![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Banneling
|
![]() Prostitutie is legale verkrachting van vrouwen
Waarom komen vrouwen niet in opstand omdat hun 25.000 zusters, net om de hoek, in alle Nederlandse steden worden vastgehouden om verkracht en mishandelt te worden? Welk recht hebben Europese staten om andere staten te kritiseren vanwege mensenrechtenschendingen terwijl zij zelf mensenhandel in vrouwen (en Poolse werknemers) toestaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...e_in_Nederland |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk land deugt méér, volgens jou en waarom zit jij dan hier en niet dáár?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Lieverd, dat is een verkeerde instelling van jou. Ben je een hoerenloper? De uitgebuite, verkrachte en ontvoerde vrouwen zijn niet geholpen met de geruststelling dat hoeren in Afrika het nog slechter hebben. Gebruik je hersenen en denk niet vanuit je kruis. Het zou leuk zijn als een vrouw reageerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De schendingen van de vrouwenrechten in Europa gebeuren dan vooral door niet-oorspronkelijk-Europeanen. Zoals jij dus, Codfried.
![]() |
#5 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- te definiëren wat een niet-oorspronkelijk-Europeaan is - aan te tonen dat deze groep verantwoordelijk is voor de meerderheid van schendingen van de vrouwenrechten in Europa Operette-royalisten aller landen, veel succes! ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo horen wij hier te lande voortdurend over Turkse vrouwenhandelaren die met veel media geweld voor de rechter werden gebracht, maar men hen klaarblijkelijk liet vluchten naar Turkije etc. Ik denk dat een goede pooier zijn beste (Justitie) klanten ook filmt, mocht hij ooit in problemen met Justitie komen. Mijn punt is dat zij ongeveer 30 of zo vrouwen in hun stal hadden. Hoe zit het dan met de 25.000-30= 24.970 andere hoeren in Nederland? Wie is de souteneur, wie zijn de klanten, waaromhebben wij gvd toch zeden- en vreemdelingenpolitie? Deze bino's zijn in Afghanistan om gewapende taliban, levensgevaarlijke 'terroristen' te bestrijden, maar hier te lande kan met pooiertjes niet de baas en moeten 25.000 vrouwen dagelijks non-stop verkrachting ondergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan de hypocresie van het 'westen' best aankaarten zonder zelf een racist te zijn om niet in ongeloofwaardigheid wegens hypocresie te vervallen.
Groetjes, een 'bino' |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Deze foto ontroert mij heel erg] De waarheid doet pijn, te beseffen dat witten net als bino's geen melanine aanmaken, maar verder 100% normale mensen zijn, en dat je wil terugslaan naar degene die slechts de boodschapper is, want in de natuur zijn alle witte snoezige levensvormen ontstaan uit albinisme, dus waarom niet de witte mens, en omdat witte mensen zwarten heel slecht behandelen en zelf hun handen afhakken en dagelijks stigmatiseren en zichzelf als superieur wanen, en omdat de bino's mij in een gekoelde politiecel zes uur folterden en hier met camerabril komen binnen vallen terwijl ik een fucking toneelstuk schrijf, moet ik de wereld en de witten vertellen dat zij afstammen van albino's die verder dood gewone mensen zijn, maar dat uiterst linkse witten en uiterst rechtse witten elkaar altijd vinden wanneer het om de negers gaan die altijd ongelijk hebben en hun bek moeten houden. Het is fascinerend dat de twee uitersten in fenotype bijeenkomen bij de geboorte van een gouden bino uit een liefhebbende pikzwarte moeder. En je noemt jezelf links en rationeel en niet racist? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2009 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommigen geldt dat ze door de confrontatie met onrechtvaardigheid het rechtvaardige wensen, voor anderen geldt dat ze door de confrontatie met onrechtvaardigheid hetzelfde voor de ander wensen. Ik bewonder de slachtoffers van racisme die voor de mensenrechten opkomen en niet zelf onderhuidse racisten zijn. Dat laatste is de reaktie van de engdenkende zwakkelingen. Wie ben jij? P.S. Ik weet goed hoe een uiterlijk anders uitziend mens zich voelt, en hoe hij behandeld kan worden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 oktober 2009 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het "beroep" zelf valt denkelijk niet uit te roeien want bestaat waarschijnlijk ook wel op basis van vrijwilligheid of neiging. Ik vraag mij alleen wel eens af of er landen bestaan die het aandeel "slavernij" in die vakgroep met meer succes bestrijden dan bijvoorbeeld Nederland, waar minstens 1 organisatie en ook wel politici hun best doen om de ellende te beëindigen.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk maken blanken melanine aan. Gewoon wat minder als zwarten, omdat zij dat hier minder nodig hebben. Moest een blanke géén melanine aanmaken, zou hij nooit bruin kunnen worden door zonnebaden bvb. Enkel lelijk verbranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat de politieke pogingen betreft om vrouwenhandel/prostitutie uit te roeien: die lijken me bijzonder inefficiënt. Je jaagt er hoogstens die vrouwen de illegaliteit mee in, maar reikt er hen nog geen inkomen mee aan dat ze kunnen vergaren zonder een sociaal weinig aanvaard beroep uit te oefenen. Indien de overheid serieus werk zou maken van een minimuminkomen, zodoende dat mensen niet meer financieel gedwongen worden om in die sector te stappen, dan lijken me er al vele problemen van de baan. Dan kunnen die vrouwen die dat willen desnoods nog achter een raampje gaan zitten, maar hun onderhandelingspositie tav de klanten zal nu wel veel sterker zijn.
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Europa is niet beschaafd, integendeel, Europa is onbeschaafd. De waarde die Europeanen hechten aan welopgevoedheid en zedelijkheid is reeds aan het dalen. Europa wordt steeds meer een onbeschaafd continent, waar iedereen volgens zijn eigen individuele normen en waarden leeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verkrachting is seks tegen de wil vd vrouw en hoeren stemmen in dus dat kan derhalve geen verkrachting zijn. als vrouwen in de hoererij gedwongen wordt is het opnieuw illegaal, verboden en strafbaar. het ontgaat mij op welke manier de EU hier vrouwenhandel toestaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hosgeldiniz sevgilim! Welkom mijn lieveling! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat volgens de bronnen op internet er 25.000 hoeren zijn in Nederland waarvan een groot deel ook nog illegaal hier verblijft. Open en bloot in bordelen. Intussen weten wij dat de 'romantische' hoer niet bestaat, dat schilderachtige ondeugend vrouwtje is een fantasie; het zijn getraumatiseerde, ontvoerde vrouwen die met geweld worden gedwongen verkrachting te ondergaan. |
|
![]() |
![]() |