![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat is dan kiezen tussen de pest en de cholera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo duur is dat nu toch ook weer niet e
![]()
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zit ook al een poosje op Dommel en ben daar echt héél content mee. VDSL is een pracht van een vooruitgang. Daarop nog de ongelimiteerde aansluiting. Mijn rekening was rap gemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat zijn de alternatieven. Je kan er wss nog wel enkele vinden. Het zou me sterk verbazen moest jij enkel bij telenet en belgacom terecht kunnen. 't Blijft overigens een feit dat Belgen veel te behoudend zijn als het veranderen van provider betreft. De meerderheid zit nog altijd bij Belgacom, Telenet. En dat ligt meestal niet aan de beperkte toegankelijkheid van vele providers, maar aan luiheid om de alternatieven te bekijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Met Dommel Internet bespaar ik 450 euro per jaar !! En ik mag nog meer downloaden ook! Leve Dommel Cityconnect: internet aan 11 euro per maand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet zo "simpel" hé?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() nu, ik was een beetje... ![]() ![]() ![]() (maar ik blijf achter de inhoud staan ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 2 november 2009 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |