![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cisalpina : 3 november 2009 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voila.
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() meer nog, beleefdheid getuigt van een goede opvoeding.
#24 | |
Coördinator
|
![]() Citaat:
Grof is volgens mij geen synoniem voor onbeleefd... |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() . (Zelfcensuur)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 4 november 2009 om 07:34. |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het probleem is, dat ik me niet wil laten wegjagen door een combinatie van adhominem ad libitum en een falende moderatie. De kans is dus groter, dat ik in de counter gebanned wordt. Dat gevaar bestaond ook al reëel toen ik eens vier jaar aan een stuk door CHIPIE gestalkt werd op dezelfde manier, hoewel die CHIpie tenminste nog een te waarderen gevoel voor humor had. |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() kijk, dergelijke persoonlijke aanvalletjes, dat mag van moderatie blijven staan.
Citaat:
Citaat:
Ik weet heel goed wat hier weer mee geëntameerd is. 5vervolgtm klqvier defect- Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgattierige RAF Dat moderatie dergelijke vergaande persoonlijke aanvallen laat staan, is mij teveel. Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk gebanned is. Ik heb geen geduld en geen zin dit nog eens vier jaar lang te ondergaan. Dit is mijn laatste posting. Vaarwel Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2009 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2009 om 11:13. |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() error
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Rafke zal ook zijn tijd maar meegaan.
The way of all forumthrollen. En dan kom ik terug. Tenzij ik me bedenk en voor altijd wegblijf. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2009 om 17:50. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onvoorstelbaar dat dergelijke leugens en laster door moderatie ongemoeid gelaten worden. Ik heb decennialang gewerkt als topverkoper bij leading Multinationals en mijn huidig pensioen is daar ook op berekend. Ik ben dus zo vrij Meneer Rudy een vuige leugenaar en lasteraar te noemen. Bovendien ben ik als student, voortkomende uit het allerlaagste proletariaat, dat geen enkel bezit had en ook geen toereikend inkomen, verplicht geweest jarenlang mijn studies als WERKstudent door te brengen (in een tijd waar nog geen studieleningen te krijgen waren en het OCMW geen leefloon betaalde aan arme studenten) Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2010 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel eno2' s zijn er eigenlijk op dit forum?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |