![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het allerbelangrijkste aan de gsm, - maar niemand die er een heeft, schijnt het (nog) te beseffen, - is dat je de hulpdiensten ter plaatse en onmiddellijk (hic et nunc voor sommigen die graag moeilijke woorden gebruiken) kunt oproepen. Je kan mug-diensten organizeren, helikopters inzetten voor dringende medische hulpverlening, overal defibrilatoren plaatsen die nooit gebruikt worden (aparte draad volgt nog: de grootste oplichting van 2007-2009), brandweerposten uitzetten om rap ter plaatse te kunnen zijn, ... maar de snelheid waarmee men met gsm en met niets alternatiefs anders een onnoemelijke tijdswinst kan realizeren, is ... onbetaalbaar. Maar verder vind ik het in mijn persoonlijk leven onnoemelijk konfortabel. Niet in het minst omdat ik zie wie belt en niet moet oppakken, of zelfs hem afzetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al de voorbeelden die u aanhaalt, zijn vrij onschadelijk, omdat het golflengtes betreft van 2 meter en (veel) meer, tot 160 meter zelfs. De nieuwste generatie gsm's en alle Wifi-zenders werken op 2,4 Ghz, of een golflengte van ca. 8 cm! Dat is een wereld van verschil: leg maar eens een ei in een microgolfoven, dan zié je het verschil. Ik dénk er niet aan mijn kop in een microgolfoven te steken. Toch is het net dat wat sukkels, die een gsm langdurig gebruiken, doen. Ik wil alvast niet de ganse dag en nacht worden bestraald met golven van 8 cm. De overheid moet mij kunnen garanderen dat het stralingsniveau op die golflengtes in mijn privé-omgeving en op openbare plaatsen binnen de perken blijft. Of zou u het appreciëren dat ze bij u thuis sigarettenrook komen verstuiven?
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Neen, serieus. Ik vind een gsm echt een verschrikkelijke last. Ik vind het helemaal niet leuk dat er van je verwacht wordt "altijd en overal bereikbaar" te zijn. Je kan geen moment je leven van alledag meer achter je laten. Zelfs niet op vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Of het nu "not done" is maakt toch niks uit?
Behandel dat ding net zoals je deed met je vaste telefoon. Heeft iemand daar een probleem mee? Fuck em.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik niet gestoort wil worden dan leg ik de gsm gewoon af,probleem opgelost. Maar ik ben iemand die graag en het liefst van al steeds bereikbaar is. Gelukkig beseffen alle mensen die ik ken ze mij niet moeten gaan wakker smsen of bellen tenzk het echt importent is. Ik ben voor vooruitgang en niet voor achteruitgang. Vroeger waren bepaalde zaken beter dan nu maar anderzijds zijn er ook veel meer zaken die nu beter en makkelijker zijn. Dankzij camera op de gsm hebben mensen al heel wat zaken kunnen filmen die je anders nooit zou te zien krijgen en alsook men daarmee al mensen kunnen vatten heeft zoals dieven doordat mensen deze kunnen filmen hebben enz.... Mijn meetje die een 2tal jaar geleden op 88jarige leeftijd overleden is vond het gewoon de max ze niet meer uit haat zetel moest om telkens de tv van post te veranderen of stiller en luider te zetten.Het mens was toen al niet zo goed meer op goede ben en voor zo'n mensen is dit lastig om telkens in en uit de zetel te stappen enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Leren lezen en ik had het trouwens ook niet tegen u toch?
Met je gsm kan je soms meer al dan jij denkt. Als mijn computer aan mijn tv is aangesloten of gewoon openstaat dan kan ik mijn gsm als muis gebruiken en dat werkt heel goed zelfs. Ik kan ook met mijn gsm eender waar ik ben gewoon in m'n computer thuis. |
![]() |
![]() |