![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Via daar controleert hij de NWO. Het is geen geheim dat Hitler heel islam gezind was. Na het lezen van de koran voelde hij sterk aan een heilige missie uit te voeren. Hij adopteerde de islam als nieuw wereldreligie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk was ik nieuwsgierig en ik wou dichterbij gaan en meteen richtte één van die wachters op zijn toren zijn geweer. Ik was zeker dat hij op mij niet zou schieten, wie zou er nu op mij ooit durven schieten! Maar mijn ouders en onze Duitse vrienden begonnen te roepen dat ik moest terugkomen en hun stemmen klonken zo ongerust dat ik dan toch maar teruggekeerd ben. Een blik werpen van ver, niet mogelijk. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd gefascineerd geweest door Elisabeth I van Engeland. Dus zou ik naar haar regeerperiode willen terugkeren.
En dan ook naar WO I. Eén van mijn grootvaders heeft ooit iets verteld uit die tijd dat het grootste deel van de familie niet gelooft en dat zou ik dan even persoonlijk kunnen gaan controleren. Is er ooit een periode en plaats geweest in de geschiedenis toen/waar het echt goed was om te leven? Geen onderdrukking, geen oorlogen? Misschien Hawaï of Tahiti voor de blanken er kwamen? Of moordden die elkaar ook uit?
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had graag erbij geweest toen de eerste telefoon gemaakt werd. Ik had dan gevraagd, naar wie ga je nu bellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() m'n geboorte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Nürnberger Parteitage, is' doch klar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De landing op de maan met de Apollo 11, 16 juli 1969.
![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De dood van Senna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij was het de moord op Kennedy,daarvan getuige te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Het in de hand houden van het biljet met de recordwinst van euromillions(180 miljoen of zo).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had graag de landing op de maan meegemaakt in 1969. Ook de "Walk" van Petit op dat touw dat gespannen werd tussen de 2 WTC-torens in 1974.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Achteraf bekeken: de mars op het stadhuis van Antwerpen moet ook boeiend geweest zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je dan je winst incasseren?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de stemming over de kruisiging van Christus versus barabas
misschien zou mijn stem het verschil hebben uitgemaakt of we hier in het westen christenen dan wel barabieren zouden zijn geworden
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het opstellen en ondertekenen van De Akte van Verlaetinghe op 26 juli 1581 door:
Brabant Gelre en Zutphen Vlaanderen Holland Zeeland Friesland Mechelen Utrecht Waarbij de Nederlanden aan Filips II duidelijk lieten weten dat hij "out" was. Dit is een moment dat oneindig veel belangrijker was dan 11 juli 1302. Laatst gewijzigd door quercus : 22 juli 2016 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het verdwijnen van de Neanderthalers hadden willen meemaken.
Heben zij en de nieuwe Homo Sapiens Cro Magnon seks met elkaar gehad en zijn daar kruisingen uit geboren ? ![]()
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over your head... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hier bij geweest in het dorpje Blokker.
![]()