![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Na de oorlog van 1967 wou Israël op een paar aanpassingen na de gebieden teruggeven maar de enige reactie die ze kregen was de 3X neen van Kartoem: geen vrede mer Israël, geen onderhandelingen met Israël, geen erkenning van Israël. Zij hebben toen voor de 2de maal een historisch moment gemist! Waarom daar heb ik wel ook een paar opinies over, maar dat leidt ons hier te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Israel hoort eigenlijk niet eens te bestaan. Het land is door Engelsen aan Israel gegeven. De Engelsen hadden dat land al illegaal bezet. Ze hebben een stuk land aan de Joden gegeven dat eigenlijk niet van hen was. Dat land is van de Arabieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="Turk4Ever"]Wat een onzin post. De Israelier die echt vrede wilde (Rabin) was vermoord door een extremistische Jood. /quote]
Dan vergeet je Abdullah van Transjordanië in 1950, Sadate van Egypte later en nog zovelen die vrede mest Israël wensten en door partisanen van de Moslimbroeders vermoord werden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarom zouden er volgens jou geen Joden in een toekomstige palestijnse staat mogen leven? Er zijnwel arabieren in Israël of moet die nieuwe staat "Judenrein" gemaakt worden? Zie je de gevolgen die dat kan met zich kan meebrengen? Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat Harige Fatje geniet ervan, al die publiciteit, en dan die heerlijke rol als martelaar in de strijd tegen het Westen! Dus, Turk, wilde je nu écht de Torah gaan gebruiken, of wilde je gewoon wat stof doen opwaaien tegen Israel? Gelukkig laat Turkije zich niét misbruiken in die manipulatie, ookal hebben islamitische terroristen dat, via een aanslag in Istanboel enkele maanden terug, wel geprobeerd om zo Turkije op te zetten tegen Israel. Gelukkig zijn de Turken lang niet zo dom om in de chantage van terreur te trappen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In jou visie zou dan Europa tot Poitiers ook aan de Arabieren toebehoren zeker. Wat jij zegt en schrijft is dat het Joodse volk eigenlijk geen recht heeft op een eigen staat. Ben jij dan een voorstander van wat het joodse volk gedurende 16 eeuwen heeft moeten ondergaan? Het was trouwens het toenmalige Turkije dat in 1495 zelf beslist had dat de Joden verdreve, uit Spanje en Portugal welkom waren in het "beloofde land". Sinds die periode, indien je je "eigen" geschiedenis kent (maar begin dat u zeer te betwijfelen) heeft het Turkse rijk zich "schuldig" gemaakt aan talloze volksverhuizingen in eigen rijk. Daarom dat Napoleon in +/- 1799 zo'n 2000 albanezzn in Jaffa vond ![]() ![]() In feite ken je er veel te weinig van en val je dan maargewoon terug op "Israël mag niet bestaan" zaols in je eigen logica Armenië noch Koerdistan niet mogen bestaan. Ben je soms wat genocidair ingesteld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=6]Turk4Ever: MAZZEL TOV![/size] 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou de deifinitie van een legaal land dan? Leg mij dat eens uit? Een land door de VN opgericht of zo in 1947 misschien met het akkoord van de meerderheid van de toen bestaande landen. Zoals het Nederland van 1815 ? Dan is België ook illegaal. Ben jij bij het VB op cursus geweest of zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() De meeste landen hebben inderdaad met geweld het levenslicht gezien. Ik vraag mij ook af wat die pseudo-religieuze bull-shit hier komt doen. Als Darwin met een gelijkaardige tekst over de Koran afkomt, zal Turk4ever de eerste zijn om hem te relativeren.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op de andere punten blijf je natuurlijk monddood en ga je er nu eens China bijhalen. What's next ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Er moest een referedum plaatsvinden op het land dat ze aan de Zionisten wilden geven. De vraag moest luiden: "Wilt U dat er een Joodse staat komt op het land waar U leeft". Had de meerderheid voor gestemd, dan kon het land er komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kun je niet tellen of zo? Referende zijn niet noodzakelijk democratische en houden geen rekening met de minderheden. Ga eerst een referendum in het Armeense en het Koerdische gedeelte van Turkije houden en dan spreken we verder. En voor de situatie in 1935-1947 verwijs ik je naar de site onderaan "tellthechildrenthetruth" dan zul je nog wat over Turkije bijleren. En ik heraal wat ik hiervoor geschreven en dat je zomaar naast je zelf neerlegt (omdat het maar joodse vluchtelingen waren?) Toen de Arabische staten hun eigen Joden massaal naar Israël verdreven hebben was het probleem van de niet-erkenning de facto gedaan en om de volgende posting uit te sparen want het is te mooi weer om hier les te geven: kom niet af dat die een vijfde kolonne waren, want dat slaat evengoed op de andere partij maar dan in een uitroeiingsoorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Palestijnen moeten niet bevrijd worden. De Palestijnen hebben al reeds een land. Het noemt Jordanië! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En Cyprus dan? waar blijf je? En Kurdistan door de Volkerenbond opgericht. Al je argumenten houden geen steek en daarom probeer je maar een nieuwe draad te beginnen om opnieuw je zwakke kennis en argumentatie uit te proberen. 't is hier geen labo hoor ! Wat baten kaars en bril als de Turk4Ever niet zien wil ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Jij weet dat ik gelijk heb dagallemaal. De Palestijnen zijn nooit gevraagd of ze in een Joodse land willen leven. Laten we Belgie maar aan Frankrijk geven zonder het aan de Vlamingen te vragen. Jij bent vastgeroest aan bureaucratie waardoor jij het menselijke uit het oog verloren bent.
Nu nog eens de vraag. Hadden de Arabieren (de Palestijnen) die in dat gebied leefden geraadpleegd moeten worden of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
BTW je draait het probleem eens om: De Palestijnen zijn nooit gevraagd of ze in een Joodse land willen leven. Je oorspronkelijke titel was: Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat later: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Voor mij is het menselijk zoals ik reeds eerder schreef: twee staten die in vrede kunnen leven! Als je daar tegen bent wil je gewoon dat alle Joden uit Israël verdreven worden zoals de PLO, Hamas en andere gangsterbendes dat aankaarten. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Dat ik vind dat Israel een illegale staat is wil niet zeggen dat ik tegen een tweestatenoplossing ben. Het opheffen van Israel is onmogelijk. Het bestmogelijke zijn twee staten die naast elkaar leven. Hierbij moeten alle illegale nederzettingen opgeheven worden. De nederzettingen die niet opgeheven worden moeten onder Palestijns bestuur komen. De Joden die daar leven dienen dan ook door Palestijnen beschermd te worden.
Ik ben geen pro Arabier of anti semiet. Ik mag Joden zelfs meer dan Arabieren. Alleen sluit ik mijn ogen niet voor onrecht. Als jij vind dat de Palestijnen geen onrecht is aangedaan door Israeliers, is er met jou geen discussie mogelijk. |
![]() |
![]() |