Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2009, 00:17   #21
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde

Coekie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
omdat wij uiterst strakke tijdsschema's opgelegd door de overheid moeten respecteren op straffe van gigantische boetes
Voor dat de overheid die strakke tijdschema's oplegde moest vele truckers 18 uur per dag werken. Misschien is dat uw idee van 'sociaal recht'.
In your neighbourhood.
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2009, 02:23   #22
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht

De truckers mogen wat mij betreft best wat harder aangepakt worden, om niet te zeggen uiterst hard. Ware cowboys zijn het, klootzakken achter een stuur die moordend te werk gaan. De uitzonderingen bevestigen de regel. Ik kom dagelijks de weg op, en wat dit crapuul allemaal uitsteekt is niet te schatten, dagelijks zie ik zware stommiteiten en bewuste zware overtredingen vanwege truckers.
Ja hoor, daarom dat ik gisteren op de E19 ter hoogte van de afrit kontich de trucker voor mij alles uit de kast moest zien halen om de personenauto te mijden die hem sneed om toch maar de afrit te kunnen nemen....

Diezelfde personenauto die nétjes achter mij op de rechterrijstrook had kunnen invoegen om samen met mij die bewuste afrit te nemen...

Doch die meneer verkoos liever om eerst een sprintje te trekken op het middelste rijvak teneinde mij en de voorgaande truck nog snel in te halen en zich vervolgens zwaar remmend voor die truck langs zich op de afrit te gooien....

En dat was volgens U de schuld van die trucker zeker,had hij dat gaatje maar niet moeten laten...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2009, 23:49   #23
ZWITSAL
Vreemdeling

ZWITSAL's schermafbeelding

Standaard

Om eens over na te peinzen:

1) Bis man Äpfel per E-Mail verschicken kann, müssen wir uns die Strasse leider noch teilen.

2) Ohne Mich wäre die Autobahn schön leer. Genau wie Ihr Kühlschrank.

3) ... enz

Zonder die gasten zou het er triest uitzien. Moesten alle beroepschauffeurs morgen tesamen voor onbepaalde tijd het werk neerleggen ... heel het land lag lam na een paar dagen. En echt lam ... geen brandstof meer te krijgen bij het tankstation, winkelrekken leeg (= honger !!!), torenhoog vuilnis op de straten, ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be