Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2009, 16:55   #21
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Alsof er geen Belgen die in een dikke mercedes rijden niet arrogant zijn.
Dit als bewijs geven van het falen van de multiculturele samenleving is DOM en KORT DOOR DE BOCHT.
Eerste post en hij is al aan het roepen. QED.
Oud 14 november 2009, 17:53   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Een turk rijdt verkeerd wat eigenlijk normaal is en altijd gebeurt, praat onvriendelijk tegen de politie wat eigenlijk vaak door iedereen gebeurd, dus dit is het ultieme failliet van de multikul.

Heeft iemand dat gehoord?
Het ultieme failliet van de multikul.

Europa is multikul. Ik zie dat u er niet tegen komt, maar Europa is multikul. Ik begrijp uw superiorieteisgevoel maar Europa �*s multikul. Europa is multipolitiek. Europa is multilinugua. Europa is multi-etnisch. Europa is multi-intellectueel.

Ik heb het door dat het moelijk is om te aanvaarden maar Europa is multireligieus.

Springen of zat drinken, legt u daar maar neer bij ..
Maak je niet druk met al je multicul!
Indien die kanker niet op tijd gestopt wordt gaat Europa er aan kapot, gewoon leeggeplunderd en leeggezogen door horden vreemdelingen die hier aan zelfbediening komen doen tot de tafel leeg is...
En dan is het niet alleen voor ons naar de knoppen: dan ga je meemaken wat je bvb in Congo al bijna een halve eeuw kunt meemaken: "die smerige kolonisten buiten" die in hun oerwoud een beetje 20st eeuw hebben gebracht en nu maar verder... alles laten kapot gaan, niets aanvullen, onderhouden, verbeteren. Een zelfbenoemde "elite" die vlug vlug zijn zakken vult, in een chique villa woont, en bvb zichzelf 4x4's van één of twee miljoen cadeau doet om hun kreperende onderdanen te bezoeken enz enz enz
Armoe en miserie troef! Straks liggen halve dorpen weer te slapen vanwege de Tse-tse vlieg, zoals de eerste kolonisten ze vroeger aantroffen...
Ondertussen hakken ze elkaar wat in mootjes en verkrachten alles wat er te verkrachten valt, een mens moet zich met iets bezig houden!

Is het dat waar jij voor staat te juichen en waar jij op wacht?
Wat dat zou wel eens het lot van je "multicul-Europa" kunnen zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 18:01   #23
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Heeft er eigenlijk al iemand bijgehouden hoeveel Goodwin puntjes Filo al verzameld heeft op dit forum?
Wanneer je de dagelijkse heldendaden van onze verrijkers op een rijtje zet... kan ik alleen maar concluderen dat we eigenlijk een paar Debie's nodig hebben om alvast een deel van die verrijkers met hun eigen middelen te bestrijden! Maar Filo leest liever dat er elke dag autochtonen het slachtoffer worden van messenvechters, carjackers, inbrekers, dieven en noem maar op... who cares! Maar een allochtoon die op z'n bakkes krijgt: dat is een ramp, een aanval op de mensenrechten!
Hoeveel straf moet je nu al krijgen vooraleer je echt de bak in vliegt? Drie jaar?

Laatst gewijzigd door andev : 14 november 2009 om 18:08.
Oud 14 november 2009, 18:02   #24
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maak je niet druk met al je multicul!
Indien die kanker niet op tijd gestopt wordt gaat Europa er aan kapot, gewoon leeggeplunderd en leeggezogen door horden vreemdelingen die hier aan zelfbediening komen doen tot de tafel leeg is...
En dan is het niet alleen voor ons naar de knoppen: dan ga je meemaken wat je bvb in Congo al bijna een halve eeuw kunt meemaken: "die smerige kolonisten buiten" die in hun oerwoud een beetje 20st eeuw hebben gebracht en nu maar verder... alles laten kapot gaan, niets aanvullen, onderhouden, verbeteren. Een zelfbenoemde "elite" die vlug vlug zijn zakken vult, in een chique villa woont, en bvb zichzelf 4x4's van één of twee miljoen cadeau doet om hun kreperende onderdanen te bezoeken enz enz enz
Armoe en miserie troef! Straks liggen halve dorpen weer te slapen vanwege de Tse-tse vlieg, zoals de eerste kolonisten ze vroeger aantroffen...
Ondertussen hakken ze elkaar wat in mootjes en verkrachten alles wat er te verkrachten valt, een mens moet zich met iets bezig houden!

Is het dat waar jij voor staat te juichen en waar jij op wacht?
Wat dat zou wel eens het lot van je "multicul-Europa" kunnen zijn!
..
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 14 november 2009, 18:08   #25
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik onthou uit je post dat je veralgemeent.
Wat de politie betreft wss wel, er zijn er die het iets anders aanpakken maar worden dan direct met de vinger gewezen, zeker als het tegenover vreemdelingen gaat zijn het steevast racisten.

Laatst gewijzigd door alberto : 14 november 2009 om 18:14.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 18:32   #26
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
..
Neen, met de multiculramp is niet het einde van de wereld nabij... maar wellicht binnenkort het einde van onze levenswijze en verworvenheden, te danken aan decennia werk en inspanningen door velen. Mensen die hun landen daardoor wat verder hebben gebracht op oa economisch en maatschappelijk gebied dan sommigen landen die nu hun inwoners naar hier laten uitzwermen!
Neem nog eens de geschiedenis van het Romeinse rijk door, de Pax Romana, en de redenen van de val van het Romeinse rijk en de vele "verbeteringen" die horden barbaren er daarna hebben georganiseerd!
Toen werden de mensen weer een paar eeuwen terug gezet, de "Donkere ofte Vroege Middeleeuwen"...
Een beetje zoals er zovelen refereren naar een terugkeer naar de Middeleeuwen wanneer ze het over de Islam hebben en de verrijkende praktijken en de hoge vlucht van de Mensenrechten en de godsdienstvrijheden die ermee gepaard gaan, nietwaar?
Misschien heb je nog een leuk plaatje om dat in een tekening om te zetten?
Oud 14 november 2009, 23:14   #27
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Een turk rijdt verkeerd wat eigenlijk normaal is en altijd gebeurt, praat onvriendelijk tegen de politie wat eigenlijk vaak door iedereen gebeurd, dus dit is het ultieme failliet van de multikul.

Heeft iemand dat gehoord?
Het ultieme failliet van de multikul.

Europa is multikul. Ik zie dat u er niet tegen komt, maar Europa is multikul. Ik begrijp uw superiorieteisgevoel maar Europa �*s multikul. Europa is multipolitiek. Europa is multilinugua. Europa is multi-etnisch. Europa is multi-intellectueel.

Ik heb het door dat het moelijk is om te aanvaarden maar Europa is multireligieus.

Springen of zat drinken, legt u daar maar neer bij ..
U beheerst de taal niet zo goed.
Maar inderdaad, Europa bestaat uit landen die elk hun cultuur, politiek en taal hebben. Dat is echter niet de multicultuur waar ik op doel.
Wat u hiermee wilt goedspreken begrijp ik dus niet.
Die wetenschap wil namelijk niet zeggen dat de islam in Europa thuishoort.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Alsof er geen Belgen die in een dikke mercedes rijden niet arrogant zijn.
Dit als bewijs geven van het falen van de multiculturele samenleving is DOM en KORT DOOR DE BOCHT.
Het gaat om de racistische reactie van die Turk.
Om zo tegenover een autochtoon in het leven te staan, dat is het ultieme failliet van de multikul.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 12:05   #28
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoon een vent met een Mercedes die te snel rijdt en kwaad wordt omdat hij zijn rijbewijs kwijt is...Meer dan enkele kwade woorden uiten deed hij niet.

Niet de moeite, er een topic over te openen.
Zeker niet de moeite, er algemene conclusies uit te trekken over wie of wat dan ook.
en zeker niet als het al de 350,000ste topic is.
We zouden eens kunnen aantonen dat er een gedrags- en cultuurprobleem is mat al die immigranten.
En d�*t is wel het laatste wat we willen he?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 12:15   #29
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
en zeker niet als het al de 350,000ste topic is.
We zouden eens kunnen aantonen dat er een gedrags- en cultuurprobleem is mat al die immigranten.
En d�*t is wel het laatste wat we willen he?
Er zijn even goed dergelijke "gedrags- en cultuurproblemen" met niet-migranten.

Het aantal topics over een bepaald gegeven zegt meer over het fanatisme waarmee militanten topics openen dan over de inhoud ervan.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2009 om 12:18.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 12:26   #30
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het gaat om de racistische reactie van die Turk.
Om zo tegenover een autochtoon in het leven te staan, dat is het ultieme failliet van de multikul.
Die reageert gewoon ongeveer zoals jij en een aantal anderen hier: onbeheerst en zonder nadenken (of niet intelligent)

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2009 om 12:26.
Oud 15 november 2009, 13:56   #31
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vrijdagavond, samen met een vriendin wil ik met de auto uit de parkeerplaats rijden, twee jonge "allochtonen" die verkeerd geparkeerd staan rijden op hetzelfde moment door, even een verbaasde blik van onze kant...resultaat; woedende koppen met veel gescheld terwijl zij een verkeersovertreding begaan, maar dat zal aan ons gelegen hebben he Filo, dan hadden we maar onze blikken teneergeslagen moeten houden, weg moeten kijken, die scheldpartij hebben wij uitgelokt! Die agressieve houding wordt uitgelokt door vrouwen die thuis horen te zitten, als ze samen in een auto zitten moeten het wel hoeren zijn! En dus mag je ze verrot schelden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 18:49   #32
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vrijdagavond, samen met een vriendin wil ik met de auto uit de parkeerplaats rijden, twee jonge "allochtonen" die verkeerd geparkeerd staan rijden op hetzelfde moment door,
Die auto's zelf zijn allochtoon, en alles waaruit die auto's bestaan ook allochtoon, sommige van die auto's zijn hier geïntegreerd (samengesteld), zo ook met die mensen, die zijn hier geïntegreerd (geboren en getogen). Is mercedes dan niet Duits?

Citaat:
...resultaat; woedende koppen met veel gescheld
Gekke mensen heb je overal, maar woedende koppen, beledigingen en geschelden die ik hiet op dit forum tref, komen niet van de leden die in jullie ogen "allochtonen" zijn.

Laatst gewijzigd door porpo : 15 november 2009 om 18:49.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 19:01   #33
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die reageert gewoon ongeveer zoals jij en een aantal anderen hier: onbeheerst en zonder nadenken (of niet intelligent)
Hoog tijd dat er meer mensen beginnen na te denken over wat er hier zoal aan het gebeuren is ganse dagen! De mensen reageren op den duur "onbeheerst" als ze het beu en kotsbeu zijn ganse dagen te moeten lezen, en velen persoonlijk te moeten ondervinden hoe hun land, hun stad, hun straat ... om zeep gaat en op sommige plaatsen nog nauwelijks leefbaar! En ja, jij woont waar er niets van dat alles aan de hand is, dat weten we al...

"of niet intelligent" slaat voor mij vooral op diegenen die dat ganse circus organiseren en blijkbaar aan de gevolgen van hun gedoe hun voeten vegen! Hun nakomelingen zullen ze dankbaar zijn... Enfin, de "echte" autochtonen die mettertijd nog overschieten om te vertellen "hoe goed en beter het vroeger allemaal was"...
Hoe ver staan we weer? O ja: een vijftigduizend regularisaties... en volgens sommigen zal dat uiteindelijk nog een pak meer zijn.
En daarna "op naar de volgende".
Oud 15 november 2009, 20:10   #34
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Ik herinner me een aantal jaren iets gelezen te hebben over een Nederlandse psychologe, die een jaar lang(ofzo) om de 3 weken bij een verschillend allochtoon gezin ging wonen in alle uithoeken van Nederland. Vragen stellen over geloof, gewoonten, de kinderen die school gaan, hoe ze dat ervaren, vrienden, ouders, familie, traditie, enz...

Heeft ze een boek over geschreven. Het boek heb ik niet. Het artikel was een interview met die vrouw. Naam van het boek en de vrouw ben ik al lang vergeten en het artikel vind ik nergens terug op internet.

De uitspraken van deze man doen me terugdenken aan een conclusie die de psychologe uitte in het interview. Ze zei dat naar haar ervaring, het overgrote deel van de allochtone jongeren en ietwat ouderen(tussen de 20-35 ofzo) lijden aan een vorm van paranoia.

Het idee dat "de blanke man" erop uit is hen te pakken, hen uit te roeien, leeft zeer sterk bij een grote groep van die jongeren. En tevens het idee dat ze zich niet mogen laten doen. Dat ze weerstand moeten bieden op alle mogelijke manieren om hun voorbestaan te verzekeren.

Als ik die man hier zie zeggen dat hij gelooft dat de politie-agenten blij zijn een turk gepakt te hebben, moet ik daar aan terug denken.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 20:37   #35
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Zou de autochtone Hollander, als hij was tegengehouden door twee agenten met dubbele nationaliteit na het uiten van smaad aan de politie er ook vanaf gekomen zijn met een boete wegens te snel rijden en intrekking van het rijbewijs, of kwam er nog een pv bovenop wegens smaad?
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2009, 00:10   #36
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Noemt dat niet "het beledigen van een politiefunctionaris in ambt"?

Hoe dan ook, moet er principieel op volgen vind ik.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 16 november 2009 om 00:12.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2009, 00:17   #37
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
De uitspraken van deze man doen me terugdenken aan een conclusie die de psychologe uitte in het interview. Ze zei dat naar haar ervaring, het overgrote deel van de allochtone jongeren en ietwat ouderen(tussen de 20-35 ofzo) lijden aan een vorm van paranoia.

Het idee dat "de blanke man" erop uit is hen te pakken, hen uit te roeien, leeft zeer sterk bij een grote groep van die jongeren. En tevens het idee dat ze zich niet mogen laten doen. Dat ze weerstand moeten bieden op alle mogelijke manieren om hun voorbestaan te verzekeren.

Als ik die man hier zie zeggen dat hij gelooft dat de politie-agenten blij zijn een turk gepakt te hebben, moet ik daar aan terug denken.
Hoe zou dat toch komen?
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g0gu60iq
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...mf01022008_127
Oud 16 november 2009, 00:22   #38
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hoog tijd dat er meer mensen beginnen na te denken over wat er hier zoal aan het gebeuren is ganse dagen! De mensen reageren op den duur "onbeheerst" als ze het beu en kotsbeu zijn ganse dagen te moeten lezen, en velen persoonlijk te moeten ondervinden hoe hun land, hun stad, hun straat ... om zeep gaat en op sommige plaatsen nog nauwelijks leefbaar! En ja, jij woont waar er niets van dat alles aan de hand is, dat weten we al...
Allochtonen genoeg anders hier. J�*, moslims ook, vooral moslims zelfs.

Lezen idd, en horen ook; al wat maar kan wordt breed uitgesmeerd door de media (en op internet)

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 november 2009 om 00:23.
Oud 16 november 2009, 00:26   #39
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrijdagavond, samen met een vriendin wil ik met de auto uit de parkeerplaats rijden, twee jonge "allochtonen" die verkeerd geparkeerd staan rijden op hetzelfde moment door, even een verbaasde blik van onze kant...resultaat; woedende koppen met veel gescheld terwijl zij een verkeersovertreding begaan, maar dat zal aan ons gelegen hebben he Filo, dan hadden we maar onze blikken teneergeslagen moeten houden, weg moeten kijken, die scheldpartij hebben wij uitgelokt! Die agressieve houding wordt uitgelokt door vrouwen die thuis horen te zitten, als ze samen in een auto zitten moeten het wel hoeren zijn! En dus mag je ze verrot schelden!
Ik zou graag 't verhaal van de andere bestuurder ook lezen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 november 2009 om 00:26.
Oud 16 november 2009, 00:26   #40
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ze zijn de politieke speelbal van zowel links als rechts,waarbij jij je als de linkse advocaat profileert van dit circus

Laatst gewijzigd door globalmedia : 16 november 2009 om 00:33.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be