![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stripheld is hier eigenlijk van adel (zie de troon):
![]() Deze bruine beer ook: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beertje Paddington
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ![]() Kijk eens naar datgezicht, duidelijk donker. Het witte haar is vermoedelijk geverfd. Het bewijs wordt geleverd door de lichtgekleurde handpalmen. Donkere mensen hebben namelijk ook lichtgekleurde handpalmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Iedereen denkt dat Smurfen blauw zijn maar in werkelijkheid:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'zwarte' en 'beschaving'... gaat da wel in 1 zin samen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Witten zijn albino's
![]() [mighty ruler of belgium Guy Verhofstadt] De belgische ex-premier is een voorbeeld van het zuiverste soort dat de witten albino's zijn. Een gefixeerde albino zoals die in 1770 de zwarte adel van de troon hebben gestoten. [Child king Lisendourough of Great Brittain] Her face has a dark complexity. There is a part of pink/white area to be seen on her left cheek and throat but that was just part of where the falsification and whitening of the picture had begun. Photoshop crashed at that time and the error message with faulty data was automatically sent to Microsoft. Blue blood is Black blood! Witten zijn albino's. ![]() [Heath Ledger] Hier lieverd. Hier zie je een acteur die wereldfaam zou bereiken en zo de macht van de albino witte zou breken. De filmbeelden zijn uiteraard bewerkt om hem een wit gezicht te geven maar een cruciale fout rond de ogen maakt dat duidelijk is dat de elite zwart is. Maar het vullis wil me niet geloven. Het is een Neeger! ![]() [Brandon Lee, een zwarte] Zelfde als de vorige. Het witten is niet goed gelukt rond de ogen. Bij mijn laatste lezing hierover in Suriname stond een fan op (een witte) en begon tegen me te roepen. Blue blood is Black blood. Witten zijn albino's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *snort*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Maar lieverd, lees mijn vorige post. Als albino zal u moeten toegeven dat witten slecht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Belangrijk nieuwtje voor dit forum de echte smiley is zwart. Na verloop van tijd hebben de albino smileys hun meesters vervangen maar voor degene die zoeken zijn er nog altijd bewijzen voor zwarte smiley overheersing.
Oorspronkelijke smiley: ![]() En hier een vervalste gewitte: ![]() En ook probeerden de albino's de zwarte elite te demoniseren met als doel een totale albino heerschappij. ![]() Open u ogen mensen de smileys zijn racisten, steun de smiley elite, de enige echte originele zwarte smileys. Zo zijn alle bekende smileys eigenlijk zwart. Als je goed kijkt naar de smileys zie je nog plekken die ze zijn vergeten te retoucheren. Sommigen willen u doen geloven dat, dat hun ogen, mond en dergelijke zijn maar dat moet je niet geloven. Op het internet is genoeg informatie te vinden die dit bevestigd. Ik snap niet dat niemand op dit forum dit weet, ik kan nog begrijpen dat jullie dom zijn maar dat jullie dom willen blijven? Maar dat is weer een typische ingesteldheid van de albino smileys met hun boeventronies. Nooit hebben ze ook maar een flintertje cultuur bijgebracht. Kom broeders verenig u in deze opstand voor het herstellen van de rechtmatige opperheerschappij van de superieure zwarte smiley. Laatst gewijzigd door Arouet : 30 oktober 2009 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Hoewel erg infantiel, juich ik deze variaties erg toe. Jullie ogen zijn geopend voor een afrocentrische benadering van de Europese geschiedenis, door Egmond Codfried, die nu met harde hand wordt weggewerkt van dit forum. Met een beetje geluk is voor sommigen van jullie de 'werkelijkheid' veranderd. Jullie weten 'iets' dat jullie van jullie onderdrukkers niet mogen weten.
Over het uiterlijk van Koning Charles II Stuart: The Black Boy. Citaat:
Deze persoonsbeschrijving stelt ons in staat zijn ouders, grootouders, partners en kinderen ook als zwart en gekleurd te identificeren. Zijn zus Maria Henriette Stuart huwde Stadhouder Willem II van Oranje en hun zoon oogde heel zwart. Zijn vader Willem II was een kleinzoon van Willem I van Oranje die door Jhr. Beresteyn (1933) beschreven werd als 'Meer bruin dan wit' en 'Bruyn van verve ende baerde.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geregistreerd: 15 April 2009 Hoe doe je dat? Nog voor je registratie strafpunten krijgen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In k&k mag het wel.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 oktober 2009 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je? Jij bent beter ingevoerd in de plaatselijke bureaucratie, terwijl ik naar plaatjes van de zwarte adel loop te zoeken. Ben ik dan geen politieke dissident? Zit ik gewoon op een verkeerd deel van het forum mijn verhaal te vertellen? Is er geen actie gaande om mij hier weg te werken?
|
![]() |
![]() |