![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Indonesië 99% - Egypte 98% - Saudi Arabië 98% - U.A.E. 98% - Bangladesh 96% - Pakistan 95% - Jordanië 92% etc. Ze willen wél hetzelfde als wat wij hebben in de Vrije Wereld, maar willen in de eerste plaats geloven dat ze dat zullen krijgen als ze maar voldoende het voorbeeld van Mohammed volgen. Je weet wat dat betekent: afpersing, onderdrukking, terreur, doodslag, moord, ...
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Tja, zo kan je bezig blijven. Maar in hun geval staan ze er ook helemaal achter. Probeer maar eens een van de daden van Mohammed in twijfel te trekken. Dan krijg je 99% van zijn volgelingen over je heen.
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is democratie wel verenigbaar met de islam, zoals grote islamitische landen als Indonesië, Pakistan en Bangladesh laten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog met die jonge marokkaan op mijn werk gepraat en over die mohammed cartoons;het kwam er zoals verwacht opneer;je mag met iedereen lachen maar niet met mohammed.Die gasten mankeren een vijs of beter gezegt,daarvoor zorgt hun middeleeuwse achterlijke godsdienst voor.Die gasten zijn echt zo dom ze dat allemaal geloven en grotendeels op opvolgen.
Ik heb tegen hem gezegd ivm ramadan;ik zeg tegen hem,dat jij daaraan meedoet begrijp ik wel,is uw probleem maar ik eet en drink wanneer ik wil heb ik hem gezegt en dan zegde em zelf,uwe godsdienst is niet zo zegde deze. Nuja,ik ben wel katholiek opgevoed maar ik vind alle godsdiensten maar dikke miserie en zever.De één wat meer dan de ander. Voorzover ik weet zou een katholiek ook moeten vasten of ben ik mis?Nuja,hoevele doen er dit?Buiten een extreem kleine groep niet meegerekent? Wij laten een boek ons leven niet leiden,de meeste moslims wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral 's avonds en 's nachts. Dat is leuk voor de toekomst, maar we leven hier en nu, en we wachten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik woon al jaren in de migrantenbuurt van Mechelen. Nooit enig probleem gehad.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We spreken over onze contreien uiteraard, niet over één of andere sekte in de USA...
Ik dacht dat we de uitwassen van het christendom van ons hebben afgeschud. Wie geen interesse heeft trekt zich dat geen seconde meer aan! Nogal wat anders dan de islam NU! Hoeveel doden en gekwetsten hebben ze vandaag weer op hun geweten, zelfs onder hun eigen mensen? Voor wat voor grootse feiten heeft de sharia vandaag weer gezorgd, wereldwijd? En nu de hamvraag: hoe lang zal het nog duren vooraleer de islam in hetzelfde verdomhoekje zit als het christendom nu? Wie nog het christendom wil uitdragen of ernaar leven die kan dat ongestoord doen, maar krijgt gegarandeerd op z'n donder indien hij/zij daar anderen ongevraagd mee lastig valt! Ook zo met de islam nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef toe dat er ook andere informatie te lezen valt over "het gebrek aan problemen in migrantenbuurten"... Eén zwaluw maakt de lente niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl jij ligt te slapen of elders bent gebeuren helaas voor u zaken die andere mensen nu net wel tegen komen hetgeen jij afdoet alsof het allemaal niet erg is aangezien jij nooit nog problemen hebt gezien of zelf bent tegen gekomen. Het zou al helemaal al erg zijn mocht iedereen die er loopt of woont aangevallen zou worden. Feit is;er zijn mensen die 30jaar lang in bv antwerpen of mechelen wonen en nog nooit zijn overvallen,je hebt er evenzeer andere die er evenlang wonen maar op 1jaar tijd wel 4keer overvallen zijn. Voor u maakt dat uw conclusie;het is allemaal zo erg niet,het is toch veilig,ik ben nog nooit wat tegen gekomen. Mijn broer en maar gaan mss 2 tal keer per jaar naar antwerpen en de 2de maal ze er aantal jaren geleden naartoe gingen zijn ze 's avonds overvallen geweest en met een mes bedreigd. In mijn gemeente vanhetzelfde;op een bepaald moment hoorde ik opeens er al 2 weken lang inbraken waren enz....Bij ons op dat moment (nog) niet terwijl we er slechts 4km vanaf wonen.Dus kan ik nethetzelfde als u doen en zeggen,geen probleem,tis allemaal nikske jong,bullshit,je moet niet alleen naar je eige kijken,je moet alles in z'n geheel bekijken. In brussel op, klaarlichte dag worden 3 jonge gasten aangevallen door 10 allochtonen,bestolen en in ziekenhuis geslagen zonder enige reden maar ook hier alweer,geen kat die ervan afweet natuurlijk. In antwerpen evenzeer op klaarlichte dag komt een 12jarig meiske van school mee haar velo en word alweer door zelfde tegen gehouden en moest haar fiets afstaan,alweer weten de meeste mensen dit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Makkelijk toch;zoveel mogelijk klein mannen maken en deze gebruiken of zeg maar misbruiken voor hun schandalige zelfmoordakties. Ik weet de meeste moslims net zoals u en mij een normaal leven willen leiden.Ik zie hier in belgie op bepaalde plaatsen de moslims oke zijn en aan de andere kant zoals in brussel en antwerpen een enorm gevaar zijn voor de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb jij duidelijk kunnen zien? Beweer je dat Moslim-mannen zoveel mogelijk zonen willen om hen te misbruiken voor zelfmoordacties? Alle Moslims in Brussel en Antwerpen zijn een enorm gevaar voor de maatschappij? Wat houdt dit enorme gevaar in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag toen die moeder als een gek naar buiten stormen,dat zegt al heel veel toch? In die landen hebben de vrouwen sowieso al geen rotte moer te zeggen. Alle,ik gebruik nooit het woord alle.Ik zeg alleen dat moslims in die grootsteden bepaalde onder hen en het zijn er heel wat allesins krapuul zijn en een gevaar zijn.Er gebeurt nogal wat zenne in die buurten. En wat er nu nog niet is kan nog altijd komen zenne. Hoe talrijker ze er worden hoe slechter en zeker aangezien ze er hier niks of nauwelijks wat aandoen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 3 november 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke landen bedoel je met "die Moslimlanden"? Bedoel je Saoedie Arabië? Iran? Senegal? Albanië? Jordanië? Marokko? Turkije? Egypte? .... Omdat jij gezien hebt dat er kinderen op die wijze misbruikt worden denk jij dat alle Moslim-mannen uit "die Moslimlanden" zoveel mogelijk zonen willen om die zonen te misbruiken voor zelfmoordacties? Of wens je nog iets te verduidelijken? Er zit daar inderdaad crapuul tussen; maar er zit evenveel potentieel crapuul tussen niet-Moslims. In die zin heb je niets te vrezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
indien de gemiddelde moslim zich anders voelt, moet hij zich anders gedragen; de gemiddelde mens is geen gedachtenlezers. als je ziet hoe vele moslims zich gedragen, is het normaal dat je "liefde" niet als een sleutelwoord ziet bij hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |