![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is omdat het meestal ook gaat om fait divers waaruit geen algemeen geldende conclusies mogen worden getrokken. Of gaan we uit de zaak Dutroux ook algemene conclusies trekken over de Belgen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Oeps, een gevoelig snaartje geraakt. Progressieve linkse jongens nemen het altijd op voor Allah, alleen mag je het niet luidop zeggen want dan worden ze overmand door een soort schaamte dat hen pisnijdig maakt waardoor ze gaan schelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Raf is sowieso een linkse he,die zijn pro homo's,pro walen,pro allochtonen,pro voor een godsdienst als de islam die vrouwonvriendelijk is maar hier wel zelf zovele jaren geleden ervoor zorgde vrouwen hier gelijke rechten zouden krijgen en nu onbegrijpelijk een godsdienst op handen dragen die nu net het omgekeerder zijn en doen.De jongen is aan de verkeerde kant geboren.
Laatst gewijzigd door Marlboro : 13 november 2009 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Het is gewoon de groots mogelijk 'crap', da's alles. Ik heb hier nog geen enkele, ik herhaal: GEEN ENKELE linkse het weten opnemen voor Allah.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals Raf mooi aantoont, willen ze zichzelf (en hun knuffelattitude van zodra de islam negatief in beeld komt) niet meer onder ogen zien. Het valt iedereen zo op, behalve de knuffelaars zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bewijzen hoef ik niet, daar draag je zelf genoeg zorg voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dus nog niks bijgeleerd. Maar blijkbaar vind je het hier toch beter dan op het rioolforum waar de rest van de bannelingen zitten...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja... You know from nothing zeker?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Rechts wordt vaak verweten dat ze niet helder zijn: ze zeggen de Islam te bestrijden maar volgens linksen willen ze Moslims deporteren. Links is tenminste helder: die knuffelen Mohammedanen maar zijn vanuit hun anti-religie ideologie tegen het Mohammedanisme als godsdienst. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat speelt zich louter af tussen uw twee oren, beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links is niet rechtlijnig op vlak van religie. Kritiek tegen het Christendom, perfect. Maar kritiek tegen allah of andere onderdelen van de islam, nee dat is werkelijk duivels en ongehoord. Kijken jullie dan echt enkel naar de huidskleur, en vormen jullie van daaruit jullie mening?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon mij dan eens berichten, waar uzelf of bijvoorbeeld abou Anis kritiek geeft op de islam? Het is niet direct een linkse hobby...
Waarom gaan jullie telkens zo in de aanval dan, indien er kritiek op de islam is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Ik stelde:
"Links is tenminste helder: die knuffelen Mohammedanen maar zijn vanuit hun anti-religie ideologie tegen het Mohammedanisme als godsdienst." En Raf reageerde op: Citaat:
"Het speelt zich louter af tussen uw twee oren, beste." Geldt dat ook voor mijn idee: "...zijn vanuit hun anti-religie ideologie tegen het Mohammedanisme als godsdienst." ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is gewoon "niets". Een mythe, om de bevolking braaf, dom en onder de knoet te houden. Zoals de katholieke kerk ook eeuwen heeft geprobeerd, juist.
Trouwens, ook hier is dat al een lege formule geworden! Je kunt evengoed "op je eer" zweren dat je de waarheid vertelt, hoevelen denken er bij die woorden nog aan "God"??? Beetje een dubbelzinnige situatie... - enerzijds zijn wij geen islamlanden en moeten de islamadepten dat hier niet komen opdringen, hun "allah", net zoals wij in hun moslimlanden niet moeten gaan eisen of verbieden wanneer hun allah of "onze god" er aan te pas moet komen - anderzijds, zoals ik hierboven al suggereerde: afschaffen die dure eden op naam van één of andere god! Dat is hier het meest logische... en te vervangen door "op je eer zweren dat" enz! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Allahuh Ahkbar Godverdomme nog eens aan toe !