Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2009, 14:10   #21
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Bronnen?
Want dan verhuis ik permanent naar k&k.
Maar waarom heeft men mij niet gewaarschuwd dat ik uitsluitend in k&k terecht kan?
Ik waarschuw al heel mijn leven iedereen hier ervoor weg te blijven uit de politieke paginas. De enige leefbare biotoop hier is K&K.

Welkom overigens.

Oud 30 oktober 2009, 14:17   #22
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De '6 May 2005' slaat op Pieter Vandoorne.
Oeps. Bedankt
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:19   #23
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je? Jij bent beter ingevoerd in de plaatselijke bureaucratie, terwijl ik naar plaatjes van de zwarte adel loop te zoeken. Ben ik dan geen politieke dissident? Zit ik gewoon op een verkeerd deel van het forum mijn verhaal te vertellen? Is er geen actie gaande om mij hier weg te werken?
Gewoon wachten, dan verlopen die strafpunten.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:22   #24
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bronnen?
Bijvoorbeeld (flyingrhyno was toen mod):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno Bekijk bericht
Beste Pin d'Ar ik vermoed dat men u al talrijke keren gevraagd heeft geen c/p posts of afbeeldingen te posten zonder commentaar.
Dit is een discussieforum.
In Koetjes en Kalfjes kan je dit wel en daarom besloten wij uw afbeeldingen in een apart draadje hier te plaatsen.
In de hoop u hiermee van dienst te zijn geweest

Groeten wij u.

Flying...
Of nog:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starfire Bekijk bericht
In K&K hebben we geen probleem met het plaatsen van enkel afbeeldingen maar in de andere subfora (de meer serieuze subfora) gaan we ervan uit dat daar op een ietwat ander niveau gediscussieerd kan worden dan in K&K. Louter afbeeldingen (die in se niets met het onderwerp in kwestie te maken hebben) of louter smiley's worden berispt. Afbeeldingen die ter illustratie dienen om een onderwerp te verduidelijken mogen uiteraard ook.
Citaat:
Want dan verhuis ik permanent naar k&k.
Probleem hiermee is dat je dan niet meer kan klagen als jouw threads worden volgespamd, of wanneer reacties helemaal offtopic zijn.
Citaat:
Maar waarom heeft men mij niet gewaarschuwd dat ik uitsluitend in k&k terecht kan?
Dat is niet zo, dacht ik.

Laatst gewijzigd door Firestone : 30 oktober 2009 om 14:25.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:43   #25
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je? Jij bent beter ingevoerd in de plaatselijke bureaucratie, terwijl ik naar plaatjes van de zwarte adel loop te zoeken. Ben ik dan geen politieke dissident? Zit ik gewoon op een verkeerd deel van het forum mijn verhaal te vertellen? Is er geen actie gaande om mij hier weg te werken?
In de serieuze subforums is het de bedoeling dat je je mening geeft. Je mag best afbeeldingen of artikelen van derden plaatsen maar dan moeten ze begeleid worden door opmerkingen van jezelf of door je eigen mening.

Voorzover ik weet is er geen actie gaande tegen jou. Waarom zou men?
Voor de goede orde: Deze draad heb ik als parodie bedoeld, niet als 'kwaadaardig'.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:53   #26
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Voor de goede orde: Deze draad heb ik als parodie bedoeld, niet als 'kwaadaardig'.
En zeer geslaagd moet ik zeggen
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:55   #27
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Bijvoorbeeld (flyingrhyno was toen mod):
Of nog:
Probleem hiermee is dat je dan niet meer kan klagen als jouw threads worden volgespamd, of wanneer reacties helemaal offtopic zijn.
Dat is niet zo, dacht ik.
Zeer informatief. Je doet mij denken aan de goede fee die Angelina Jolie in Changeling onder de vleugels neemt over hoe zich in het gekkenhuis te gedragen. Beide zijn namelijk normale, geestelijk gezonde vrouwen die op last van de politie onder dwang werden opgenomen. God zegene je!

Maar goed, men kan nergens beweren dat mijn onderzoek welke op afbeeldingen is gebaseerd, vergeleken kan worden met een gek die zomaar plaatjes post. De plaatjes hebben een functie, zonder plaatjes kan ik nauwelijks mijn verhaal vertellen.

Dat off-topic en stalken gaat gewoon door in de serieuze fora, zoals je ze noemt. En daar ik sinds april 2009 mijn mooie plaatjes post moet je me geloven dat ik nu pas hiervoor sancties krijg.

Dus je denkt niet dat de Belgische Staat mij vervolgt vanwege mijn dissidentie politieke visie op de kleur van de elite (1500-1789)?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 14:59   #28
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
In de serieuze subforums is het de bedoeling dat je je mening geeft. Je mag best afbeeldingen of artikelen van derden plaatsen maar dan moeten ze begeleid worden door opmerkingen van jezelf of door je eigen mening.

Voorzover ik weet is er geen actie gaande tegen jou. Waarom zou men?

Parodie is goed, parodie is een compliment. Soms voel ik mij als Liz Taylor, vooral als ze in mijn seksleven lopen te graven en mij in mijn tuin permanent aan het filmen zijn of op de sportschool wanneer ik minder charmant sta te zwoegen. Zou minder erg zijn als ik ook haar poen had, dan zat ik nu in Marrakech waar het 33 C zou zijn. Heb je daar ooit een massage genoten door een grote, gespierde, zwarte Marokkaan?
Oud 30 oktober 2009, 15:10   #29
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je daar ooit een massage genoten door een grote, gespierde, zwarte Marokkaan?
Neen, moet dat?
Gezien deze post, en je vorige, ben je een vrouw Egmond?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 15:59   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, moet dat?
Gezien deze post, en je vorige, ben je een vrouw Egmond?
Inderdaad zie ik dat 'echte' mannen altijd door een vrouw gemasseerd willen worden. Ik vind dat helemaal niks! Heb mij ooit door een vrouw laten knippen die dacht aan klantenbinding te doen door haar tetten tegen mij aan te drukken: het was pure, ongepaste seksuele molest en ik had haar moeten aanbrengen. stel je voor dat het een man was die zijn lul tegen haar stond aan te wrijven! Dan ben ik maar geen 'echte man.' Overigens voelen panties, nylon kousen, heerlijk onder een wollen pantalon wanneer het echt koud wordt, voor mij geen dikke saaie long johns. Niets fout met een beetje homo erotiek. Mannen kijken toch ook naar dat beroemde beeld van David?
Oud 30 oktober 2009, 15:59   #31
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je daar ooit een massage genoten door een grote, gespierde, zwarte Marokkaan?
Waar kan ik me inschrijven?
Oud 30 oktober 2009, 16:17   #32
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Waar kan ik me inschrijven?
Sommige adverteren met grote Arabische letters HAMMAM. Er komt overigens geen seks aan te pas want Marokkanen zijn moslims en die doen niet aan dat soort perverse, Europese dingen, zoals je weet en ze drinken ook geen alcohol want dat is verboden door de profeet en moslims gaan ook niet naar de hoeren want de vrouw bla bla bla...
Oud 30 oktober 2009, 16:22   #33
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

bah...
Oud 30 oktober 2009, 16:25   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
bah...
Goed, maar niet verder vertellen: ik was in het diepe zuiden en wilde mij badderen en...ze kwamen met zijn tweeën...en.....ARGHHHHH! Kortom, je moet in het zuiden zijn waar de mensen nog erg natuurlijk reageren.
Oud 30 oktober 2009, 17:10   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige adverteren met grote Arabische letters HAMMAM. Er komt overigens geen seks aan te pas want Marokkanen zijn moslims en die doen niet aan dat soort perverse, Europese dingen, zoals je weet en ze drinken ook geen alcohol want dat is verboden door de profeet en moslims gaan ook niet naar de hoeren want de vrouw bla bla bla...
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 17:53   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Moslims zijn de meest vrome mensen op deze wereld en de schoonste want zij wassen hun k.nt na elke scheet en wassen hun l.l na elk orgasme, ze zijn zich de hele dag aan het wassen en god aan het aanroepen en hebben zelf hun rozenkrans, tisbé, in de hand wanneer ze door de hoerenstraat wandelen.
Oud 30 oktober 2009, 18:01   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslims zijn de meest vrome mensen op deze wereld en de schoonste want zij wassen hun k.nt na elke scheet en wassen hun l.l na elk orgasme, ze zijn zich de hele dag aan het wassen en god aan het aanroepen en hebben zelf hun rozenkrans, tisbé, in de hand wanneer ze door de hoerenstraat wandelen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 18:34   #38
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En toch moet ik er niet van weten
De meeste stinken. Trek je neusgaten maar eens goed open als er een naast je komt zitten in een bus.
Oud 30 oktober 2009, 18:54   #39
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat die gasten allemaal zoveel klein mannen hebben.

Laatst gewijzigd door BigF : 30 oktober 2009 om 18:55.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 11:13   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
En toch moet ik er niet van weten
De meeste stinken. Trek je neusgaten maar eens goed open als er een naast je komt zitten in een bus.
Stinken is relatief: Turken en Marokkanen, zo uit de kassen, bezweten en in werkkleding ruiken naar een kudde schapen. Wij westerlingen, onder de zelfde omstandigheden; ruiken naar varkens. Je bent, als het ware, wat je eet!

Wat ik verder ontdekte is dat blonde mensen anders ruiken dan zwarte of donkere typen en dat gaat door etniciteiten en landgrenzen heen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be