![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit voldoende als genoegdoening naar de slachtoffers? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Keine ahnung |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Plus een extra straf omdat scoutleiders een voorbeeldfunctie hebben. Plus een levenslang verbod om nog deel uit te maken van scouts of dergelijke organisatie.
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mensen beginnen u te kennen fil. Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 november 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben heel lang geleden ook scout geweest VVKS (voor een paar maanden). Nu terugkijkend op toen zie ik het als een para-militaire organisatie gebaseerd op Nationalisme en Conservatisme.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 7 november 2009 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar moet inderdaad eens goed over nagedacht worden. Of die mensen in het nadeel zijn gesteld weet ik niet, ik heb dan ook op optie nummer drie gestemd. Ik hoop dat de som geld die ze krijgen op zijn minst genoeg is om de materiële schade te kunnen dekken. Los daarvan lijkt het op het eerste gezicht wat magertjes maar nogmaals: ik ben helemaal niet thuis in dit soort zaken. Als ik slachtoffer was van zulke praktijken zou ik wat er met die jongens gaat gebeuren veel belangrijker vinden dan dat geld. Dat hun ouders daarvoor zouden opdraaien en zij zelf verder ongemoeid worden gelaten zou voor mij onaanvaardbaar zijn. Nu, ze zullen wel "begeleid worden voor hun overmatig alcoholgebruik en een cursus daderinzicht krijgen" maar sta me toe om vooral met dat tweede eens goed te lachen. Ik ken dat soort toestanden, hopeloos naïeve sociaal medewerkers die wat bejaarde hippiezever komen verkopen lijkt mij een betere omschrijving. Citaat:
![]() |