![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde personenauto die nétjes achter mij op de rechterrijstrook had kunnen invoegen om samen met mij die bewuste afrit te nemen... Doch die meneer verkoos liever om eerst een sprintje te trekken op het middelste rijvak teneinde mij en de voorgaande truck nog snel in te halen en zich vervolgens zwaar remmend voor die truck langs zich op de afrit te gooien.... En dat was volgens U de schuld van die trucker zeker,had hij dat gaatje maar niet moeten laten... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Om eens over na te peinzen:
1) Bis man Äpfel per E-Mail verschicken kann, müssen wir uns die Strasse leider noch teilen. 2) Ohne Mich wäre die Autobahn schön leer. Genau wie Ihr Kühlschrank. 3) ... enz Zonder die gasten zou het er triest uitzien. Moesten alle beroepschauffeurs morgen tesamen voor onbepaalde tijd het werk neerleggen ... heel het land lag lam na een paar dagen. En echt lam ... geen brandstof meer te krijgen bij het tankstation, winkelrekken leeg (= honger !!!), torenhoog vuilnis op de straten, ...