![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja vreemd dat dit op nog maar een paar kilometer van onze kust ligt. Het is een heel andere wereld. Nu de betonboeren van Lippens en co hebben ook daar hun oog op laten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in Brugge iets wil eten of drinken aan een +/- normale prijs, doe dat NIET op de markt maar op het "Zand". Dat is een mooi, groot plein met fantastische terrasjes ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() in Lutetia is vandaag een tentoonstelling begonnen met schilderijtjes van Ensor en ook met tekstjes in het Nederlands. De vervlaamseringering van tony van parijs is begonnen!
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part verdwijnt de hele boel in navolging van de Vandalen. Zijn we ineens van al't gezeur vanaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() En welke taal spreken de Vandalen?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normale prijs is maar hoe je het bekijkt. In de binnenstad van Brugge vind ik dat ze zwaar overdrijven en vergeten dat niet alle mensen die er rondlopen Jappenners of Amerkanen zijn. Er zijn hier en daar nog wel een aantal volkscafétjes waar men aan een schappelijke prijs iets kan krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spleetoogjes zijn meestal profijtig hoor ! De Amerikanen voelen het heel goed aan als men in de horeca hen wil pluimen ! In (bijna) alle toeristische steden probeert men de toeristen te pluimen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Iedereen behoort de taal te spreken van de (deel)staat waar men woont. Zo is het in ieder land.
We noemen dat inburgeringsplicht. http://www.inburgeren.nl/inburgeraar...inburgeren.asp Laatst gewijzigd door JP Coen : 20 oktober 2009 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ge iets wil promoten in een andere taal voor toeristen daar kan ik wel inkomen.
Iets anders wordt het als Vlaamse toeristen zoals in veel zaken in De Panne het geval is niet meer in hun eigen landstaal bedient worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oei nu ik da hier gezegd heb, gaan ze dat allemaal doen, kan ik terug in de zomer overdag doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Diverse poolse kunststeden verspreidden tijdens het Esperanto-Congres touristische folders in het Esperanto, zoals er trouwens reeds diverse hotels en locaties bestaan die
toeristen werven met hun "Esperantovriendelijkheid" (Gresillon, Herzberg enz..) Het legt bepaalde segmenten van de horeca en meer bepaald de educatieve subsektor blijkbaar geen windeieren... taalkennis is een bron van inkomsten...
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toevallig maakte ik vorig jaar iets gelijkaardig mee.
ik bekeek de prijzen v.d. menu's. Een ober naderde en ik vroeg de prijs v.e. gewone pint (25 cl) want die stond niet vermeld. De prijs was ongeveer het dubbele v.d. prijs voor dezelfde pint op de Grote Markt in...Brussel !!! Nooit eten of drinken we nog iets op de markt in Brugge. Zéker weten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |