functie vervult, dat zo iemand moet aangevallen worden op het feit of ze huilt of niet. Hou die zaken dus uit elkaar.

Het is niet alleen een nutteloze functie,

ze is nog overbetaald op de koop toe.

en als dat nog niet genoeg was, via vaginaal toeval toebedeeld... ik zou me persoonlijk in zo`n positie niet goed voelen, nu ja, het zal er wel van kleinsaf ingeklopt zijn dat de salle flamand wel voor het eten en drinken zou zorgen zeker ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 20:41   #39
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
......aan hare kwaffeur ????????????????
Oud 20 oktober 2009, 21:04   #40
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

http://www.garagetv.be/video-galerij...radiospot.aspx
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be