![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze banneling heeft in twee dagen 43 berichten gepost. De mensen die men 'witten' noemt omvat een hele brede groep met vele fenotypen. Er bestaan namelijk geen menselijke rassen en albinisme is alleen iets van de huid en tast de organen of hersenen niet aan. Het is wel degelijk erfelijk. De helblonde, met blonde wimpers en blonde wenkbrauwen typen en de hele donkere als menige Marokkaanse Berber met pikzwart haar of een zeer donkere Italiaan of Spanjaard als die tennisspeler met zijn grote billen. De 'witste' witten verbranden al na één minuut onbeschermd in de zon. De donkerste kunnen alles aan. Wat betekent dat? Bij albinokatten schijnt de 100% albino een gehoorstoornis te hebben. Maar als je een witte kat treft met net drie zwarte haartjes, dan heb je al een mengsel waar er geen gehoorprobleem aanwezig is. Er zijn twee uitersten van menselijke fenotypen: de pikzwarte met soms een blauwe weerschijn en de pigmentloze albino? Alles daartussen is een mengvorm: een soort mulat. Wat wij dus witten noemen omvat pure albino's en 'mulatten' die maar heel weinig zwarte fenotypische genen hebben. De laatste groep kan dus bruinen. Overigens leest men op internet dat sommige vormen van albinisme enige kleuring in de zon mogelijk maken, tevens een donkerdere haar en oogkleur. Menselijk albinisme is dus meer dan alleen die uitgesproken totaal witte mensen. De huidaandoeningen en oogproblemen zijn niet aangeboren, maar volgen als albino's zonder sunblock of zonnebril naar buiten gaan (in een zonnig klimaat). De moderne albino ziet er 'normaal' uit, draagt niet perse vensterdikke brilglazen en is niet bedekt met grote, kwaadaardige sproeten. Gaarne wijs ik erop dat ik drie jaar onderzoek deed naar deze zaken en het op prijs zou stellen als mensen die reageren ook weten waarover ze praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Liefje, je klinkt als de rest van de 99,999% die mij hier steeds aanvalt. Hoewel sommigen die mij aanvallen STILLEN zijn die geld krijgen van de Staat om hier te posten en de zaak te verwarren. Maar zijn wij dan in de voormalige Sovjet Unie beland met deze soort van 99,9999% uitslagen? Er is niets geheimzinnig aan wetenschap. Zelf een ongeletterde persoon kan met de juiste uitleg een ingewikkelde wetenschappelijke theorie begrijpen. Albinisme is niet ingewikkeld! In de natuur, waar wij mensen onderdeel van zijn, zijn alle witte levensvormen afgeleid van albino's of zijn zelfs pure albino's. Alle witte bloemen zijn albino vormen van gekleurde bloemen. De hogere primaten, onze naaste verwanten, komen in weinig kleuren en ook hun 'witte' vorm is een albino. Nu kijk ik naar de mensheid en constateer dat wij ook witte vormen kennen en pure albino's. Moet ik dan een professor zijn om eenvoudig weg 1+1=2 op te tellen en te stellen dat de witte mensen albino's of afstammelingen van albino’s zijn? Want mensen vormen deel van de natuur en het erg vreemd zou zijn als zoiets simpels, radicaal zou verschillen bij de mensheid. Wat sommigen hier ervan weerhoudt mij te kunnen begrijpen is hun Idee Fixe, volgend uit indoctrinatie, dat witte mensen superieur zijn aan zwarten. Superieur in intelligentie, beschaving en in uiterlijk. Zelf ‘progressieve’ witten denken in die ‘Wetenschappelijk Racistische’ termen. Witten komen uit zwarten, Adam en Eva waren zwarten in Afrika, dus kunnen witten NOOIT superieur zijn aan zwarten. Ze zijn een afgeleide van zwarten, een minderheid in deze wereld. Tot 1789 waren de Europese adel en koningen zwarte en gekleurde Europeanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men ZEGT in Nederland zoveel dingen te bestrijden, maar niemand die er iets van merkt. Pas nog het DSB debacle waar arme Hollanders op klaarlichte dag onverbiddelijk van hun spaarcenten zijn gescheiden. Nu blijkt dat de opvang van jeugdige slachtoffers van jonge pooiers in Nederland niet voldoet. De regering zou naar eigen ZEGGEN grote prioriteit geven aan dit vraagstuk. Helaas! Als de familie hun dochter wil redden blijkt dat hun regering opeens niet achter hen staat. Wij hadden vroeger eminent toepasselijke woorden als souteneur en pooier. Nu hebben wij loverboy want de wereld moet geloven dat zwarten en moslims prostitutie in Nederland introduceerden en gaande houden. http://www.human.nl/index.php?pg=nws&nwsid=3342 Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 november 2009 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan er weinig zinvols over zeggen want de plekken en wijken waar die "handel" zich afspeelt betreed ik niet.
Denk/weet je echt dat er in Nederland ongeveer een kwart miljoen (witte?) hoerenlopers over genoeg geld beschikken om iedere nacht actief te zijn in hun hobby?
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn ongeveer 25000 prostituees in Nederland waar volgens de laatste grote studie ongeveer 3000 het slachtoffer zijn van mensenhandel (zie HEUNI: The European Institute for Crime Prevention and Control.) verre van het grootste deel dus. Uiteraard is elke vorm an mensenhandel verwerpelijk en wordt er ook tegen opgetreden. Als U er zoveel weet zitten kan U misschien klacht indienen of deze zaken melden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is dat Nederland andere landen kritiseert over hun mensenrechten status, terwijl wij hier zitten met 25.000 verhandelde, misleide, getraumatiseerde vrouwen die met geweld in de prostitutie worden gehouden. Reden waarom ik geloof dat Nederland en Nederlanders een vreemde definitie van 'beschaafd' op na houden. Deze fictie houdt men verder in stand door te beweren dat vrouwen vrijwillig hebben gekozen voor deze dagelijkse verkrachting, dat het altijd zo was en altijd zo zal blijven, en meer kwalijker: de allochtonen tot de enige daders van mesnenhandel en pooierij te verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Zoals altijd schromelijk incorrect. Bron?
Laatst gewijzigd door Tashunka : 3 november 2009 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn punt is: doet Nederland wel IETS om dit probleem op te lossen? Hoe moeilijk is het om deze slachtoffers van een zeer ergelijke misdaad op te sporen? Men leest zelf dat de volksgezondheid wordt bedreigd want er is geen medische controle mogelijk en de hoerenlopers kunnen hun eigen vrouwen aansteken met god-weet-wat. De geile mannen vinden deze vrouwen dus zonder problemen, waarom niet de politie? Over hoeveel bordelen en bars per gemeente spreken wij hier? Kortom, ik denk dat wij massaal voorgelogen worden en 'beschaafd' Nederland is nog steeds een soort koploper in de slavenhandel. Als burger mag ik hopelijk toch laten weten dat zulks niet uit mijn naam gebeurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Hou zou dat liggen in overige (EU-)landen en is dat ook gemakshalve dan maar de schuld van Nederland cq de Nederlanders? http://www.metaseek.nl/search/nl/1/hoerenlopers
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens kan je de discussie rond prostitutie niet verengen tot mensenhandel of al dan niet legale migratie. De problemen zijn immers niet opgelost wanneer de allochtone subklasse aan prostituees ingeruild wordt voor een autochtone. Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Mensenhandel lijkt me ook maar een uiting van het probleem. Een vervelende uiting weliswaar, maar niet de oorzaak. Ik verkies dan ook een aanpak die niet zozeer de mensenhandel zelf, maar het lot van die vrouwen in kwestie centraal plaatst. Zo'n aanpak heeft immers ook aandacht voor zgn 'vrijwillige' intrede in de prostitutie in tijden van grote werkloosheid (zoals nu).
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |