![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt te combineren hoor. Waar ik momenteel werk studeert bijna iedereen (allemaal universitaire graduaten) nog iets bij. Ik volg nu ook avondlessen van maandagavond tot en met donderdagavond. Tijdens de weekdagen werk ik +- 9 uur per dag, daarna 2 uur avondschool en in de weekends studeer ik. Je verlof moet je dan ook wel inzetten als studieverlof, anders lukt het niet. Maar het is zeker mogelijk om je bij te scholen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat is vooral een kwestie van inzet en mentaliteit, Xenophon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hebben moderne restaurants geen industriele afwasmachines ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook een hele dag zitten enveloppes plakken betekent thuiskomen en kruipen van de zeer. ik heb ondertussen gemerkt dat ik helemaal niet fulltime kan werken en ondertussen ook nog "overeind blijven". Ik werk nu 3 dagen / week, soms 4, 1 dag per week gaat naar de practica van de bacheloropleiding die ik volg, in het weekend doe ik de voorbereidingen voor m'n werk en studeer ik. fulltime werken en studeren lukt misschien voor de mensen die geen gezin hebben en gezond zijn, voor de rest is dat simpelweg onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dit erdoor komt zie ik veel borden en glazen sneuvelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet om "een paar jaar efkes op uw tanden bijten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of "hij moet maar even zijn mentaliteit wijzigen dan", zo werkt het niet Iemand die twee meter groot is met een slechte rug die kan geen 10 uur kromgebogen over een te lage pombak staan afwassen, zo simpel is het. Iemand die tot zijn 18 jaar zijn broek heeft zitten verslijten op school omdat hij gewoon te lomp was, die ga je op zijn 40 ook niet meer herscholen, dat is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een week afwassen en ik kan me een maand niet meer bewegen denk ik. Maar dan zullen er nogaltijd kwieten zijn die stellen dat ik me met genoeg inzet en de juiste mentaliteit wél ga kunnen bewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zelf dat is niet te onderschatten want al die spullen komen er heet uit en ge moet het tempo van `t machien volgen, ... dus rap stappelen wegzetten en op de juiste plaats zetten, anders krijgt de chef het op zijn heupen dat m die pot nie terug vindt. Als ge dan in een kleine restaurant keuken moet werken waar ze misschien juist een kleine industrieele vaatwas hebben, en ge ondertussen ook moet zorgen dat messen en pannen proper blijven, en misschien zelf nog even moet bijspringen als hulp of om gerief van en naar frigo`s / stock te brengen, dan hebt ge uw bezigheid wel. Wij hadden dan ook uitsortering van maaltijden op ne lopende band, dat is pas om zot van te worden, ik heb altijd bewondering blijven houden voor die mensen die dat rap en goed deden, ge hebt dus een kaartje aan de hand van kleuren codes, moet ge het juiste op de plateau mikken en op een half uur , 3 kwartier tijd passeren er zo een 200 a 300 tal plateau`s, of bij ne metser gaan helpen zie, stenen aangeven, en kruiwagens, steengruis de container inkappen, betonblokken sleuren van 20 kilo `t stuk dat die mannen hunne prijs weten per uur, is ook nie meer als normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 avonden per week + de zaterdagvoormiddag bvb. Dat is nu niet zo moordend he, want zowat iedereen die ik ken die houdt zich daar mee bezig (vooral D-cursussen, om les te mogen geven). Het is zwaar maar het is ook maar van korte duur. En de vakanties heb je ook, dus dan zijn er periodes waar het rustiger in is. Een universitaire opleiding zo volgen is naturlijk heel andere koek, daar geef ik je volmondig gelijk in ! Laatst gewijzigd door Tavek : 20 oktober 2009 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is inderdaad iets van aan, ik ben ook vrij groot en het is inderdaad zo dat er heel wat zaken voor dwergen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Raf, het is niet te geloven , maar ik ben het volledig met u eens. Schorsen, die kerels die niet willen afwassen.
Laatst gewijzigd door Pericles : 20 oktober 2009 om 13:12. |
![]() |
![]() |