![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In verband met de bijbel, heb ik wel duidelijk gezegd : Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat daar geen slimme onderdelen in zitten. Evengoed zijn hedendaagse films natuurlijk ook maar films. De schrijvers, de regisseurs, de akteurs, ... zijn geen ofeilbare pauzen. Afijn, ik griezel van mensen die iets willen bewijzen of aantonen aan de hand van een film die ze gezien hebben. Ik vind hen van een ongelooflijke goedgelovigheid gekombineerd met een enorm kleine intelligensie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okee, maar maksimaal tot en met het voorlaatste jaar van de humaniora. Daarna wordt het tijd om het verschil te zien tussen wetenschap en foefkes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Om uw DNA te laten registreren moet je wel een ferm kieken zijn.
Als je een verzekering of lening wil afsluiten: wacht effe meneer, we zullen eens kijken in de DNA databank om uw erfelijk risico te bepalen. Bij sollicitatie: wacht effe, even in de databank kijken, oew uw cholesterol is wat aan de hoge kant, of een mogelijke erfelijke ziekte. Die gaan we niet pakken hoor. En je moet wel echt naïef zijn te denken dat deze gegevens niet in commerciële handen kan vallen. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2009 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je iets te verbergen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had dat al eerder aangehaald met de film Gattaca. Een dystopie die gedoemd is om uiteindelijk werkelijkheid te worden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 21 oktober 2009 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten eerste haal je al die gegevens niet uit je dna-profiel; ten tweede, als je toch iemands profiel wilt weten, dan nodig je hem uit in je kantoor, je biedt hem een koffie of een drankje aan .... en je hebt het. Het zweet op de tas of het glas; het speeksel aan de bovenrand ... Je weet duidelijk niet wat dna is, en je hebt er schrik van. Vergelijk: iemand die absoluut niet wil dat je zijn gegevens invoert in je elektronische agenda, want "dan zit hij in de kompjoeter, en wordt dat onmiddellijk raadpleegbaar door elke ambtenaar, vooral de fiskus". Maar swat, bij de nva zal senator Ide wel zorgen dat we ons op dat vlak niet vergissen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier hebdem weer met zijne film hoor. Heeft uwen huisdokter zijn diplom behaald dank zij kijken naar de Zwartsjwald-kliniek misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als je het veschil moet kunnen zien moet je het leren zien, en waar leer je dat beter dan ij een medium waar wetenschap, ethiek en foefkes zo in elkaar ovrlopen als in films? Tuurlijk, ik heb ook liever dat het debat voornamelijk door andere dingen wordt bepaald, films zijn toch vooal entertainment, maar als ik moet kiezen tussen een willekeurige SF-film en de bijbel als leidraad oor een debat, ga ik in ieder geval niet voor de bijbel.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 oktober 2009 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja ik vermoed dat u zelfs het verschil niet kent tussen een utopie en een dystopie. PS: Als je 1984 gelezen zou hebben zou je ook weten dat Big Brother eigenlijk niet bestaat. Hij hoeft niet de bestaan aangezien het de mensen zijn die van hem een werkelijkheid maken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2009 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, goed gevonden zeg !! Ik was al zoiets van plan, maar dan veel simpeler: ik wou jouw paspoort komen stelen en dat achterlaten bij het slachtoffer van mijn verkrachting ... maar jouw idee is veel snuggerder .... We kunnen daar nog grappen mee uithalen: jij komt mijn dna pikken uit mijn badkuip, maar ik ben je voor, ik steek die vol met schaamhaar van mijn echtgenote ... Domoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weet dat ik meer schrik heb van little sister dan van big brother.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat een flink aantal mensen in dat dorpje in de Vogezen hun dna-profiel toch gaan moeten laten bemonsteren.
link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20091022_070 titel: Doorbraak in 25 jaar oude moordzaak in Frankrijk Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De postbode heeft het gedaan...............................
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2009 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou graag het gezicht van de politieagent zien wanneer je de diefstal van schaamhaar of een condoom komt melden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2009 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mag dat ook, mijn vingerafdrukken zitten in de states in de compjuter ik heb daar geen probleem mee, ge komt aan de grens, ze pakken een fotoke van u, den duim op de scanner en hop. en willen ze een swapke van mijn gehemelte, ook geen probleem. Met al die gevens, kunnen ze overigens geweldige verbanden met ziektes, migratiegolven etc. aantonen, prachtig toch. |
|
![]() |
![]() |